jack Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 AHoj mate s tim nekdo skusenost. Slysel jsem ze to dieselum dost pomaha, hlavne vstrikum, cerpadlu a zhavickam, prida to i zivotnosti katiku. Da se to delat bud pripravkem do nafty, nejakej za 300kc, nebo primo nejaky vyplach motoru,auto bezi na nejakej sajrat. Mate nekdo zkusenost? dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Do nafty se přidávají aditivační přísady které kromě nich mají ještě dekarbonizovat palivovou sostavu. Myslím, že to není špatný z hlediska zlepšení vlastností nafty v jiných směrech (úprava cetanového indexu), ale nějak bych tu karbonizaci nepřeháněl. Není to vodní kámen, který ti rozbije pračku. Vstřikovací čerpadlo se provozem takjaktak ojede, stejně jako vstřiky začnou prokapávat. Takže oprava čerpadla nýměnou dílů, přetěsnění a nové vstřiky. Díly které se pohybují, tam se to neusadí a to ostatní se při servisu vyčistí, nebo to na funkci nemá žádný vliv, protože by se to zaneslo za jedno období doby bronzové. Cokoliv do motoru lít, pro dekarbonizaci vnitřku bych rozhodně nedoporučil. Kouká z toho jedině průser a rozčarování. Dobrý olej, pravidelný a rozumný servis, přiměřená jízda - věci které motoru nejvíc prospějí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 To mas pravdu, ale diesely pri spalovani nadelaji dost humusu, tak si myslim ze ten humus obcas vycistit nemusi byt od veci. Je fakt jestli diky tomu humusu neco netece a po jeho odstraneni zacne tect tak to je k steku:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarinek Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 A co takhle Castrol TDA ??? Píší o něm na stránkách Castrolu toto : Přísada do motorové nafty zlepšující vlastnosti paliva. Optimalizuje karbonizaci trysek, upravuje cetanové číslo a tím i efektivitu hoření nafty - snížení kouřivosti motoru. Snižuje bod tuhnutí paliva. Doporučená koncentrace 1:1000. Já to občas použiju, stojí to asi 250 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 Uz se tu o tom nekolikrat diskutovalo, takze zkuste dat vyhledat slova jako aditiva aditivum atd. zvlast doporucuju precist prispevky od Oddieho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 Jojo myslím, že Oddie tu i ukazoval propálenej píst po dekarbonizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 10. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2006 nemuzu to najit pls o link dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Taky jsem nad tím spekuloval, dokonce mi to poradil mechanik, že to prý bude líp jezdit. Už k němu nejezdím. ))))) Teď mi připadá, že moje autí jezdí za ten rok nejlíp jak jezdilo, vyměnil jsem palivovej a vzduchovej filtr a vše OK. Link máš tady: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 A? v motoru vzniká cokoliv, tak motor provozem má schopnost vlastní dekarbonizace a potvrzují to i dlouhodobé testy výkonu motorů na brzdách. Prostě, až je tam toho víc, tak se to tepelným námáháním a vybracema odloučí a výfukem vyletí ven. Viděl bych to v intencích, že se nejedná o řádnou tragedii. Jen rozumně jezdit dál, servisovat...adt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Nechapu ale jak pisete, ze to ma vliv na cerpadlo. Jak se muze spaleny karbon dostat do vstrikovaciho cerpadla. O tom co vim o dieselu, je to prece blbost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Keeper Odesláno 11. leden 2006 Sdílet Odesláno 11. leden 2006 Jacku neblbni !! Daj tam klasiku aditivum a je to.To je najspolahlivejsie. Co si myslis ze chlapici co najazdili viac ako 400tisic km robili nejaku dekarbonizaciu ci ako to volas ?? Slusna jazda + urdzba podla pravidiel a HOTOVO !! Kamiony najazdia vise 1 mil km , opytaj sa na to soferou a zatukaju ti na hlavu. Ak mas vydychany diesel tak ti ziadna chemia nepomoze:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jack Odesláno 12. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2006 jasne uz mam jasno, nene nemam vybehanej diesel, je v poho, jen jsem mu chtel udelat radost a trochu ho procistit:) Nic vic. Dikys za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.