Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

807 - zadřené vstřiky díky nedostatku Ad blue


Mulin

Recommended Posts

před 1 hodinou, Mulin napsal:

Děkuji - jsem zvědav co mi zítra řekne až přijdu s těmito postřehy. PS momentálně mi vyměnil vše možné ohledně s tím aditivem vyměnil trubičky k přídavnému vytápění - říká, že diagnostika již žádnou chybu nehlásí, bohužel jsou v prdeli ty vstřiky - díky viz výše nedostatku aditiv

Jak jsi dostal odpovědi výše: AdBlue to nemá a navíc se nemíchá s naftou, takže i kdyby jsi ho tam měl, do vstřikovačů se nedostane. Jak mechanik přišel na to, že ti chybí aditivum alias Eolys, když diagnostika žádnou chybu nehlásí. Eolys se přimíchává do nafty v nádrži. Kontroloval nádržku s aditivem fyzicky - plastová nádržka ,nebo pytel.

Jakou diagnostiku používá? nějakému univerzálu bych moc nevěřil? , ale netuším, zda to jede na úplně stejném protokolu jako PSA.

Má tento vůz vůbec FAP? Pokud jo, nemá to za sebou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Netuším jaká je diagnostika. PSA máte na mysli filtr pevných částic? Tak doufám, že ten nemá za následek vypovězení motoru, ale pouze hodí nouzový chod?

Ano tzv. močovinu kontroloval osobně. Pouze řekl, že na začátek tam dal pouze něco kolem dvou litrů, aby zjistili, zda se motor nerozjede.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zadřené vstřiky - kdoví, co tomu doopravdy je. O zadřených vstřicích jsem slyšel jenom, že jsou následkem nekvalitní nafty. Mohl by to být tvůj případ, žes nalil naftu někde pokoutně koupenou? Nebo s obsahem benzínu?

Jinak to zatím může být i něco jiného, pokud servisák tápe. Vstřikování močoviny (podle normy EUR6), to je novinka, to v autě z roku 02 nemáš.

V každém případě to odtud rychle vyzvedni (na laně), než ti naúčtují nesmysly, které tam sice opravdu dali, ale nemuseli.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ony dnešní auta sice umí připravit leckdy opravdu neuvěřitelné špeky, ale tady ten rádobymechanik zjevně nezná ani úplně základní pojmy a principy, a jen spoléhá na to, že zákazník netuší, o čem to vlastně plácá. Viz ta močovina, to je fakt vrchol, pak vykládání o tom, že se kvůli tomu zadřou vstřiky, ačkoliv to spolu naprosto nesouvisí. Navíc zjevně nezná nic jiného než slovo "vstřiky", které to podle mě nebudou, protože to by kvůli nim nechcíplo na 800 metrech naráz, ale dělalo by to problémy delší dobu. Takže si lze jen vsadit, že by nechal někde dodavatelsky za šestnáct udělat vstřiky, zákazníkovi by za ně naúčtoval čtyři pětky a auto by stejně nenastartovalo - tedy pokud někde není nějaká prkotina typu chuchvalec nečistoty s parafínem, co se při oblevě rozpustí... Že by byl schopen se diag podívat aspoň třeba jen na hodnotu tlaku v railu při tom pokusu o start, to ani nepředpokládám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Momentálně jsem po tel. hovoru - tak prý diagnostika oznámila chybu všech čtyrech střiků. Veškeré tlaky jsou v pořádku. Poslední nafta, která byla tankována přes touto kryzí - OMW - ta nejdražší, kterou prodávají. Tankujeme Benzina, OMW, Shell, jinam nejezdíme.

Když jsem mu řekl, že si ty vstřiky seženu sám, tak začal rozebírat náročnost této opravy, že se může stát, že nepůjdou vyndat, možnost zničení jiných dílů jako hlavy atd a dost možná výměna vstřiků pouze za předpokladu vyjmutí motoru.

Až dostanu číslo motoru - jste schopni poradit po jakých vstřikách mám jít?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No především to odtud odvez, ne že si seženeš vstřiky a přineseš mu je, to se tam najust vyskytne další milión problémů s přehozením a další platbou, za chvíli ti z toho auta nic nezbyde, nebo oprava dalece převýší zůstatkovou hodnotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Momentálně jsem po tel. hovoru - tak prý diagnostika oznámila chybu všech čtyrech střiků. Veškeré tlaky jsou v pořádku. Poslední nafta, která byla tankována přes touto kryzí - OMW - ta nejdražší, kterou prodávají. Tankujeme Benzina, OMW, Shell, jinam nejezdíme.

Když jsem mu řekl, že si ty vstřiky seženu sám, tak začal rozebírat náročnost této opravy, že se může stát, že nepůjdou vyndat, možnost zničení jiných dílů jako hlavy atd a dost možná výměna vstřiků pouze za předpokladu vyjmutí motoru.

Až dostanu číslo motoru - jste schopni poradit po jakých vstřikách mám jít?

Děkuji

Může mě někdo říci, proč by vyndával motor na vytáhnutí vstřiků? :roll A proč by se měla zničit hlava? Proboha, co to je za odborníka? :nevim

Sežeň v Budějovicích někoho, kdo tomu opravdu rozumí, má dobré reference a tohohle "mechanika" vymaž z telefonu. Čím dřív, tím líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nevěřím, že jsou všechny 4 vstřiky KO. To bys fakt musel naposledy snad natankovat benzín nebo vodu. Odvezl bych to jinam. Především nad vstřikama bych udělal tento závěr až po tom, co budu mít výsledek testu ze zkušební stolice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radim.1008

protože je to ofic. postup výrobce,  vstřikovače se nevytahují jen tak pro nic za nic (vydrží statisíce KM) a protože je nemožné je vyměnit s motorem v kastli, vytahuje se agregát (motor s převodovkou), většinou se dá vytáhnout agregát ve dvou lidech za dvě hodiny (na dílenském zvedáku), samozřejmě se hned mění preventivně i jiné díly, které jsou jinak nedostupné, třeba žhavky

právě proto, že vstřikovač se demontuje po statisících KM (obvykle jsou to roky), dokáže se OCEL vstřikovače s hliníkovou hlavou tak spojit (chemická reakce oceli a hliníku), že se někdy poškodí vstřikovač, nebo (méně často) i hlava :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně bych se rozhodně nehrnul do koupě a vytahování vstřikovačů jen proto, že to prohlásil jouda, co si plete močovinu s aditivem a o souvislostech nemá ani páru. S tím, co za hovadiny už navykládal bych mu nevěřil už ani dobrý den. V první řadě je potřeba, aby to pořádně prohlédl někdo, kdo tomu skutečně rozumí a ty souvislosti zná. A pokud by náhodou bylo ty vstřiky potřeba přeci jen vyndavat, je zase potřeba, aby to dělal někdo, kdo to skutečně umí, zrovna tenhle motor je bohužel na vstřiky hodně mrcha, ne jak ty staré 8-ventily, kde se většinou vyndá vstřik i jen holou rukou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

radim.1008

protože je to ofic. postup výrobce,  vstřikovače se nevytahují jen tak pro nic za nic (vydrží statisíce KM) a protože je nemožné je vyměnit s motorem v kastli, vytahuje se agregát (motor s převodovkou), většinou se dá vytáhnout agregát ve dvou lidech za dvě hodiny (na dílenském zvedáku), samozřejmě se hned mění preventivně i jiné díly, které jsou jinak nedostupné, třeba žhavky

právě proto, že vstřikovač se demontuje po statisících KM (obvykle jsou to roky), dokáže se OCEL vstřikovače s hliníkovou hlavou tak spojit (chemická reakce oceli a hliníku), že se někdy poškodí vstřikovač, nebo (méně často) i hlava [emoji4]

To jako opravdu se musí vytahovat motor? No potěš koště. Pochopil bych to u většího počtu válců. Chápu, že se to nedělá každých 100tis.km. Stejně to vstřikama nebude. Tipuji, že to nedává naftu. Díky ozzy56 za vysvětlení. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady ňeco nehraje.Adblue a motor nepříjdou,kromně elektriky (tedy informací do ŘJ) vůbec do kontaktu.Adblue jsou dopravována (vstřikována) zjednodušeně do kaťáku (filtru pevných částic).

Odesláno z mého PMP7280C3G_QUAD pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...