Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Odvzdušnenie chladiaceho systému


rado3421

Recommended Posts

za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 2. 2017 at 7:32, rastikk111 napsal:

Ja som žiadny odvzdušňovací ventil nenašiel odvzdušňovač som to tak že som auto naštartoval a keď mi klesla hladina vody dolial som a zase a zase asi na trikrát

mali by tam byt

 

Upraveno uživatelem rado3421
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 2. 2017 at 8:52, ozzy56 napsal:

za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce :myslim

ok dik.-cez čepičku na hadici kurenia  odvzdusnene,len nieje tam este jeden odvydusnovak?- napr.na bloku motora atd.?Lebo je normalne ze po zahriati motora /napr. na volnobehu na 90 st/. dviha hladinu chlad-kvapaily  nad MAX až po vrchnak nadrzky/expansky/!?? A mam pocit že ju i  vytlaca von z nadrzky+ prečo NEDRZI-KOLIŠE-PADNE TEPLOTA .Dik.

/auto je moment. po vymene tesnenia pod hlavou /zrovnana,tlakovana... /+rozvodov,termostat,čidiel,chlad.kvapailny,expansky+vrchnaku /

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

pánové prosím vás vyřešili jste tenhle problém?

 

mám to samé motor 1,4 54KW  těsnění pod hlavou nové hlava srovnaná otlakovaná. nový termostat, nová komora termostatu, auto odvzdušněné na hadici na topení i na komoře termostatu. ale problém je ten že při jízdě se zahřeje na 90 po chvilce spadne na 70 a pokud nejedu "pilu" tak z té 70tky ručička nejde. to je normální u tohodle auta? venkovní teplota dneska +1 st. Děkuji za rady co ještě s tím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 4 týdny později...

musíte to znovu odvzdušniť na hadici kúrenia (za vzduchovým filtrom )pri bežiacom  zohriatom motore a pustenom kúrení na plno. netreba na hlavici termostatu (rado sa to láme) potom povoliť vrchnák na nádobke chladiacej tekutiny - pomaly!!! keď odfúkne vzduch z nádobky , znovu povoliť odvzdušňovák na hadici. nechajte to povolené cca 5-10sek.kým to prská vzduch. netreba potom zabudnúť doliať nádobku chladiacou kvapalinou.výšku hladiny kontrolujte po výmene kvapaliny  niekoľko krát a dolievajte a dolievajte.

a je to :)

Upraveno uživatelem hnusax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Dobrý den snaží se o to ale bohužel vůbec mi neteče voda do toho obvodu fakt nevím co se stalo jsem vyměňoval chladící kapalinu a termostat zaras a nedaří se mi do celého chladícího obvodu dostat voda... Topení netopi. A mám strach stim jet delší cestu... Ale do chladiče po 80 stupních jde tepla voda ale do topení vůbec. Děkuji 

Upraveno uživatelem pavelu96
Necituj přímo předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...