tomask Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 tak mi zacala svitit kontrolka, a na displayi to napsalo UNBLOCK DIESEL FILTER..tak mi zjistili ze je potreba vymenit filtr pevnych castic (mam najeto 93000).....regenerace uz probiha kazdych 300km....pocital jsem s tim, ze do toho budu muset jednou ty penize nalejt...uz jsem si pripravoval 20000...ale nastesti se vozi z francie repasovane, vydrzi to dalsich 80000km...coz je stejne jako novy...celkem vyjde vymena na tyto penize.... FAP kód 174007 - 8174,- ADITIVA kód 99799 - 3020,- práce 2000,- _______________________ 13194,- takze koho to ceka, muze uz zacit setrit... [upravil dne 9.1.06 tomask] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 akorat me zarazi ze vydrzi 80tis., mi rikali , ze vymena je po 120000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Pokud vím, záleží to na roku výroby, ty nejnovější - současné - se prý nemění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 jj, to se tady uz propiralo vickrat:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomask Odesláno 10. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2006 no mam 2001, takze vymena je nutna.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 Podařilo se mi to natáhnout na 180 tis. (mám ročník 2000). Ale jezdím opatrně - je to pro mě pracovní nástroj (a ne sportovní). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 prozrad jak jsi to dokazal pretahnout o 60tis.:oVim, ze se ma tankovat plna a ne docmrdavat po 10 litrech a dal ? Proste \"jen\" jezdit v ramci predpisu nebo jsi tam i cpal nejake \"prisady\" (coz pochybuji) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 Koupil jsem jej s najetými 75 t. Tankuji vždy plnou, žádné přísady. Jezdím bez velkého zrychlování, (jen občas předjíždění), hlavně do kopce se snažím vyhnout režimu kdy diesly kouří (protlápnutí plynu?). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 \"Protlapnuti plynu\" to myslis kdyz nekdo chce zrychlovat do kopce ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 Nevím jak to napsat, znáš to, když jede diesel a najednou hodně kouří. Ale neptal jsem se řidiče, co zrovna dělá... Myslím že motor zrychlí do kopce co může, ale když se to \"protlápne\" tak to nejede o nic víc, akorát kouří. Jednou jsem měl od prodejce půjčený Renault Espace (nějaký moderní DCi nebo jak se to značí) tak jsem chtěl zkusit jak zrychluje. Tak jsem na dálnici spomalil na 90 a pak dal prostě plný plyn. Výsledek byl žalostný - zrychlení slabé, zato na mě začala svítit taková klikatá čára - holt se mu to nelíbilo. Takže tolik o \"protlápnutí\". :DJestli myslíš že jezdím kopce tak, že uberu plyn, vystoupím a tlačím, tak to ne...:D Kopce vyjíždím normální rychlostí, ti co jsou nejrychlejší to pak poznají na peněžence. [upravil dne 10.1.06 P607Olda] [upravil dne 10.1.06 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 10. leden 2006 Sdílet Odesláno 10. leden 2006 jj, hlavne ze si rozumime:D \"protlapnuti\"=dlouhodobe neefektivni seslapnuti plynoveho pedalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smolik Odesláno 1. březen 2006 Sdílet Odesláno 1. březen 2006 JJ tady jsem výtězem já fap nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hnidopich Odesláno 1. březen 2006 Sdílet Odesláno 1. březen 2006 Jsem si jisty, ze jde odpojit. Nekde jsem to uz psal, pruchodnost FAPu urcuje jeden sensor, ktery v zavislosti na zaneseni FAPu meni svuj odpor. Ubytek napeti na tomto odporu se zasila do ridici jednotky. Pokud se odpoji tento sensor a vrazi se tam odpor spravne hodnoty, tak je po problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 2. březen 2006 Sdílet Odesláno 2. březen 2006 No ,ja mam 406 2,2 HDi. Fap jsem menil uz 2x jednou z duvodu prorazeni nadrzky aditiva a fap se uvaril a podruhe pri normalni vymene, libi se me , ze auto necoudi a emise jsou daleko lepsi (trochu ekologieckeho mysleni neuskodi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 2. březen 2006 Sdílet Odesláno 2. březen 2006 Jeste jsem narazil na tohle http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=2265 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebastienf Odesláno 5. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 5. prosinec 2006 FAP kód 174007 - 8174,- ADITIVA kód 99799 - 3020,- práce 2000,- _______________________ 13194,- teď jsem volal do Peugeot Marek v MB a podle nich stojí ten filtr s výše uvedeným číslem dílu 7200,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladan Odesláno 18. září 2007 Sdílet Odesláno 18. září 2007 Taky mě to potkalo asi ve 105000km a pořád to psalo nějaké to hlášení v Pažoutě mi to vyměnily za repasovaný i s nějakým tím čidlem pro klid a stálo to 16000 Kč. Od té doby klid a auto bezvadně reaguje na plyn. A hlavně nekouří jak některé nejmenované značky už od novotí. Prý jde FAP i odmontovat a vložit nějaké odpory, ale to možná zkusím zase za nějakých 100000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.