krtek 2 Odesláno 20. únor 2017 Sdílet Odesláno 20. únor 2017 napis cislo dratu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 20. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2017 Žlutozelený drát. Je tam napsáno: M 802 27 05 2000 B 13. Nevím ale kam jde z ECU. Dnes ujeto 100 km a žádná závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 (upraveno) mam len starsiu schemu(ty mas novsiu ECU)takze nevidim ho ale podla oznacenia M a farby( zeleno-zlty ) by to mala byt kostra takze ti zrejme vypadavalo napajanie niektorej casti vo vnutri ECU koli zaoxidovanej kostre, tych kostier je tam viac Upraveno 21. únor 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 ...jestli to tu můžu trošku zaplevelit..... Našel jsem taky prodřený drát zelenožlutý, vedoucí k zapalovací cívce. Jen jsem ho znovu zaizoloval..... Takže by klidně dál mohl způsobovat občasnou hlášku "antipoluce", zkrat kostry okruhu B?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 21. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2017 pro Slayera - může být, ty žíly v drátu musí být čisté a mít kontakt jako celek, jinak kolísá napětí a neteče správný proud, vzniká přechodový odpor (je to jako kdybys tam zapojil zvonkový drát). Dimenze drátu by se měla dodržet, v autech tečou docela velké proudy. Ustřihni a najdi čistou žílu a nahraď novým drátem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 21. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2017 pro Krtka - to je pohodička . Krtku, jsi dobrý chalan, dačo vieš , díky za dobré info. Buďme na kontaktu. S HDI už mám dost zkušeností, když mám s nimi najeto cca 800 000 km, znám slabiny, moc jich zase není. Tohle auto má skoro 500 tis., takže je po záběhu.... valíme dál. Já tvrdím, že HDI 2.0 8V jsou nejlepší motory na světě. Nesmí se hrábnout na hlavu. Měl jsem multivana 2,5 TDI 4x4 v plné náloži. Je to tak drahý auto, že se s tím každý den ani nedá jezdit (ale supr). Začaly nedostatky a problémy. Provozní náklady vysoko. Najezdil jsem s ním 220 000 km, tak jsem ho radši včas prodal za 380. Pak jsem šel a koupil tuto 406 za 69. Dobrej kauf ..... Antikorozní ochrana se s 406 nedá srovnat. peugeot je lepší. No a co, že má 17 let? To je na pohodu, to je ještě poctivá práce... Schéma mám taky, ale asi to nesedí přesně. Ty víš asi o tom mým autě všechno podle VIN, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. únor 2017 Sdílet Odesláno 21. únor 2017 neni zaco ,hlavne ze sa porucha odstranila ,si sikovny no nasiel si to docela rychlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 18. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2017 Ahoj krtku, mám prosbu: chtěl bych vyměnit chladič klimatizace. Měl jsem už natlakováno, ale ušel tlak. Myslím, že by to mohl být chladič, už jsem jednou měl netěsnost v blízkosti ventilátoru. Je těžké ho vyměnit? Můžeš poslat postup? Díky. Jinak auto šlape jak hodinky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. květen 2017 Sdílet Odesláno 18. květen 2017 meni sa to blbo ,je problem vztiahnut trubky z chladica hlavne tu spodnu malo miesta , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 18. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2017 myslíš trubky z chladiče vody? Nedal by se prostě poodsunout i s hadicema trochu k motoru? (když je odpojím nahoře).Ten chladič klimy se vytahuje do motor.prostoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. květen 2017 Sdílet Odesláno 18. květen 2017 nie z kondenzatora (chladic klimi ) vybrat chladic vody je malina ,ale ja ho nevyberal posunulo sa to ako pises ale ak by som tusil co za pakaren to bude dal by som ho prec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 19. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. květen 2017 jak myslíš pryč? Klima bez chladiče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. květen 2017 Sdílet Odesláno 19. květen 2017 (upraveno) nie ze pri rozborke som mohol ten vodny chladic dat prec aby sa jednoduchsie demontoval klimovy chladic ja to robil tak jak si pisal ty ze vodny chladic som natlacil na motor bez rozpojeneho chladiaceho systemu a potom sa snazil rozpojit trubky na klimachladici doporucujem ti vodny chladic demontovat lebo ked si nedas pozor tak ponicis rebra vodneho chladica jak budes dolovat ten klimovy Upraveno 19. květen 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 21. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2017 Díky za radu, už se na tom pracuje. Hliníkový hrdla na trubce do chladiče jsou ulomený, nechám udělat nový. To se nedalo vytáhnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado345 Odesláno 5. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2017 Tak už je to hotovo. Teď mám mrazák... Zjistil jsem, že byl hin ventilátor chladiče a bez toho to opravdu nejde. Zvedne se tlak v klimě klidně na 300 barů a pak to někde udělá bum. Možná o tom napíšu příspěvek pro neznalé. Starý chladič byl prohlý jak luk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.