Pe.Tr Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 Ja osobne to vidim na drv ventil na cerpadle popr cele cerpadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 na tomto příspěvku je vidět, co za idioti jsou pořád v servisech, to je neskutečné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 před 41 minutami, Pe.Tr napsal: Coz je to same Myslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 před 1 hodinou, Mulin napsal: Děkuji - jsem zvědav co mi zítra řekne až přijdu s těmito postřehy. PS momentálně mi vyměnil vše možné ohledně s tím aditivem vyměnil trubičky k přídavnému vytápění - říká, že diagnostika již žádnou chybu nehlásí, bohužel jsou v prdeli ty vstřiky - díky viz výše nedostatku aditiv Jak jsi dostal odpovědi výše: AdBlue to nemá a navíc se nemíchá s naftou, takže i kdyby jsi ho tam měl, do vstřikovačů se nedostane. Jak mechanik přišel na to, že ti chybí aditivum alias Eolys, když diagnostika žádnou chybu nehlásí. Eolys se přimíchává do nafty v nádrži. Kontroloval nádržku s aditivem fyzicky - plastová nádržka ,nebo pytel. Jakou diagnostiku používá? nějakému univerzálu bych moc nevěřil? , ale netuším, zda to jede na úplně stejném protokolu jako PSA. Má tento vůz vůbec FAP? Pokud jo, nemá to za sebou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mulin Odesláno 2. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Netuším jaká je diagnostika. PSA máte na mysli filtr pevných částic? Tak doufám, že ten nemá za následek vypovězení motoru, ale pouze hodí nouzový chod? Ano tzv. močovinu kontroloval osobně. Pouze řekl, že na začátek tam dal pouze něco kolem dvou litrů, aby zjistili, zda se motor nerozjede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 PSA koncern Peugeot-Citroen. Univerzální diagnostiky někdy nefungují úplně dobře Tak snad ti tam nalil to co tam patří tedy Eolys. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 (upraveno) Zadřené vstřiky - kdoví, co tomu doopravdy je. O zadřených vstřicích jsem slyšel jenom, že jsou následkem nekvalitní nafty. Mohl by to být tvůj případ, žes nalil naftu někde pokoutně koupenou? Nebo s obsahem benzínu? Jinak to zatím může být i něco jiného, pokud servisák tápe. Vstřikování močoviny (podle normy EUR6), to je novinka, to v autě z roku 02 nemáš. V každém případě to odtud rychle vyzvedni (na laně), než ti naúčtují nesmysly, které tam sice opravdu dali, ale nemuseli. Upraveno 2. únor 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Ony dnešní auta sice umí připravit leckdy opravdu neuvěřitelné špeky, ale tady ten rádobymechanik zjevně nezná ani úplně základní pojmy a principy, a jen spoléhá na to, že zákazník netuší, o čem to vlastně plácá. Viz ta močovina, to je fakt vrchol, pak vykládání o tom, že se kvůli tomu zadřou vstřiky, ačkoliv to spolu naprosto nesouvisí. Navíc zjevně nezná nic jiného než slovo "vstřiky", které to podle mě nebudou, protože to by kvůli nim nechcíplo na 800 metrech naráz, ale dělalo by to problémy delší dobu. Takže si lze jen vsadit, že by nechal někde dodavatelsky za šestnáct udělat vstřiky, zákazníkovi by za ně naúčtoval čtyři pětky a auto by stejně nenastartovalo - tedy pokud někde není nějaká prkotina typu chuchvalec nečistoty s parafínem, co se při oblevě rozpustí... Že by byl schopen se diag podívat aspoň třeba jen na hodnotu tlaku v railu při tom pokusu o start, to ani nepředpokládám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mulin Odesláno 2. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Momentálně jsem po tel. hovoru - tak prý diagnostika oznámila chybu všech čtyrech střiků. Veškeré tlaky jsou v pořádku. Poslední nafta, která byla tankována přes touto kryzí - OMW - ta nejdražší, kterou prodávají. Tankujeme Benzina, OMW, Shell, jinam nejezdíme. Když jsem mu řekl, že si ty vstřiky seženu sám, tak začal rozebírat náročnost této opravy, že se může stát, že nepůjdou vyndat, možnost zničení jiných dílů jako hlavy atd a dost možná výměna vstřiků pouze za předpokladu vyjmutí motoru. Až dostanu číslo motoru - jste schopni poradit po jakých vstřikách mám jít? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 No především to odtud odvez, ne že si seženeš vstřiky a přineseš mu je, to se tam najust vyskytne další milión problémů s přehozením a další platbou, za chvíli ti z toho auta nic nezbyde, nebo oprava dalece převýší zůstatkovou hodnotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mulin Odesláno 2. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2017 OK porovnám se a odtáhnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Momentálně jsem po tel. hovoru - tak prý diagnostika oznámila chybu všech čtyrech střiků. Veškeré tlaky jsou v pořádku. Poslední nafta, která byla tankována přes touto kryzí - OMW - ta nejdražší, kterou prodávají. Tankujeme Benzina, OMW, Shell, jinam nejezdíme. Když jsem mu řekl, že si ty vstřiky seženu sám, tak začal rozebírat náročnost této opravy, že se může stát, že nepůjdou vyndat, možnost zničení jiných dílů jako hlavy atd a dost možná výměna vstřiků pouze za předpokladu vyjmutí motoru. Až dostanu číslo motoru - jste schopni poradit po jakých vstřikách mám jít? Děkuji Může mě někdo říci, proč by vyndával motor na vytáhnutí vstřiků? A proč by se měla zničit hlava? Proboha, co to je za odborníka? Sežeň v Budějovicích někoho, kdo tomu opravdu rozumí, má dobré reference a tohohle "mechanika" vymaž z telefonu. Čím dřív, tím líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Chlapík ktorý má hydrauliku a chodí vyťahovať vstreky mi hovoril ze už sa mu podarilo zdeformovať hlavu pri vyťahovaní. Ale to bol extrém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Nějak nevěřím, že jsou všechny 4 vstřiky KO. To bys fakt musel naposledy snad natankovat benzín nebo vodu. Odvezl bych to jinam. Především nad vstřikama bych udělal tento závěr až po tom, co budu mít výsledek testu ze zkušební stolice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 radim.1008 protože je to ofic. postup výrobce, vstřikovače se nevytahují jen tak pro nic za nic (vydrží statisíce KM) a protože je nemožné je vyměnit s motorem v kastli, vytahuje se agregát (motor s převodovkou), většinou se dá vytáhnout agregát ve dvou lidech za dvě hodiny (na dílenském zvedáku), samozřejmě se hned mění preventivně i jiné díly, které jsou jinak nedostupné, třeba žhavky právě proto, že vstřikovač se demontuje po statisících KM (obvykle jsou to roky), dokáže se OCEL vstřikovače s hliníkovou hlavou tak spojit (chemická reakce oceli a hliníku), že se někdy poškodí vstřikovač, nebo (méně často) i hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Hlavně bych se rozhodně nehrnul do koupě a vytahování vstřikovačů jen proto, že to prohlásil jouda, co si plete močovinu s aditivem a o souvislostech nemá ani páru. S tím, co za hovadiny už navykládal bych mu nevěřil už ani dobrý den. V první řadě je potřeba, aby to pořádně prohlédl někdo, kdo tomu skutečně rozumí a ty souvislosti zná. A pokud by náhodou bylo ty vstřiky potřeba přeci jen vyndavat, je zase potřeba, aby to dělal někdo, kdo to skutečně umí, zrovna tenhle motor je bohužel na vstřiky hodně mrcha, ne jak ty staré 8-ventily, kde se většinou vyndá vstřik i jen holou rukou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 (upraveno) dostal OPAKOVANOU radu, aby šel okamžitě s autem pryč od toho poblba Upraveno 2. únor 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 radim.1008 protože je to ofic. postup výrobce, vstřikovače se nevytahují jen tak pro nic za nic (vydrží statisíce KM) a protože je nemožné je vyměnit s motorem v kastli, vytahuje se agregát (motor s převodovkou), většinou se dá vytáhnout agregát ve dvou lidech za dvě hodiny (na dílenském zvedáku), samozřejmě se hned mění preventivně i jiné díly, které jsou jinak nedostupné, třeba žhavky právě proto, že vstřikovač se demontuje po statisících KM (obvykle jsou to roky), dokáže se OCEL vstřikovače s hliníkovou hlavou tak spojit (chemická reakce oceli a hliníku), že se někdy poškodí vstřikovač, nebo (méně často) i hlava [emoji4] To jako opravdu se musí vytahovat motor? No potěš koště. Pochopil bych to u většího počtu válců. Chápu, že se to nedělá každých 100tis.km. Stejně to vstřikama nebude. Tipuji, že to nedává naftu. Díky ozzy56 za vysvětlení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Borat73 Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Tady ňeco nehraje.Adblue a motor nepříjdou,kromně elektriky (tedy informací do ŘJ) vůbec do kontaktu.Adblue jsou dopravována (vstřikována) zjednodušeně do kaťáku (filtru pevných částic). Odesláno z mého PMP7280C3G_QUAD pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 .....doufám že mu tam ten "odborník" nalil 2litry Ad Blue a je vymalováno...... a potom si dej auto někam do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.