Cyper Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Tento vikend sa mi stala taka vec, ktoru nechcem nikomu dopriat.Prepadova hadicka, ktora ide z cerpadla do chladica(toho na turbo, hore nad blokom motora) si zacala takhat naftu do sacieho potrubia a motor nabral take otacky, ze som skoro zosedivel ked to skoncilo.Myslel som,ze je koniec, ojnica v prdeli, vsetko rozbite...ale ku podivu nic sa nestalo, motor ide a hadicku som pre istotu vypojil a vsetko slape dalej.Len to cerpadlo na to asi dopaltilo a zacala nejak kvapkat...som zvedavy na odpovede k tomu ventilu. Diky, cavte zatim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 čerpadlo nech komplet přetěsnit a seřídit( mě to stálo 4.litry:grr).No a s těma hrozně vysokýma otáčkama bych to viděl na turbo,propouští olej,ten chytil a proto ty vysoký otáčky.Ta hadička od toho chladiče interkoleru,přidává na čerpadle tlakem,podle toho,kolik tlačí turbo tak že pochybuju,že by se tama dostala nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Dakujem za pomoc...budem to musiet dat veru spravit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 zkus sundat hadici,co vede s turba do toho ic(chladiče) a podívej se jak moc je vevnitř mastná.Trochu bude vždycky,ale jestli s ni skoro kape olej je zle.Druhý turbo,nebo repas a to stojí balík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Zatial sa nic podobne nestalo (vysoke otacky), ale keby to nahodou prebehlo este raz, tak asi to bude to turbo. Aj ked nejde mi do hlavy ako sa moze olej chytit...? Ked sa to stane este raz, aj tak bude po motory, to uz neprezije, definitivne! Moj otec je mechanik s 30rocnou praxou a tvrdi, ze raz sa mu to stalo na Fiate Scudo a tam sa ohla ojnica, takze Peugeot sa zatial drzi, ale on proste vypojil tu hadicku a cely Intercooler bol plny nafty, ten sme vycistili a zatial vsetko slape.Hadicka je tam len tak vyvedena nabok a nesplna ziaden ucel. Okolo turba nemam ziaden olej a mal som ho aj dole, lebo sme menil mrazove poistky, nic ako olej tam nebolo, ani v jednej hadici....tak neviem..co sa tyka toho turba...vypada v poriadku! Ale dakujem za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Pokud máš intercooler plný oleje, tak máš v pr... turbo - propouští olej - a hrozí zničení motoru! Zajedno motor na ten olej snadno chytne, a nejde pak žádným způsobem vypnout, jen udusit přes kvalt, a zadruhé díky propouštějícímu turbu klesá tlak v mazání a motor se snadno zadře (i tak jsou na to tyhle TD značně náchylné). Takže v první řadě je třeba řešit to turbo, a to akutně! Že je hadička \"len tak vyvedena nabok a nesplna ziaden ucel\", to jsi vedle jak ta jedle. To si vážně myslíš, že je něco dané do auta jen tak pro srandu králíkům? Ta hadička slouží ke snímání plnícího tlaku a řízení čerpadla - dává čerpadlu informaci o tom, že úměrně plnícímu tlaku je možné zvednout dávku nafty. Pokud se tohle odpojí, čerpadlo jede jen se základní dávkou nafty, tudíž stejně jako by tam žádné turbo nebylo! Pokud se to po odpojení chová stejně a není vidět žádný rozdíl, tak za a) může být v háji celá ta regulace na čerpadle - tzn. koupit jiné čerpadlo, protože oprava nemá smysl (zvláště ne u Lucase); b) turbo je totálně v háji c) oboje dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Diky, ale Turbo je uplne suche, ani jedna hadica od Turba nema v sebe olej.V tom Intercooleri bola nafta, nie olej. Chapem funkciu tej hadicky iba ciastocne a registrujem pokles vykonu, hladam niekoho kto ma BOSCH cerpadlo, lebo LUCAS je naozaj nanic. Turbo je fakt v pohode, ani kvapka oleja nevyse okolo neho.Vsetko to sposobilo to cerpadlo...podla mna! dakujem za radu kazdopadne...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Pokud v IC byla skutečně nafta a ne olej, praskla membrána v té regulaci čerpadla - ještě jsem to sice neviděl, ale stát se to může. Bosch čerpadlo jsem ti nabídl v tvém druhém témátku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Urcite tam bola nafta...tym som si viac nez isty! Dakujem za ponuku, ale neviem odkial ste!!! Musim sa pozriet po niecom co je blizko, lebo Vy ste asi z Ciech...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 cyper: diesel je prose diesel... ak si uz niekde cital tak dieselove motory sa daju velmi jednoducho upravit na spalovanie rastlinneho oleja... oleja nie nafty... ono je viacej podmienok ktore musia byt splnene ale proste preloz si to tak ze diesel dokaze jazdit aj na olej... z toho logicky vyplyva ze ak sa ti dostane do sania olej, davkovanie nemas nicim regulovane, motor spali co dostane...(diesel nejde podla bohatosti zmesi ale mnozstva nafty) z toho tie vysoke otacky. Co sa tyka toho IC tak treba jedine jedno... bola v nom nafta alebo olej?? odtial by som zacal a rozhodne na tom aute nejazdil. Ocovi povedz ze vypajat regulaciu cerpadla je blbost a posli ho po 30 rokoch na preskolenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 aa no uz bola odpoved skor ako moja otazka no co sa tyka toho cerpadla a cr popremyslaj nad tym na sk je vacsinou vela spekulantov a je dost realne ze ked pojdes po cerpadlo do cr bude to lacnejsie ako ked ho tu kupis ... alebo bude aspon v lepsom stave... alebo sa popozeraj po inzeratoch a burackach mozno sa nieco postasti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 On vie, ze to nie je len tak nieco vypojit, ale je to lepsie docasne riesenie ako nechat si uvarit motor zbytocnym pretacanim na 6000 otackach. Uz som spomenul, bola to nafta a ako tvrdi tu odbornik Oddie, tak asi praskla membrana v cerpadle a prepustala naftu do IC. Proste sa tam dostala nafta podtlakom a saciemu potrubiu je to uplne jedno kolko doda nafty do spalovacieho prietoru. Toto riesenie s tou hadickou je samozrejme docasne a je uplne jasne, ze nieco to sposobi, ale da sa aspon jazdit a ja potrebujem auto a nie chodit s MHD alebo SAD.Takze ked bude druhe cerpadlo, uvidime. Co sa tyka turba tak mne je uplne nanic. Aj tak ten Peugeot nema ani 75PS, lebo treba doladit vstrekovanie. Proste nema dostatok zmesi aby tam dodal 90PS. Ja som to auto kupil za smiesnu cenu a preto mi bolo jedno ci TD alebo D, ale dnes viem, ze D by bol vyhodnejsi. Kazdopadne, moj otec to vyriesil zatial takto a je hlupe ho urazat, mam dost skusenosti na to, aby vedel co je nejlepsie na docasne riesenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Spekulantov je dost, to je pravda, ale napr. pred pol rokom sme v servise take cerpadlo mali a predali sme ho iba za 2000Sk a novemu majitelovi posluzilo urcite dobre. Keby som vedel ze sa aj mne raz nieco stane, urcite si ho necham. Nuz, clovek nikdy nevie...ale urcite poznam vela ludi, ktori su schopni to zohnat za rozumne ceny starych dielov... Dakujem za vase poznatky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 cyper nik nikoho neuraza :-)... a tiez ty si to povodne nespomenul ako docasne riesenie :-)... tak mozno preto : -)... sedim v praci a kym som ti dopisal a poslal odpoved bolo tu x prispevkov... takze asi tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 :)Sak pohodka, mne nevadi, len treba citat cele prispevky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Poperte se S tou odpojenou regulací, pokud je to turbo v pořádku, se dá v klidu jezdit, akorát to holt nejede, stejně jako atmosféra - ale aspoň to nekouří a nežere... Nicméně bych tam stejně dal místo toho Bosch čerpadlo, zpravidla to vyjde levněji než oprava toho Lucase... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 cyper: je lahke citat lenzeee ked tuknes na odpovedat a kym to co napisem aj poslem tam niekto popripisuje x odpovedi ... tot vsee... no nic idem pracovat... caf a drzim palce so zhananim toho cerpadla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyper Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Dakujem vsetkym za odpovede...tato stranka je dost zaujimava a pomoze ked su tu skuseni ludia...idem aj ja pracovat. Zatial do skoreho pisania Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.