juventusturin Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 (upraveno) Ahoj měl bych dotaz mám 508 SW 2.0hdi 103kw a mám pocit že v autě neni fap filtr.Byl sem v Peugeotu a dělaly mi diagnostiku prej nefunguje vubec egr ventil prej je to ošetřené softwerem.Po zapnutí klíčku se vůbec nezobrazuje kontrolka fap filtru a za tu dobu co auto 2 roky mi to nic neukázalo.Tak nevim auto sem kupoval z 94tiskm a tedka mi řikali že auto má víc jak 250tiskm.Bud se filtr zanesl a nechtělo se jim ho měnit nebo ho vykuchaly.A ještě před 2 roky sem byl na diagnostice u HonzyZ a ten koukal na stav aditiva bylo tam 1,8l a tedka mi Peugeotu řekly to samý. Upraveno 8. únor 2017 uživatelem MJSytic Upravil jsem název tématu. Jedno vlákno "fap filtr" jsi už založil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Promiň, ale co to je zase za dotaz? Za otázkou se používá otazník... Ptáš se, že máš pocit? Nebo, jak to mám chápat? Podle výpisu a informací ze servisu je situace jasná. Koupil si stočenku o "kilčo", u který byl pořešený FAP Teď tedy, jaká je tvá otázka? P.S. V jaké servisu Peugeot dělají jen holky? Zajel bych tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 (upraveno) lidi se nepoučí a nepoučí, stále budou kupovat ty vylítané ludry se ,,100 tisíci'' na tachometru a zkontrolovat historii auta si do autorizáku zajdou až roky po koupi , protože by to stálo 1000 korun...,buď jsme pořád tak hloupí, nebo ty prachy musejí být nakradené,či snad darované? přece člověk, co normálně maká na prachy, se tak blbě nenechá ošulit--v dnešní době, kdy se dá plno informací o autě lehce zjistit Upraveno 8. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 V roce 2007 jsem si koupil 406 se 100 tis km auto z 98, pak jsem zjistil ze ma o kilo vic. Co me fascinuje ovsem nejvic je ze i ted lidi hledaji 406 sto tis km najeto. Naletel jsem ackum ale tohle je vetsi mazec a to plati nejvic u ochcavek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Prostě lidi chtějí kupovat iluze. Pohádky. A jsou za to ochotní platit. A ten, kdo říká syrovou realitu je hnusnej, nepřející a kdovíco ještě. Nedávno jsem musel říci ženě, ať už proboha nikomu nenabízí mou pomoc, když chce někdo kupovat auto. Nikdo nechce pomoct při výběru. Chtějí jen iluzi, pohádku, potvrzení vysněného nesmyslu, že si vybírají dobře, i když je to nesmysl úplně totální. Tak co už, každý svého štěstí strůjcem. Jsem zvyklý, že dětem je nutné prakticky všechno opakovat asi tak stokrát, než to poberou, než si to zažijí. Jsou to moje děti, tak to pro ně dělám rád. Ale proč bych měl něco takového dělat pro dospělé, ještě k tomu stokrát umíněnější než ta děcka? Ať si každý nabije tu hubu sám, když mu nestačí ty mraky informací, které jsou snadno dostupné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 (upraveno) Má otázka je co se stim dá dělat koupit nový filtr,nebo to radši prodat.Na kolik by všla oprava.Myslim že nejsem první ani poslední kdo koupí stočenku na českym trhu je stočený skoro vše. Upraveno 8. únor 2017 uživatelem Péťa Odstraněno formátování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 OK, tak v tom případě záleží především na tobě, zda jsi ochotný akceptovat, že auto má tolik najeto. Pokud ano, tak ho neprodávej. Zprovoznění FAPu asi bude možné, ale na cenu se budeš muset zeptat tam, kde se tím zabývají Uvádíš, že máš auto 2roky, předpokládám tedy, že už si s ním na STK byl a prošlo. Navíc s ním žádné problémy nemáš, tak to vypadá, že ten "Fapoff" je udělaný solidně. Musíš si to sám promyslet, jaká varianta je pro tebe nejlepší: prodat (s tím, že to má stočené km a odstraněný fap) nechat si ho a zprovoznit fap (možná investice desetitisíců) nechat si ho tak, jak je a fap neřešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Jo když to prodám tak nato upozornit že je stočený tach. a že je vyplý fap filtr a cena asi nebude taková.Jo na stk sem byl v lednu a prošel sem,jen mi jde oto jak dlouho to bude jezdit a zda se nemůže nic stát když to nemá fap filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Pokud bych byl s autem dva roky spokojený a teď něco takového zjistil, tak bych si ho nechal. Ztráta z toho, že při prodeji přiznáš ,, že to nemá FAP může být větší, než montáž a zprovoznění FAPu. Otázka na jak dlouho jsi to auto kupoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 jestli myslíš po technické stránce, tak tím, že motor nemá FAP, se s motorem nemůže stát vůbec nic, je to jako u každého jiného motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Tak to si to ještě nechám jinak auto jezdí dobře,asi to bude chtít udělat spojku ta začíná klouzat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Tiež sa prikláňam k názoru, že pokiaľ to jazdí, tak nepredávať a pokiaľ niesu problémy na emisiách a nejazdíš s tým do DE/AT tak by som to neriešil, ak ale jazdíš za hranice, tak by som určite uvažoval o sprevádzkovaní EGR a FAP, neriskoval by som jazdiť bez toho. Predávať to asi nemá zmysel, nakoľko zatajiť stočené km je trestné (aspoň u nás v SK) a určite by si na tom dosť prerobil. Takže servisovať a užívať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 To bude problém za hranice jezdim do chorvatska a slovinska přes rakousko.Nerad bych platil nějaké pokuty v eurech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 A pokuty za co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Celkem jednoduché rozhodnutí. Cítíš se v tom autě blbě, když tohle všechno víš? Tak ho prodej. Nebo alternativně dej dokupy tak, aby ses v něm blbě necítil, ztráta z toho bude +- podobná. Necítíš se v tom blbě? Tak si ho nech. Co do pokut, kontrol atd., v dlouhodobém výhledu je třeba počítat s utahováním šroubů, víceplatbami, omezeními, jaký je dnes směr velmi výmluvně dokládá třeba návrh německé DZ, kdy za větší diesel byť s Euro VI stejně zaplatíte maximální palbu, zatímco benzín s Euro IV je za pár šupů. Tenhle trend se bude stupňovat a přinese s sebou mj. i rychlejší propad cen - takže bych do toho zakomponoval i otázku, na jak dlouho to auto vlastně uvažuješ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 A jakou může mýt cenu bez fap filtru a z 220tiskm,rok 2011,vybava active,velká navigace,motor 2.0 hdi 103kw,combi.Jen tak orientačně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Mrkni se třebas na tipcars, sauto či jinej server a odečti si cca 30 tisíc za FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Zkoušel sem ho za 240tis a volali lidi tak minus 30tis tak tech 190-200tis bych mohl dostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Ještě poznámka k prodeji. Pokud bych uvažoval o prodeji naftové ojetiny, prodával bych ji rozhodně tohle jaro. Protože poté se sejde víc vlivů, které mají potenciál udělat trochu průvan... 1. intervence ČNB by měla skončit, teoreticky už na jaře, spíš až v půlce roku, ale každopádně se dá čekat, že po úvodní houpačce dovozy zlevní. 2. v Německu ten návrh DZ v současné verzi srazí cenu dieselů, Němci jsou na takové věci hákliví z principu, i když na to napohled "mají". 3. Ceny ojetin u nás chodí po jakýchsi "schodech" a ten současný už je extrémně dlouhý, akže je jen otázka času, kdy se to zhoupne do opačného extrému Kdo pamatujete situaci v r. 2008, kdy během půlroku sletěly ceny o třetinu a řada bazarů vyklidila pole, tak v podstatě můžete vyhlížet něco podobného - otázka je pouze kdy, nikoliv jestli. No a třeba jestli plánujete "na dovolenou si ještě v létě zajedu autem a pak ho prodám", tak je to tak trochu druh sazky-sportky, ale osobně bych vsadil radši na letadlo, dost možná ta dovolená vyjde levněji Naopak kdo se chystá kupovat auto a extrémně nespěchá, doporučuju si počkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juventusturin Odesláno 8. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2017 Tak se ho spíš zbavit tedka a počkat na nové,ta cena spadne i u nových vozů jo nebo jen ojetiny.Zkusim to prodat aspoň za tech 200tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.