rado3421 Odesláno 23. únor 2017 Sdílet Odesláno 23. únor 2017 Zdravim-peugeot 207 1,4 benzín 54 kw 8v. Kde je prosím ventil alebo pod. na odvzdušnenie chladiaceho systému?(ak ovšem je,bo zevraj mal by sa systém sám ovzdusnit) PRÍPADNE AKO TO ODVZUSNIT(postup) po výmene chladiacej kvapaliny? Ďakujem M. Cisario ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rastikk111 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Ja som žiadny odvzdušňovací ventil nenašiel odvzdušňovač som to tak že som auto naštartoval a keď mi klesla hladina vody dolial som a zase a zase asi na trikrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado3421 Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 (upraveno) V 24. 2. 2017 at 7:32, rastikk111 napsal: Ja som žiadny odvzdušňovací ventil nenašiel odvzdušňovač som to tak že som auto naštartoval a keď mi klesla hladina vody dolial som a zase a zase asi na trikrát mali by tam byt Upraveno 28. únor 2017 uživatelem rado3421 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado3421 Odesláno 28. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2017 V 24. 2. 2017 at 8:52, ozzy56 napsal: za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce ok dik.-cez čepičku na hadici kurenia odvzdusnene,len nieje tam este jeden odvydusnovak?- napr.na bloku motora atd.?Lebo je normalne ze po zahriati motora /napr. na volnobehu na 90 st/. dviha hladinu chlad-kvapaily nad MAX až po vrchnak nadrzky/expansky/!?? A mam pocit že ju i vytlaca von z nadrzky+ prečo NEDRZI-KOLIŠE-PADNE TEPLOTA .Dik. /auto je moment. po vymene tesnenia pod hlavou /zrovnana,tlakovana... /+rozvodov,termostat,čidiel,chlad.kvapailny,expansky+vrchnaku / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. únor 2017 Sdílet Odesláno 28. únor 2017 Na komoře termostatu není ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sponik Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 pánové prosím vás vyřešili jste tenhle problém? mám to samé motor 1,4 54KW těsnění pod hlavou nové hlava srovnaná otlakovaná. nový termostat, nová komora termostatu, auto odvzdušněné na hadici na topení i na komoře termostatu. ale problém je ten že při jízdě se zahřeje na 90 po chvilce spadne na 70 a pokud nejedu "pilu" tak z té 70tky ručička nejde. to je normální u tohodle auta? venkovní teplota dneska +1 st. Děkuji za rady co ještě s tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 Dela se tam vzduchova bublina nevim proč vyresil jsem to předěláním teplotniho čidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sponik Odesláno 12. leden 2019 Sdílet Odesláno 12. leden 2019 (upraveno) předěláním? jako na jiné místo nebo jak tomu mám prosím rozumět ? Upraveno 13. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado3421 Odesláno 21. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2019 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusax Odesláno 13. únor 2019 Sdílet Odesláno 13. únor 2019 (upraveno) musíte to znovu odvzdušniť na hadici kúrenia (za vzduchovým filtrom )pri bežiacom zohriatom motore a pustenom kúrení na plno. netreba na hlavici termostatu (rado sa to láme) potom povoliť vrchnák na nádobke chladiacej tekutiny - pomaly!!! keď odfúkne vzduch z nádobky , znovu povoliť odvzdušňovák na hadici. nechajte to povolené cca 5-10sek.kým to prská vzduch. netreba potom zabudnúť doliať nádobku chladiacou kvapalinou.výšku hladiny kontrolujte po výmene kvapaliny niekoľko krát a dolievajte a dolievajte. a je to Upraveno 13. únor 2019 uživatelem hnusax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Masovec Odesláno 13. listopad 2021 Sdílet Odesláno 13. listopad 2021 (upraveno) Dobrý den snaží se o to ale bohužel vůbec mi neteče voda do toho obvodu fakt nevím co se stalo jsem vyměňoval chladící kapalinu a termostat zaras a nedaří se mi do celého chladícího obvodu dostat voda... Topení netopi. A mám strach stim jet delší cestu... Ale do chladiče po 80 stupních jde tepla voda ale do topení vůbec. Děkuji Upraveno 15. listopad 2021 uživatelem pavelu96 Necituj přímo předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.