Borat73 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Omlouvám se za sice správnou reakci,ale patřící na první stránku.Nevšiml jsem si že debata prorostla až na 6 tou stránku a nedokážu svoji připomínku vymazat.Každopádně auto pryč ze spárů neodborného rádoby mechanika a vyhledat jiný,odborný servis. Odesláno z mého PMP7280C3G_QUAD pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 před 2 hodinami, radim.1008 napsal: To jako opravdu se musí vytahovat motor? Jednou jsem se nachomýtnul k 807 s 2,2 HDi a mechanik mi ukazoval, jak uvolněné vstřiky nevyndá přes torpédo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Upřímně, u těch eurovanů je ten motor tak utopenej pod tím torpédem kvůli krátkému čumáku, že je tam pro zlost řešit skoro všechno. I u toho předchůdce jsem potupně rozvoďák měnil na namalované značky, aspoň že tam jde vlézt z podběhu... Naopak vyndat celý agregát je celkem easy, jde sundat celý předek a vyjet s ním dopředu, takže na některé věci to klidně může být rychlejší. I když s vytažením vstřiků z 2,2HDI u tohoto auta tedy osobní zkušenost nemám a ani mít nechci, tenhle motor mi nesmí do baráku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 (upraveno) @oddie tos o RHZ říkal taky.... Upraveno 2. únor 2017 uživatelem Pe.Tr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Tak radeji si vyndam vstriky nez motor. Akorat je k tomu potreba toto od Pichlera........... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 před 38 minutami, oddie napsal: Upřímně, u těch eurovanů je ten motor tak utopenej pod tím torpédem kvůli krátkému čumáku, že je tam pro zlost řešit skoro všechno. I u toho předchůdce jsem potupně rozvoďák měnil na namalované značky, aspoň že tam jde vlézt z podběhu... Naopak vyndat celý agregát je celkem easy, jde sundat celý předek a vyjet s ním dopředu, takže na některé věci to klidně může být rychlejší. I když s vytažením vstřiků z 2,2HDI u tohoto auta tedy osobní zkušenost nemám a ani mít nechci, tenhle motor mi nesmí do baráku. U vyndani motoru je na 80% nutne rezat do karoserie a vytahat utrzene plovouci matice ktere drzi napravnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 (upraveno) Áno. Tak som to mal aj ja . Asi 4 som musel vyrezať. Inak pohodička Na 807 samozrejme. Rýchlo som sa jej zbavil. Upraveno 2. únor 2017 uživatelem dusan2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 3. únor 2017 Sdílet Odesláno 3. únor 2017 Uvidíme, až budu rozebírat toho třílitra Pokud teda vůbec bude proč vyndavat agregát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsfpetr Odesláno 21. červen 2017 Sdílet Odesláno 21. červen 2017 Zdravim, omlouvam se ze micham do jiz zapocate debaty,ale mam obdobny problem jako je toto. Pred par dny jsme si koupoily Fiat Ulysse 2,2 jtd 2002 a mame s nim celkem velky problem. Uz kdyz jsme odjizdeli domu, tak nam auto chciplo a hodilo chybovou hlasku o ESP/ASR. Po vytazeni klicku a kratkem pockani auto opet naskocilo, pokud jsem to zkusil hned tak jen tocil a nic. Stalo se nam uz vickrat, vzdy kdyz uz je auto vice zahrate a pravdepodobneji pri akceleraci. Kdyz jsme zkusily motor vytocit na miste tak to nic neudelalo. A kdyz uz motor bezi tak sviti kontrolka motoru, druhy den rano uz opet nesvitila. V bazaru mi tvrdily porad jen ze to muze delal baterka, ze uz je stara. A stara asi opravdu je, dnes se mi po otocenim klicku rozblikali vystrazne blinkry. Meli jsme to napichnute na diagnostice, ale byla to nejaka universalni takze to nechtelo ukazat vse. V kazdem pripade to ukazalo tri chybove hlasky o nedostatku adetiv filtru pevnych castic a pri nastartovanem motoru to hazelo minusove hodnoty ohledne dodavaneho pakuva. Kamarad mi co to mel na diagnostice rikal ze to bude asi ten problem, ze kdyz to potrebuje striknout na regeneraci tak nema co a hodi to chybu a vypne motor. V bazaru se potom k tomu priklonily, plus je jeste napadl palivovy filtr. Mockrat dekuji za kazdou radu. Mimochodem jak jste dopadl Vy s tim fiatem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 21. červen 2017 Sdílet Odesláno 21. červen 2017 Tam se zadne aditivum do spalovani nevstrikuje. Aditivum se vstrikuje po natankovani do nadrze. S tvym problemem chcipani to bude mit pramalo spolecneho. BTW a baterka to taky nedela. Jestli ti to hazelo hlasky ohledne nedostatecne davky paliva, tomu by odpovidal tvuj problem, proc ti to zdechne. A problem je nekde: - snimac tlaku paliva nebo - regulator tlaku paliva nebo - cerpadlo nebo - vstriky cokoliv z toho ti dokaze zpusobit nedostatek paliva - pokud ti teda nedojde v nadrzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 21. červen 2017 Sdílet Odesláno 21. červen 2017 To jste to kupovali jako rohlík? Žádná prohlídka v servisu, diagnostika, důkladná zkušební jízda ve všech režimech? Že se vám ta past rozsypala už při cestě z bazaru.... To mi hlava nebere, tohle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsfpetr Odesláno 22. červen 2017 Sdílet Odesláno 22. červen 2017 před 7 hodinami, HonzaC2 napsal: Tam se zadne aditivum do spalovani nevstrikuje. Aditivum se vstrikuje po natankovani do nadrze. S tvym problemem chcipani to bude mit pramalo spolecneho. BTW a baterka to taky nedela. Jestli ti to hazelo hlasky ohledne nedostatecne davky paliva, tomu by odpovidal tvuj problem, proc ti to zdechne. A problem je nekde: - snimac tlaku paliva nebo - regulator tlaku paliva nebo - cerpadlo nebo - vstriky cokoliv z toho ti dokaze zpusobit nedostatek paliva - pokud ti teda nedojde v nadrzi Hlášku jako takovou to o palivu Neha zelo. Byl to nějaký poměr mezi tlaky paliv nebo něco takového. Ukazovalo to v procentech. Byly v plusovych hodnotách, ale obsahuje tam skončilo třeba minus 5% i minus 10%. Problém je že měl jen tu univerzální diagnostiku a ta mu nanecetla vše. Chyby jako takové jsme tam našli jen ohledně toho adetiva. Palivo v nádrží bylo a je :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsfpetr Odesláno 22. červen 2017 Sdílet Odesláno 22. červen 2017 před 7 hodinami, oddie napsal: To jste to kupovali jako rohlík? Žádná prohlídka v servisu, diagnostika, důkladná zkušební jízda ve všech režimech? Že se vám ta past rozsypala už při cestě z bazaru.... To mi hlava nebere, tohle. Když jsme to kupovali tak samozřejmě zkušební jízda byla, bohuzel aby to chip low musi být auto poradne zahrate a to v těchto teplotách jde líp než předtím...co se týká prohlídky měl jsem sebou kámoše co má autoservis a na diagnostice jsme to měli taky, žádné hlášky to tam nehazelo v tu chvily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gsfpetr Odesláno 22. červen 2017 Sdílet Odesláno 22. červen 2017 A jen se zeptam, neni tu někdo z cb či okolí a mohl by se mi na to podívat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.