Jump to content
rado3421

Odvzdušnenie chladiaceho systému

Recommended Posts

Zdravim-peugeot 207 1,4 benzín 54 kw 8v.

Kde je prosím ventil alebo pod. na odvzdušnenie chladiaceho systému?(ak ovšem je,bo zevraj mal by sa systém sám ovzdusnit)

PRÍPADNE AKO TO ODVZUSNIT(postup) po výmene chladiacej  kvapaliny?

Ďakujem M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 24. 2. 2017 at 7:32, rastikk111 napsal:

Ja som žiadny odvzdušňovací ventil nenašiel odvzdušňovač som to tak že som auto naštartoval a keď mi klesla hladina vody dolial som a zase a zase asi na trikrát

mali by tam byt

 

Edited by rado3421

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 24. 2. 2017 at 8:52, ozzy56 napsal:

za motorem jsou dvě hadice, vedoucí do topení, na jedné z nich je plast. čepička k odvzdušnění--při běžícím motoru odšroubuješ, až poteče voda bez bublinek, čepičku našroubuješ--rukou!!, žádné kleště atd., pak doliješ do expanzky po MAX., většinou to pro odvzdušnění celeho systému stačí, po výměně chlad. kapaliny je dobré častěji sledovat stav vody v expanzce :myslim

ok dik.-cez čepičku na hadici kurenia  odvzdusnene,len nieje tam este jeden odvydusnovak?- napr.na bloku motora atd.?Lebo je normalne ze po zahriati motora /napr. na volnobehu na 90 st/. dviha hladinu chlad-kvapaily  nad MAX až po vrchnak nadrzky/expansky/!?? A mam pocit že ju i  vytlaca von z nadrzky+ prečo NEDRZI-KOLIŠE-PADNE TEPLOTA .Dik.

/auto je moment. po vymene tesnenia pod hlavou /zrovnana,tlakovana... /+rozvodov,termostat,čidiel,chlad.kvapailny,expansky+vrchnaku /

Share this post


Link to post
Share on other sites

pánové prosím vás vyřešili jste tenhle problém?

 

mám to samé motor 1,4 54KW  těsnění pod hlavou nové hlava srovnaná otlakovaná. nový termostat, nová komora termostatu, auto odvzdušněné na hadici na topení i na komoře termostatu. ale problém je ten že při jízdě se zahřeje na 90 po chvilce spadne na 70 a pokud nejedu "pilu" tak z té 70tky ručička nejde. to je normální u tohodle auta? venkovní teplota dneska +1 st. Děkuji za rady co ještě s tím

Share this post


Link to post
Share on other sites

musíte to znovu odvzdušniť na hadici kúrenia (za vzduchovým filtrom )pri bežiacom  zohriatom motore a pustenom kúrení na plno. netreba na hlavici termostatu (rado sa to láme) potom povoliť vrchnák na nádobke chladiacej tekutiny - pomaly!!! keď odfúkne vzduch z nádobky , znovu povoliť odvzdušňovák na hadici. nechajte to povolené cca 5-10sek.kým to prská vzduch. netreba potom zabudnúť doliať nádobku chladiacou kvapalinou.výšku hladiny kontrolujte po výmene kvapaliny  niekoľko krát a dolievajte a dolievajte.

a je to :)

Edited by hnusax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...