Indinet Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 (upraveno) Zdravím, Mám vyměněn originál repas fap, nové čidlo diferenciálního tlaku, doplněno aditivum. V peugeotu přehraný soft na nejnovější. Ale i tak stále řeším hlášku s chybou filtru (risk of cloging). Neví někdo co s tím? Děkuji za odpovědi. Upraveno 28. únor 2017 uživatelem Indinet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 1. No a reset stavu FAPu a aditiva nekdo delal? 2. Jaky mas diferencialni tlak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Jaký auto? Jakej motor? Rok výroby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Má to ve štítku: 5008 1,6 HDi 82kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Jo štítky-to je pro mě novinka-nevšiml jsem si. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 štítek je co? když rozkliknu jeho nick? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indinet Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 před 3 hodinami, HonzaC2 napsal: 1. No a reset stavu FAPu a aditiva nekdo delal? 2. Jaky mas diferencialni tlak? Reset aditiva určitě jo,fapu snad ani ne. Zkoušel neustále jen regeneraci, prý to po ní půjde jak má. Dif tlak za volnoběhu dodám foto z diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Resetuje se to, co se dela. Pokud se doliva aditivum, resetuje se aditivum, pokud se meni FAP, resetuje se stav FAPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indinet Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indinet Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Ten filtr je vyresetovany. Je tam nominalni hodnota 180.000km do vymeny. Aditivum taky. Takze tam asi problem nebude. Tlak 2mbar asi neni nic moc, jako asi by melo byt 0 pri volnobehu, ale tohle je staticka hodnota co mas ty a mohlo tam skocit 2 zrovna zrovna, kdyz jste delali print screen. Otazka spise je, co se stane a kam az je schopen ten tlak vylezt vylezt. Na druhou stranu, to risk of particle filter clogging je i v diagnostice nebo jen na displayi auta? Jestli ti to tam nevisi jeste od doby "pred vymenou". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 před 1 hodinou, ozzy56 napsal: štítek je co? když rozkliknu jeho nick? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indinet Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Hláška je a byla jak v autě tak na diagnostice. A to i před výměnou tak po výměně. Mmj ten fap mám od té doby už druhý. Tím se vyloučila možnost špatného kusu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 No, tak ono dobrý kus jde namontovat i 2x špatně což o to. Aditiva i FAP vyresetovány. Tak pak už tam snad zbývá jen ten vysoký diferenciální tlak. Ale k tomu by bylo lepší mít hodnotu z grafu a jízdy a ne z té statické stránky z toho výpisu. A pokud je závada hlášená v diagnostice, měly by k tomu být uvedeny hodnoty, při jakých se chyba vyskytla a na které části/jednotce. Něco takového - to je ten graf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indinet Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Zkusím zajistit. A ty (vy) jste automechanik? Pokud ano, tak kde vás najdu? Můj mechanik už raději nebere ani telefon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Ne nejsem, ale diagnostiku (cinskou) mam vlastni a uz jsem si timhle prosel na svych autech. Na poslednim aute jsem si uz delal skoro vsechno, vcetne spojky atd. Ale zpet k te tvoji chybe - treba tuhle chybu jsem mel, kdyz jsem koupil novy FAP od firmy JMJ. Byl to fap dokupy i s katalyzatorem a byl spatne vyrobeny, takze jej neslo namontovat tak, aby tesnil jak na turbu tak na vyfuku. Senzor snimace tlaku z toho byl cely hotovy a hlasil mi tohle. Ale nemuzu rict, jestli treba jeste - neco. Ale ciste selskym rozumem: - aditiva vyresetovane - fap taky - tak uz snad jedine, co by mohlo zpusobit, ze si ridici jednotka mysli, ze muze dojit k ucpani FAPu je proto, ze vidi vysoky diferencialni tlak - pripadne zadny. Ale ty tam nejake cislo mas. Ted se to jeste podle zatizeni musi v nejakych mantinelech hybat. Predpokladam, ze bude vadit to, kdyz to vyleze vysoko, stejne jako, kdyz to nepoleze nikam - t.j. hodnota bude zcela konstantni. Ten graf co jsem tu povesil jak z meho 1,6hdi 80kw. Diff tlak je mezi 0-85mbaru behem regenerace. V klidu na volnobeh mam vetsinou 0. Mel jsem pripojeny i stejny motor jako mas ty, ale ty grafy z nej uz jsem asi smazal. Mel ho tata v novejsim Picassu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indinet Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Mám taky čínské obd2, jaká app je schopná tohle všechno vyčíst? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Indinet - bohuzel krome Peugeot planet zadna a OBD2 na cipu ELM rovnou zahod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 No, ja mam cinskou kopii originalu s programem Diagbox. Ta z ciny za 300kc do obd je tak na sledovani nekterych parametru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelblaha Odesláno 23. červen 2018 Sdílet Odesláno 23. červen 2018 (upraveno) Jak to nakonec dopadlo, Honzo Indinet? Upraveno 23. červen 2018 uživatelem pavelblaha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.