kadlik1 Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 zdarec chtel bych poradit zda nevite cim muze byt kdyz pri volnobehu hodne slabe kolisaj otacky cca 600ot/min a problikavaj kontrolky na vodu a na olej a kdyz se lechce prislapne plyn tak to zhasne a kdyz to jede za studena tak to jede jak blazen a pak po chvily kdyz jsou zaple svetla tak ze slabnou a jako kdyby tam slo malo elektriky a v tom rozmezi kdyz se slapne plyn az na podlahu tak se to dusi a mu si se postupne slapat na plyn aby se to rozjelo jinak alternator sem promeroval a dobiji krasne na 14.1v i pri plne zatezi ale jak jak to skoro to auto nesviti tak nejde ani elektrika do posilovace rizeni a po nakej chvily se zase to rozsviti jasne motor zase de do otacek a kdyz sem mel zaply topeni tak to i vic foukalo dekuju za vsechny rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 600 je malo - auto spatne dobiji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlik1 Odesláno 12. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2017 prave ze sem meril dobjineni a nameril sem 14.1V tak jak ma altik dobijet tak mi je zahada co by to mohlo delat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 pri tech 600 otackach to dobiji 14,1 ?? to se mi ani nechce verit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlik1 Odesláno 12. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2017 tak to urcite nebude tolik dobijet pri tech 600 ale dobijelo to kdyz se to z toho kolisani chytlo na na volnobech tech 900-1000 ale ten volnobech pak zase padne na tech 600 az to chcipne ale ani se nerozfiti kontrolka na to dobijeni pouze se se rozsviti kontrolka s vodou a olejem a kdyz se lehoucce prislapne plyn tak to zhasne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 primarne res kolisani otacek - vypada to na krokovy motorek nebo korekci lambda sondy chtelo by to stejny motor a povymenovat vzajemne dily mam tady komplet vstrikovani ale ses daleko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlik1 Odesláno 12. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2017 a to muze mit i vliv pri jizde ze to chvilema ztraci vykon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 rekl bych napoj to na diag - ale ma to jeste stary 30 pin a to uz skoro nikdo nema - takze sikovneho elektrikare nebo skouset menit dily Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 (upraveno) Vyčistit popřípadě vyměnit ,,krokáč". Zkontrolovat svíčky, lambda sondu, vzduchový filtr. A co kvalita benzinu? Zkontrolovat kabely od zapalování, zdali není poškozená izolace v botce. Chladící kapaliny (vody) + oleje je tam dostek? Upraveno 12. únor 2017 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlik1 Odesláno 12. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2017 oleje i vody je tam dost jinak dekuji moc za rady zitra se na to kouknu a ten krokovy motorek se da vycistit cim?? a benzin sem takoval minuly tyden a svicky jsou nove i s filtrem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 12. únor 2017 Sdílet Odesláno 12. únor 2017 (upraveno) Ohledně ,,cukání" + výkonu motoru, jsem psal ze zkušeností s klukovo 106 1.0i, kdy se stane, že natankuje nekvalitní benzin a pak mu to dělá výše uvedené věci. Po opětovném natankování (u jiné čerpací stanice) se výše uvedené závady již neobjeví. Upraveno 12. únor 2017 uživatelem minimaxa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlik1 Odesláno 13. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2017 tak se zavadu uz nasel prvni vada je krokac druha vada sem zjistil ze kostra motoru je z oxidovana proto blbla elektronika a treti je ze nasel dirku ve vyfuku a jeste neztihaj ventily otevirat jinak dekuju moc za rady nikdy sem nedelal peugeoty tak sem trosku zbrkly ale jinak opravdu moc děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 dej ventilum redbul at zacnou stihat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlik1 Odesláno 13. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 13. únor 2017 uz jsou sestelovany tak uz je zatim vse OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.