Přejít na obsah
rado3421

Odvzdušnenie chladiaceho systému

Recommended Posts

Zdravim-peugeot 207 1,4 benzín 54 kw 8v.

Kde je prosím ventil alebo pod. na odvzdušnenie chladiaceho systému?(ak ovšem je,bo zevraj mal by sa systém sám ovzdusnit)

PRÍPADNE AKO TO ODVZUSNIT(postup) po výmene chladiacej  kvapaliny?

Ďakujem M.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ja som žiadny odvzdušňovací ventil nenašiel odvzdušňovač som to tak že som auto naštartoval a keď mi klesla hladina vody dolial som a zase a zase asi na trikrát

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 24. 2. 2017 at 7:32, rastikk111 napsal:

Ja som žiadny odvzdušňovací ventil nenašiel odvzdušňovač som to tak že som auto naštartoval a keď mi klesla hladina vody dolial som a zase a zase asi na trikrát

mali by tam byt

 

Upraveno uživatelem rado3421

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
V 24. 2. 2017 at 8:52, ozzy56 napsal:

za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce :myslim

ok dik.-cez čepičku na hadici kurenia  odvzdusnene,len nieje tam este jeden odvydusnovak?- napr.na bloku motora atd.?Lebo je normalne ze po zahriati motora /napr. na volnobehu na 90 st/. dviha hladinu chlad-kvapaily  nad MAX až po vrchnak nadrzky/expansky/!?? A mam pocit že ju i  vytlaca von z nadrzky+ prečo NEDRZI-KOLIŠE-PADNE TEPLOTA .Dik.

/auto je moment. po vymene tesnenia pod hlavou /zrovnana,tlakovana... /+rozvodov,termostat,čidiel,chlad.kvapailny,expansky+vrchnaku /

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

pánové prosím vás vyřešili jste tenhle problém?

 

mám to samé motor 1,4 54KW  těsnění pod hlavou nové hlava srovnaná otlakovaná. nový termostat, nová komora termostatu, auto odvzdušněné na hadici na topení i na komoře termostatu. ale problém je ten že při jízdě se zahřeje na 90 po chvilce spadne na 70 a pokud nejedu "pilu" tak z té 70tky ručička nejde. to je normální u tohodle auta? venkovní teplota dneska +1 st. Děkuji za rady co ještě s tím

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

předěláním? jako na jiné místo nebo jak tomu mám prosím rozumět ?

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×