Hafity Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 55% z 215 a 55% z 225 bude trošičku rozdíl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rayan Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 V TP mám tieto rozmery 215/55/17 , 225/50/17 , 225/55/17 neviem či ten posledný rozmer je len chyba v TP , alebo sa tento rozmer normálne používa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 před 2 hodinami, Hafity napsal: 55% z 215 a 55% z 225 bude trošičku rozdíl.... Samozřejmě. Jsem blbej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 V 24. 4. 2017 at 20:31, Rayan napsal: Som tu nový a chcem sa opýtať , čaká ma kúpa pneu a mám v TP zapísaný aj rozmer 225/55/17 , jazdíte niekto na tomto rozmere? Na tomto aute budem jazdiť len cca 7000 km ročne tak zvažujem kúpiť celoročné pneu , alebo nechať obuté zimné celý rok. Jazdí niekto na celoročných ,alebo zimných bez prezutia ? Pokial uvažuješ nad neprezúvaním, tak potom celoročné Michelin Cross climate+ aj keď neviem či ich robia v našom rozmere... Zimné pneu cez leto nieje dobrý nápad! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Zimní nejsou doporučované, ale jezdím na nich několikátý rok naprosto bez problému... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bacyl Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Když chci opici musím mít na banány říká jedno přísloví. Přijde mi to šetření na nesprávném místě, už jen kvůli bezpečnosti. Pokud máš 508 v hodnotě 300-mega a chceš riskovat v zimním období smyk a nedobrždění a v léte v zatáčkách plavat tak to tě obdivuji. Pneu jsou základ dobrých jízdních vlastností, uvědom si že nemáš už škodu 120. pokud jsem se tě dotknul tak se omlouvám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rayan Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 Hm, pri mojom predpokladanom nájazde pneumatiky nezoderiem, ale mi zostarnu. Mám dve auta v rodine a ďalšie 3 nákladné autá s ktorými si zarábam. Doteraz som vždy prezúval , ale teraz som auto predal a kúpil 508mu tak uvažujem či nie je zbytočné mať dve sady ak ich nevyužijem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 27. duben 2017 Sdílet Odesláno 27. duben 2017 před 4 hodinami, Bacyl napsal: Když chci opici musím mít na banány říká jedno přísloví. Přijde mi to šetření na nesprávném místě, už jen kvůli bezpečnosti. Pokud máš 508 v hodnotě 300-mega a chceš riskovat v zimním období smyk a nedobrždění a v léte v zatáčkách plavat tak to tě obdivuji. Pneu jsou základ dobrých jízdních vlastností, uvědom si že nemáš už škodu 120. pokud jsem se tě dotknul tak se omlouvám. To jsou zas zvejky na manželky autě celoročně zimní continental,v létě nehuci a v našich rychlostních limitech je i v létě v pohodě, najezdeno cca 35000km a jsou na 4-4,5mm... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 (upraveno) Souhlas, ono špičková zimní guma má i v létě lepší vlastnosti než 3/4 běžných letních. A takový kecy, že v bude na zimních v zatáčkách plavat? A proč by to dělal, copak v zimě plave? Zpráva dne, všichni utíkejte přezout, f televizi nóva říkali, že jezdit v létě na zimních je šíleně nebezpečný. Bacyl asi nastyd. Jo jen tak mimochodem - podle vyhlášky, kde je značka "zimní výbava" musíš jezdit se zimní výbavou. Podle vyhlášky nebylo žádné omezení značky "zimní výbava" na určité období (nevím, jestli už to novelizovali). Z toho tedy vyplývá, že tam, kde značka je bys měl i v létě jezdit se zimní výbavou - tedy na zimních, se vzorkem alespoň 4mm. Pokud to už upravili, tak se omlouvám, nicméně to tak bylo. Bratránek, co bydlí na horách ani nepřezouval - ze zákonných důvodů Upraveno 28. duben 2017 uživatelem Pacho69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Dovolím si s predchádzajúcim príspevkom trochu nesúhlasiť. Zimná pneu má v lete veľmi mäkkú zmes a na všetkých autách, kde som mal tú česť jazdiť cez leto zimnými pneu bolo cítiť "prevaľovanie" pneu pri trochu ostrejšom prejazde zákrutami, nehovoriac o pískaní pneu v zákrutách. To že sa opotrebúvajú oveľa rýchlejšie myslím ani netreba spomínať. Každopádne nieje to zakázané, takže je to na každého rozhodnutí, ale pokiaľ by som jazdil málo a nebývam vo vyšších nadmorských výškach, tak by som volil celoročné pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 před 29 minutami, loque napsal: Dovolím si s predchádzajúcim príspevkom trochu nesúhlasiť... Tak asi taky záleží na kvalitě, jak tam bylo zmíněno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Jezdil jsem na Michelin Alpin A4 cca 4 roky bez přezouvání (přestal jsem dojíždět do práce, takže roční nájezd hodně klesl) a byla to super guma. Jen převažování, jinak držela, nesjížděla se nijak enormně. Určitě lepší, než nějaká letní asie. Ale prostě není guma jako guma, všeobecně se na takový komfort vsadit asi nedá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Jj, ty Alpin jsou super :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Jo minulá zima spíš připomínala teplejší jaro. Je to o gumě. Dobrá zimní guma nemá s letním provozem žádný problém. Mám na Alpin A4 42tkm, a pořád mají kus nad 4mm, vzhledem k tomu, že se na suchu chovaj líp než na sněhu, v klidu na nich ještě aspoň 10tkm odjedu. Jinak s kolegy jsme vloni udělali zajímavý test brzdných drah a chování aut. Měli jsme stejný auta, jen každej trochu jinak vybavený, stejný rozměr, každý jiný gumy, já zimní continental TS830, najeto 28tkm, vzorek kolem 5mm, kolega letní pirelli P7, najeto 35tkm, vzorek taky kolem 5-6mm a třetí měl Kleber Dynarex, skoro nová, asi 4tkm. trochu jsme si hráli, brzdné dráhy, slalom, trať na čas, zrychlení... Místo nebudu říkat (nebyla to silnice, uzavřený prostor, dráha dostatečně dlouhá, ne úplně ideální asfalt), cca 20st, trať suchá - 2 dny po dešti, gumy zahřátý. Nejlépe dopadly P7, za nima TS830, poslední Dynarex. vždy jsme "měřili" 3x - vyměnili si auta, abychom snížili faktor řidiče. Rozdíly však byly tak malé, že v brzdné dráze ze 100 do zastavení, jsme se všichni vešli do jednoho metru, TS830 byly za P7 v průměru jen asi o 20cm. V chování aut byly opravdu minimální rozdíly. Zkoušeli jsme různý disciplíny, pak už nás to přestalo bavit. Jasně, není to relevantní, sice stejný auta, ale různě starý, může být i rozdíl mezi brzdama nebo stavem podvozku. No prostě jsme nezaznamenali něco, co by stálo za to řešit. Nějaký "valení" zimní gumy nebo nejistý chování, nic takovýho... Možná, že ve větším teple by se rozdíl mezi zimní a letní projevil víc, nevím. Taky jsem býval zastáncem názoru, že zimní guma v létě není ideální (kámošovi odpochodoval před 15ti lety kus dezénu zimní barumky ve 140km rychlosti a měl tehdá dost velký štěstí), ale od té doby vývoj hodně pokročil a zůstala jen hromada mýtů. Kamarád v jedničkovým BMW (podotýkám, že je mladej a divokej) najel na Pilot sport (letní) 85tkm, na Pilot Alpin (zimní) 77tkm. Minulý týden na pivu prohlásil, že se na přezouvání na letní může (víš co), že v tom stejně neshledává rozdíl, že tam zas nechá zimní. Možná, že v podprůměrné (čínské) nebo průměrné provenienci pneu to má smysl řešit, v top kategorii je to někde jinde. Vůbec se nebojím dojet Alpin A4 v létě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rayan Odesláno 28. duben 2017 Sdílet Odesláno 28. duben 2017 Idem do zimných s nejakým civilnejším vzorom. Ešte ma zaujíma rozmer 225/55/17 jazdíte na 508me niekto na takomto rozmere ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Trochu oživím tohle vlákno. Vybírám letní gumy v 19". Nějaká rada na co nejvíc tiché pneu? Mám tam teď něco čínského s názvem Rotalla a při 130 km/h je hukot poměrně dost velký a nepříjemný. Nějaká zkušenost například s Nokian Powerproof či Vredestein Ultrac Vorti R? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Rudo08 Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Moja osobná skúsenosť mal som letne Dunlop na dojazdenie rok výroby 2014 ...po predošlom majiteľovi auta. Menil som ich v 2020 dezén dobrý pneumatiky neopotrebovane jazdné vlastnosti veľmi dobré,pneumatiky tiché,spotreba okolo 5l na 100km...ešte by sa dalo na nich jazdiť ďalšie dva roky...Nové pneumatiky kupované v 2020 značka Firestone RoadHawk dobrý pomer cena výkon podľa testov...Moja skúsenosť..jazdné vlastnosti veľmi dobré auto drží stopu v zákrutách pocit bezpečia auto stabilné aj vo vyšších rýchlostiach..hlučnosť trochu vyššia oproti Dunlop,ale nič dramatické..spotreba 5,2l na 100km..Jednoznačne pneumatiky Firestone doporučujem...v danej cenovej triede asi nič lepšie nie je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Bavíme se o 19"? Na fotkách má R15 Jinak co koukám na recenze, je to dost rozdílný: Někde OK, někde úplný opak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Rudo08 Odesláno 3. srpen 2020 Sdílet Odesláno 3. srpen 2020 Ak v danej cenovej triede nájdeš niečo lepšie sem s tým:-)ak mám na výber medzi Barum,Matador a Firestone ktorý patrí pod Bridgestone beriem Firestone.v testoch lepšia ako Hankook alebo Kleber...neviem aké testy si čítal ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 4. srpen 2020 Sdílet Odesláno 4. srpen 2020 https://alltyretests.com/firestone-roadhawk-test-review/ https://www.thetirelab.com/firestone-roadhawk/ https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/sommerreifen/205-55-r16v/details/3846/firestone-roadhawk/ https://www.test-pneumatik.cz/firestone-roadhawk/ Je to fakt různý. Jinak v rozměru 235/40/19 vychází Firestone okolo 3500Kč, za 3800 Kč Nokian Powerproof anebo okolo 3500 Kč Vredestein Ultrac Vorti R https://alltyretests.com/nokian-powerproof-test-review/ https://www.test-pneumatik.cz/nokian-powerproof/ https://www.thetirelab.com/nokian-powerproof/ https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/tests/reifen/sommerreifen/225-40-r18/details/4351/nokian-powerproof/ https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Vredestein/Ultrac-Vorti-R.htm https://alltyretests.com/vredestein-ultrac-vorti-r-test-review/https://www.thetirelab.com/vredestein-ultrac-vorti/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.