Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Jako už téměř tradičně chceme letos zase alespoň jednou na Korsiku.

Tentokrát odjezd 16.6 a tak 14 dní. 
Dokonalý zážitek z řízení a epické výhledy a úžasná příroda.  Kabriolet výhodou ! Chce to omyvatelný sedačky, jinak si je při těch řidičských orgiích znečistíte.

Cesta je tak cca 2x 1300km . Pár korun za průsmyk a kus italské dálníce a rakouskou dálničku.
No a samozřejmě trajekt podle velikosti auta...  Řekněme, že s tím máme své zkušenosti, takže zvládmene lehce zajistit. Dá  se na skok zajet na Sardinii, když bude někdo chtít.


Courání po kempech i nekempech už máme tak nějak dost takže nějajé rozumné ubytování.
Rozumné = tak naco přes 10k za dva lidi a týden , plně vybavená kuchyň aby se dalo normálně vařit. Internet a takové ty vymoženosti civilizace.
Většinou je k tomu bazén, vířivka a podobné kraviny.
Momentálně jsme opět ve fází vybírání, ale záleží kolik nás pojede.
 

Jídlo je tam o něco dražší, než u nás, ale také nepoměrně kvalitnější. Víno je samozřejmě nechutně levné, stejně jako sýry a některé další věci. Nafta stojí podobně jako u nás, akorát je to opravdová nafta, takžre to na ní jde a nežere to. Beznín je na tom podobně. Akorát pokud nenajedete 1100 na nádrž čeká vás kousek tankování v Itálii a to je hnus.
Program má pro nás zatím jen několik pevných bodů a to je několik tradičních výletů na naše oblíbená místa jako je masiv Bavella atd.. tak piknik na Monte Cinto. Skákání do vln a šťourání písku ze všech otvorů...

Není to nejlevnější kratochvíle, ale kdo to jednou vyzkouší, už musí pořád..... a zase že tak hrozně drahý to neni.
Takže kdo chce s námi ať mi napíše a nějak to sladíme...

WP_20160509_08_51_02_Pro.jpg

WP_20160509_08_52_13_Pro.jpg

WP_20160509_09_33_32_Pro.jpg

WP_20160509_09_42_39_Pro.jpg

WP_20160510_14_09_06_Pro.jpg

WP_20160510_15_23_59_Pro.jpg

WP_20160512_09_43_09_Rich.jpg

WP_20160512_10_20_19_Pro.jpg

WP_20160512_12_15_41_Pro.jpg

WP_20160512_12_52_57_Rich.jpg

WP_20160512_12_53_02_Rich.jpg

WP_20160512_12_53_13_Rich.jpg

WP_20160512_12_53_51_Pro.jpg

WP_20160512_12_55_11_Pro.jpg

WP_20160512_12_55_17_Pro.jpg

WP_20160512_12_55_21_Pro.jpg

WP_20160513_09_11_57_Pro.jpg

WP_20160513_14_53_23_Pro.jpg

WP_20160513_17_59_27_Pro.jpg

WP_20160514_14_06_01_Pro.jpg

WP_20160514_19_53_19_Pro.jpg

WP_20160514_23_06_36_Pro.jpg

WP_20160515_12_01_48_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

No z Livorna je to nejkratší a tudíž nejlevnější. Myslím, že 120E s kajutou.. jak kdy. Hodně zálaží, kdy jedeš a co vybereš.

Tentokrát to byl opravdu prima výlet. Ja kmůžeš vidět na obrázcích, bylo to super. Další plánujeme tak listopad, nebo na vánoce. To jsem tam ještě nebyl :)

IMG_2768 (Medium).jpg

IMG_2769 (Medium).jpg

IMG_2784 (Medium).jpg

IMG_2785 (Medium).jpg

IMG_2792 (Medium).jpg

IMG_2842 (Medium).jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No abych si jenom nestěžoval. Když se té francouszké trosce pofoukal motor ze všech stran, tak jsme i něco viděli.
Jen to letos bylo o kousek dražší. Trubka 9 Euro, doprava letadlem 9 Euro a pak už jen nějaké to ubytování uplně jinde, zaplatit komplet rozborku a sborku a takové detaily co nestojí za řeč.

IMG_2935 (Medium).jpg

IMG_2938 (Medium).jpg

IMG_2959 (Medium).jpg

IMG_2973 (Medium).jpg

IMG_3002 (Medium).jpg

IMG_3065 (Medium).jpg

IMG_3076 (Medium).jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Charlie 1 napsal:

Pěkný  co se stalo s autem?jinak hezké fotky.

Mikroskopická dirka v trubce na vodu, která je u HDička mistrovsky schovaná pod uchycením turba za motorem. Není jiná možnost, než kvůi součástce za 9 euro vyndat celý motor. Takže k tomu klasika olej do převodovky, chladicí kapalina, většinou i klima.

Dobré rady na závěr 1) když budete mít motor venku za nějakym jinym účelem, tak tu trubku vyměňtě! a pokud možno i tu hadici co vede nahoru, jak je tam horko, tak odejde.
2) Používejte jen kvalitní chladicí kapaliny.
3) Měňte i kvalitní chladicí kapaliny maximálně po 3 letech.

Upraveno uživatelem vector
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějaká trubka od turba ? Nebo co to je ? :) A musel celý motor ven, jo ? Tak to byl asi pěkný díl dovolené toto. Se přesně člověk modlí aby se to (když už se to musí podělat) nestalo zrovna mimo republiku .. a ejhle ...

EDIT : už mě vector předběhl s odpovědí

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel nejde jen o tu trubku, musíme si přiznat, že poslední modely PSA konstruuje nějaké hovado :myslim, protože třeba umístnění všech filtrů kolem motoru, včetně kabinového, dále umístnění a deklování baterie atd., atd., tomu nasvědčuje :roker

jinak ta truba je exemplární příklad, to je jasné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podstatně ubývá aut, kde je většina věcí řešena nějak normálně a přístupně. Obecně také bohužel ubývá aut, která jsou k něčemu dobrá, nebo něco vydrží. Starší HDi motory, jsou největš průšvih právě věci za motorem, které nejsou přístupné. Bohužel k ním patří Turbo, FAP, tyhle dvě dementní trubky. U novějších verzí je sice turbo přístupnější (obvykle), ale zase si najdou jinou kravinu, kterou je potřeba někam zašantročit, aby se s tím nedalo nic udělat. K tomu nejrůznější příhcytky a udělátka, aby se to pokud možno hned urvalo a už to nešlo nikdo složit jak to bylo.

Teď hledám nějaké další auto co bych si koupil a bohužel PSA nic nevyrobilo a z ostatních značek to také není žádná sláva, ale něco se snad vybrat dál.
Ten zoufalej hon za dieselovejma motorama a plněnim emisí a teď je ve všem od PSA oturbená 1.6benzin.. děkuju pěkně nechci. A normální benzinovej motor aby si hledal lupou. Zoufalství to je. Takový měly na svou dobu hezký atmosféry a teď aby ses odrážel nohou.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To není jen o modelech PSA. Vyměnit žárovku (parkovačku) u Fábie stálo 500,-. Na sinici to nedáš, pokud nemáš speciální vytahovák. Tak mě napadá: "Proč s sebou mám vozit náhradní žárovky od každého typu jednu když  na výměnu potřebuji servisní kufr".:(

Ale k té Korsice. Opravdu velice dobrá destinace na příjemnou dovolenou - tedy až na to auto, které vypadalo na fotkách jako po totálce. 

Najeli jsme s manželkou cca 800 km, vzadu 7-mi stupňová převodovka a na pedálech 3. Denní nájezd zhruba 80 km. Byl to mnohdy "záhul", ale byl na to celý den, takže s přestávkami se to dalo zvládnout a bágly nám vozil doprovodný autobus od kempu ke kempu a za námi jel ještě "sběrač  mrtvol". Hodně mě překvapila vstřícnost místních - to se tady hned tak nevidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, vector napsal:

Ten zoufalej hon za dieselovejma motorama a plněnim emisí a teď je ve všem od PSA oturbená 1.6benzin.. děkuju pěkně nechci. A normální benzinovej motor aby si hledal lupou. Zoufalství to je. Takový měly na svou dobu hezký atmosféry a teď aby ses odrážel nohou.

Mluvis mi z duse jako casto. Uvazuju vyhledove o Mazda 6 nebo Ford Mondeo, oboji s benzinem 2.5 nebo aspon 2.0 v pripade Mazdy ale u Forda bych se asi bal turba (EcoBoost). U PSA beru-li skutecne Peugeot a Citroen oboji tak co jsem koukal 2.0 / 2.2 / 3.0 naposled cca 2010 tj uz ted 7 let stary auto. Od 2010 to stoji za hovno, treba Citroen C5 prakticky vsechno 1.6 THP chces-li benzin (vyjimecne 3.0 V6 ale to zase pro zmenu pouze s automatem, mno)

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně V6 benzin vývojově kolem roku 2000, to jako fakt dneska nechceš... dvěstěkoňový topení co lemtá 12 a všechno na to stojí raketu. Automat je super věc, pokud teda nefunguje jako ten v PSA a pokud nechceš něco v čem se "svezeš". K tomu bohužel na našich silnicích, když si koupíš slušný novejší auto, tak ho za pár let odepíšeš. Kup si 208 nebo 308GT a pak ti bude běhat mráz po zádech každýho půl kilometru, když vymeteš díru. Podívej se na to co dělá třeba LandRover. 2.0 Turbo 260PS 9 stupňů trojspojkovej automat. Spotřeba cca 8L ve velkym těžkym autě a pak se podívej na ty hromádky neštěstí ve kterejch tu lidi jezděj. Oturbená Mazda je zajímavej nápad, ale bohužel ty podvozky nejsou nic, pro co bys zabíjel.
Nedavno se začalo dělat LPG s přímym vstřikem kapalný fáze, což by mělo odbourat problémy s propalováním ventilů a další věci, dokonce by to mělo mít lepší výkon atd.. start přímo na plyn. Jenže nejsou motory, do kterejch bys to dal. Na to je ideální větší benzin a ten vemeš kde. Jako bezesrandy, najednou 2.0 TFSI vypadá jak celkem dobrej nápad.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám to zatím načtený ale mám dojem že ta Mazda 6 s 2.5 turbo nemá - to dávají/dávali 2.3 benzín s turbem, 191kw  :)  Jinak souhlas, no. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, llug napsal:

no brr měl sem nedávno motor venku ...těsnění po sřikem ale tohle sem nedělal no ale z5 ke korsice ubytko přes booking nebo nějaká jiná volba  a franta cv ... to vypadá žes tam jel i kolama?

Booking mi pije krev. Jsou to šmejdi co si skončil, když je jakýkoli problém. Hlavně, že si vemou provizi a pak se vymlouvaj. Když přes ně něco rozumného pohledáš, dá se to většinou zajistit ještě levněji. Takže jako vyhledávač tak nějak. No a když jedeš pod stan a víš kam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, StibTo napsal:

Nemám to zatím načtený ale mám dojem že ta Mazda 6 s 2.5 turbo nemá - to dávají/dávali 2.3 benzín s turbem, 191kw  :)  Jinak souhlas, no. 

ecoboostu se neboj. v 1,6 spotreba do 8-9 litru, u 2,0 176 kW pocitej ze pod 10 nepujdes ani na neutral. Ale motory jsou spolehlive.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...