Jump to content
Indinet

Výměna Fap

Recommended Posts

Zdravím,

Mám vyměněn originál repas fap, nové čidlo diferenciálního tlaku, doplněno aditivum. V peugeotu přehraný soft na nejnovější. Ale i tak stále řeším hlášku s chybou filtru (risk of cloging).

Neví někdo co s tím? Děkuji za odpovědi.

Edited by Indinet

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, HonzaC2 napsal:

1. No a reset stavu FAPu a aditiva nekdo delal?

2. Jaky mas diferencialni tlak?

Reset aditiva určitě jo,fapu snad ani ne. Zkoušel neustále jen regeneraci, prý to po ní půjde jak má. Dif tlak za volnoběhu dodám foto z diagnostiky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten filtr je vyresetovany. Je tam nominalni hodnota 180.000km do vymeny. Aditivum taky. Takze tam asi problem nebude.

Tlak 2mbar asi neni nic moc, jako asi by melo byt 0 pri volnobehu, ale tohle je staticka hodnota co mas ty a mohlo tam skocit 2 zrovna zrovna, kdyz jste delali print screen. Otazka spise je, co se stane a kam az je schopen ten tlak vylezt vylezt.

Na druhou stranu, to risk of particle filter clogging je i v diagnostice nebo jen na displayi auta? Jestli ti to tam nevisi jeste od doby "pred vymenou".

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tak ono dobrý kus jde namontovat i 2x špatně což o to. Aditiva i FAP vyresetovány. Tak pak už tam snad zbývá jen ten vysoký diferenciální tlak. Ale k tomu by bylo lepší mít hodnotu z grafu a jízdy a ne z té statické stránky z toho výpisu. A pokud je závada hlášená v diagnostice, měly by k tomu být uvedeny hodnoty, při jakých se chyba vyskytla a na které části/jednotce.

 

Něco takového - to je ten graf.

Regenerace14-4-2015.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nejsem, ale diagnostiku (cinskou) mam vlastni a uz jsem si timhle prosel na svych autech. Na poslednim aute jsem si uz delal skoro vsechno, vcetne spojky atd. Ale zpet k te tvoji chybe - treba tuhle chybu jsem mel, kdyz jsem koupil novy FAP od firmy JMJ. Byl to fap dokupy i s katalyzatorem a byl spatne vyrobeny, takze jej neslo namontovat tak, aby tesnil jak na turbu tak na vyfuku. Senzor snimace tlaku z toho byl cely hotovy a hlasil mi tohle. Ale nemuzu rict, jestli treba jeste - neco. Ale ciste selskym rozumem:

- aditiva vyresetovane

- fap taky

- tak uz snad jedine, co by mohlo zpusobit, ze si  ridici jednotka mysli, ze muze dojit k ucpani FAPu je proto, ze vidi vysoky diferencialni tlak - pripadne zadny. Ale ty tam nejake cislo mas. Ted se to jeste podle zatizeni musi v nejakych mantinelech hybat. Predpokladam, ze bude vadit to, kdyz to vyleze vysoko, stejne jako, kdyz to nepoleze nikam - t.j. hodnota bude zcela konstantni. 

Ten graf co jsem tu povesil jak z meho 1,6hdi 80kw. Diff tlak je mezi 0-85mbaru behem regenerace. V klidu na volnobeh mam vetsinou 0. Mel jsem pripojeny i stejny motor jako mas ty, ale ty grafy z nej uz jsem asi smazal. Mel ho tata v novejsim Picassu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...