Hyluk Odesláno 18. únor 2017 Sdílet Odesláno 18. únor 2017 (upraveno) Zdravím, mám problém se zapojením nového alternátru valeo na mojí 206ku 2.0 Hdi. Altík jsem kupoval přes internet a ti vocasové mně poslali jiný a to se ještě ptali na VIN ... Nový altík už mám v autě a po nabuzení (přidání plynu) dobíjí, ale stále mně slabě svítí kontrolka baterie jak v 1. poloze klíčku, tak i po nastartování (takže nevím, jak moc spolehlivě dobíjí). Ke starýmu alternátoru (taky valeo) vedly 3 dráty, kde 2 šly na velké očko a jeden na malé a na novém alternátoru mám místo malého očka konektor s dvěma piny. Prosím o radu, jak tyto dva piny zapojit. Jde mně hlavně o to, jestli zapojení toho konektoru je životně důležité a nebo se obejdu i bez toho. Díky za rady. Upraveno 18. únor 2017 uživatelem Hyluk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. únor 2017 Sdílet Odesláno 18. únor 2017 Ten slabý drát by měl být na pinu č. 1 a je docela důležitý , přes něj se ten alternátor budí .Kontrolka by určitě prosvěcovat neměla , to značí špatnou funkci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hyluk Odesláno 18. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2017 Takže mám zapojit ten levý pin na očko, které bylo původně na tom menším šrobu? Já ty piny zkoušel zapojit přes ampérmetr, ale altík si při běhu motoru nic "necuc". Jinak po měření na svorkách baterky při běhu motoru je napětí 14,4 V, je možné že je nějaký ten pin také pro kontrolku? Díky za opověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. únor 2017 Sdílet Odesláno 18. únor 2017 (upraveno) Ten pin č 1 zapojíš místo toho malého očka , ty zbylé silné kabely necháš , jak byly . Ten slabý kabel je pro buzení i kontrolku (u starších aut se alternátor přes kontrolku budil , u nových se do toho ještě plete BSI) Upraveno 18. únor 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pugos206 Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 Ahoj oživíme toto téma mám přesně opačný problém,na starém byli dva piny a na novém mám matičku na očko. Jak tady zapojit to buzení? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 jeden z pinju je buzeni (12V po klicku) druhy na puvodnim alriku bylo snimac pro otackomere ?? - naftove auta to tak mivaly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pugos206 Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 Takže stačí teda napojit jen jeden drát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 radsi hod detailni fotky obou altiku ale ano mel by stacit jen jeden - a mozna by bylo dobry napsat co presne to je za auto - je mozny ze ten druhy drat je na ovladani altiku pri zapnuti klimy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pugos206 Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 Altiky jsou stejné jak na foto viz. Výše. Je to obojí Peugeot 206 1.4 benzín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 Jeden drát je buzení (dříve to šlo přes kontrolku dobíjení, dnes už to tak zapojené není) a druhý bývá informace o zátěži alternátoru (podle toho jednotky řídí komfortní vybavení). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pugos206 Odesláno 31. březen 2023 Sdílet Odesláno 31. březen 2023 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.