Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

dekarbonizace Dieselu


jack

Recommended Posts

AHoj mate s tim nekdo skusenost.

Slysel jsem ze to dieselum dost pomaha, hlavne vstrikum, cerpadlu a zhavickam, prida to i zivotnosti katiku.

Da se to delat bud pripravkem do nafty, nejakej za 300kc, nebo primo nejaky vyplach motoru,auto bezi na nejakej sajrat.

Mate nekdo zkusenost?

dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do nafty se přidávají aditivační přísady které kromě nich mají ještě dekarbonizovat palivovou sostavu. Myslím, že to není špatný z hlediska zlepšení vlastností nafty v jiných směrech (úprava cetanového indexu), ale nějak bych tu karbonizaci nepřeháněl. Není to vodní kámen, který ti rozbije pračku.

Vstřikovací čerpadlo se provozem takjaktak ojede, stejně jako vstřiky začnou prokapávat. Takže oprava čerpadla nýměnou dílů, přetěsnění a nové vstřiky. Díly které se pohybují, tam se to neusadí a to ostatní se při servisu vyčistí, nebo to na funkci nemá žádný vliv, protože by se to zaneslo za jedno období doby bronzové.

Cokoliv do motoru lít, pro dekarbonizaci vnitřku bych rozhodně nedoporučil. Kouká z toho jedině průser a rozčarování. Dobrý olej, pravidelný a rozumný servis, přiměřená jízda - věci které motoru nejvíc prospějí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle Castrol TDA ??? Píší o něm na stránkách Castrolu toto : Přísada do motorové nafty zlepšující vlastnosti paliva. Optimalizuje karbonizaci trysek, upravuje cetanové číslo a tím i efektivitu hoření nafty - snížení kouřivosti motoru. Snižuje bod tuhnutí paliva. Doporučená koncentrace 1:1000. Já to občas použiju, stojí to asi 250 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem nad tím spekuloval, dokonce mi to poradil mechanik, že to prý bude líp jezdit. Už k němu nejezdím. :o))))) Teď mi připadá, že moje autí jezdí za ten rok nejlíp jak jezdilo, vyměnil jsem palivovej a vzduchovej filtr a vše OK.

Link máš tady:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A? v motoru vzniká cokoliv, tak motor provozem má schopnost vlastní dekarbonizace a potvrzují to i dlouhodobé testy výkonu motorů na brzdách. Prostě, až je tam toho víc, tak se to tepelným námáháním a vybracema odloučí a výfukem vyletí ven.

Viděl bych to v intencích, že se nejedná o řádnou tragedii. Jen rozumně jezdit dál, servisovat...adt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jacku neblbni !!

Daj tam klasiku aditivum a je to.To je najspolahlivejsie.

Co si myslis ze chlapici co najazdili viac ako 400tisic km robili nejaku dekarbonizaciu ci ako to volas ??

Slusna jazda + urdzba podla pravidiel a HOTOVO !!

Kamiony najazdia vise 1 mil km , opytaj sa na to soferou a zatukaju ti na hlavu.

Ak mas vydychany diesel tak ti ziadna chemia nepomoze:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...