zidane256 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Velickin: Souhlasim s tebou ty nové peugeoty nic moc. Ať jsem na peugeot emotionday poslední 3 roky zkoušel nespočet aut tak stejně jak jsem sedl do mé 308 mi přišla nejpohodlnější a pocity z jizdy mým autem byly mnohem lepší než s těch nových aut. Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zidane256 Odesláno 7. únor 2017 Sdílet Odesláno 7. únor 2017 Teď jsem akorát zvědavý na tu novou 3008 tá se mi celkem zalíbila, tak uvidíme jaká bude na jízdu. Odesláno z mého HUAWEI VNS-L21 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davis Odesláno 8. únor 2017 Sdílet Odesláno 8. únor 2017 jj, taky se mi líbí nová 3008, už se tam zase trošku zase vrací emoce a působí jako pěkná šelma. Jinak známý si nedávno koupil původní 3008 - často je kritizovaná za design, ale mně se nakonec taky líbí. Navíc uvnitř pohodlíčko, luxus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MATTESS00 Odesláno 13. únor 2017 Sdílet Odesláno 13. únor 2017 V 7. 2. 2017 at 17:48, Velickin napsal: Chladič klimy jsem měnil taky docela brzy po koupi, prohnil za vrtulí ventilátoru. Přesně tam jsem měl 3 dirky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donrom Odesláno 27. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2019 225 000 km, klima nefunkcna asi chladic, menene vstreky b/lpg, motorcek ventilov, zadny tlmic vyfuku, konecne by som mal uz aj sviecky, 1 zadnu brzdu, pravidelne olej a filtre, tesnenia pod vekom a prirubou filtra oleja, plastova priruba, kde je aj cidlo teploty. Auto jazdi ako za nova stale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dr. Taby Odesláno 28. květen 2019 Sdílet Odesláno 28. květen 2019 107.000. Jedna cívka, pak čep u řízení měl vůli, lehce slzelo gufero u převodovky, tak také výměna. V záruce malý displej s teplotou, vodní pumpa a zrcátko. Při 100.000 se dělaly brzdy a geometrie. Jinak je to dost malých bolestí. Kolem 90.000 bych řekl, že je auto v tahu hlučnější, ale zase po rovince o něm není skoro slyšet. Spotřeba - jezdím převážně město - se drží kolem 7,6 l, dovolená cca 7. Oleje to žere 1 l na 4-5 tis. km, řazení jde někdy trochu ztuha a má takový kovověgumový zvuk, někde zezadu v interiéru se ozývá vrzání, které nejsem schopný lokalizovat, ale vypadá to ně sedačky nebo něco takového. A smrad. To mě trápí nejvíc. Loni, jak byla pylová sezona smrků mi asi něco napadalo do auta, a pak jak sprchlo to tam asi začalo hnít. Měněn filtr, 2x desinfekce klimy a prej to i rozebrali a vyčistili. Ale vždy po nastartování mám pár vteřin takový podivný zápach jako když něco tleje a trochu chemie k tomu. A taky je ten ventilátor trochu hlučnější. V pohodě jeho točení přehluší motor na volnoběh... Jako za ty peníze nejsem spokojen. Kupoval jsem to jako nové. A autorizák v Ústí je další příběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velickin Odesláno 3. červen 2019 Sdílet Odesláno 3. červen 2019 Ahoj, tak se ještě vrátím k tématu. Nakonec jsem se svojí 308 najezdil 450000 km a bylo to moje nejpříjemnější auto. S motorem jsem neměl vůbec nic, jednou přetěsněný vstřik, jinak jen oleje a filtry. Začala trochu cukat aut převodovka, tak jsem si řekl, že je čas na výměnu auta. Řešil jsem co dál, moc se mi nejdřív líbila nová 308 2.0 GT, ale některý věci mi na ni dost vadily a chtěli za ní dost velký prachy. Chtěl jsem ji nechat ještě doma pro ženu, ale nechtěla.. Má svého golfa plus benzín a nadává na spotřebu - má co chtěla! Bohužel nová 308 opustila zvýšenou karoserii, takže působila proti předchozí stísněně. Nové koncepty 3008 a 5008 mě neoslovily takže jsem koupil Passata R line s malým nájezdem za velmi dobrou cenu tak uvidím jestli bude motor taky tak spolehlivý jako 2.0HDI. Na moji 308 SW 2.8 HDI vzpomínám s velkou úctou a láskou RichVa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda 308 Odesláno 12. červen 2019 Sdílet Odesláno 12. červen 2019 (upraveno) Ahoj mám 1.6VTI LPG 166000km a zatím vše origo kromě běžných věcí. Nová je jedna cívka a pletenec na výfuku. Provařené zběrné potrubí mezi motorem a katalyzátorem. Ještě nový el.magnetický ventil na výfukový vačce a brzdy-dorazy ve dveřích 2ks. Upraveno 12. červen 2019 uživatelem mirda27301 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Samuel365 Odesláno 17. červen 2020 Sdílet Odesláno 17. červen 2020 Mám 308 sw2009 motor1.6HDI 80kw mám tam 450000km ale už ten stav katastrofa chodil som na ňom do roboty do Nemecka a teraz som si kúpil novú 308mičku 2019 1.5hdi 96kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 19. červen 2020 Sdílet Odesláno 19. červen 2020 Mam 308 sa T9, 2017, 1,6 HDI 88kw, zatiaľ 74300 km, a pred rokom komplet brzdy, boli vypadane kotúče, inak bežný servis, teraz naplnená klima, no a keďže tam už je nové chladičom R 1234, tak jasné že to nebude lacné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiboGre Odesláno 16. srpen 2021 Sdílet Odesláno 16. srpen 2021 (upraveno) ,Peugeot 308 SW, T9, 1,5HDI, 130hp, kupa 11/2019, 107000km, bez problemov, prave je potrebne riesit platnicky+kotuce, zatial originalne, olej menim kazdych 15000km Upraveno 16. srpen 2021 uživatelem TiboGre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.