Jump to content

mizi chladici kapalina


raa
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

mam takovy podivny problem: kazdou zimu, kdyz teploty klesnou kolem -5 nebo nize, mne z auta zacne mizet chladici kapalina a to treba i tak, ze kazdy tyden dolivam litr. Po zbytek roku neubyde vubec nic. Zadne misto prusaku jem nikdy nenasel. Opakuje se to uz treti rok.

Mate najaky napad? Muze to byt neco s hlavou nebo blokem motoru ve smyslu, ze motor prisava chladici kapalinu, coz se projevi jen pri nejake teplotni deformaci materialu hlavy/bloku pri urcitych teplotach? :myslim

Dale se mi zda, ze to souvisi hlavne s okolni teplotou a ne ujetyma kilometrama, ale v tomto smeru nemuzu delat velke pokusy, auto jezdi vicemene denne po meste.

Jedna se o 309/1.1i 44kW rv. 91

[upravil dne 8.1.06 raa]

Link to comment
Share on other sites

Taky bych ukazoval prstem na radiátor.

Ona ta podlaha je mokrá po ujetí hoooodně kilomteru. Při běžné jízdě to nejde poznat.

Může se ale objevovat častější mlžení skel (hlavně při topení).

Pak může být miniprasklinka někde v hadicích, která se taky blbě odhaluje.

Link to comment
Share on other sites

Ok, diky za radu, mrknu na ten radiator. Moc se mne do toho sice nechce, dostat se k tomu poradne znamena rozebrat pulku auta... :bojim

Myslite, ze to muze prosakovat, aniz bych citil zapach chladici kapaliny v kabine?

Link to comment
Share on other sites

Možná ještě zkusit takové to upravené víčko chladiče s manometrem a ventilkem, natlakovat pumpou na 0,1 atm a hledat...

U Tebe to vypadá jakoby se mrazem otevřela nějaká škvírka (možná opravdu v tom radiátoru), tak to zkus hledat zastudena.

Link to comment
Share on other sites

Hovorte mi o tom...:myslim:mad::roll Preto som pred par dnami menil termostat (nebolo to tym), odvzdusnoval auto, lebo mi to varilo, dolieval vodu, odvzdusnil. Potom sa zdalo, ze je to OK. Par dni to stalo a vcera to varilo zas. Niekde ta kvapalina asi mizne, sakra... Alebo som to zle odvzdusnil, lebo v expanzke hladina je.

Link to comment
Share on other sites

Koukni na chladič z motorového prostoru. Mně odešel po 11/2 roce na novém autě 307SW 1.6. Ale náhoda to asi není. V servisu byla baba, taky s 307 cca2roky staré auto a... ten samý problém. Úbytek kapaliny-ručička teploměru lítala jak splašená-počítač na mě řval-než jsem přišel na to kde je problém. Ale zaplácal jsem to a zatím O.K.

Link to comment
Share on other sites

K tomu radiatoru jsem se jeste nedostal, ale mezitim mne napadla dalsi vec: topenim to asi nebude, protoze k tomu, aby zacala kapalina mizet musi byt teplota hodne pod nulou, odhadem -8 nebo nizsi. Kdezto topeni zapinam uz mnohem drive...

Voda z auta netece (jenom olej :D ) tak kam se ztraci? :myslim Bud to kape jen pri jizde, nebo se voda nejak dostane do valce a vylitne vejfukem :myslim:myslim

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Původně zaslal: raa

K tomu radiatoru jsem se jeste nedostal, ale mezitim mne napadla dalsi vec: topenim to asi nebude, protoze k tomu, aby zacala kapalina mizet musi byt teplota hodne pod nulou, odhadem -8 nebo nizsi. Kdezto topeni zapinam uz mnohem drive...

Voda z auta netece (jenom olej :D ) tak kam se ztraci? :myslim Bud to kape jen pri jizde, nebo se voda nejak dostane do valce a vylitne vejfukem :myslim:myslim

nemusi tect, ale kdyz kape na chladic napr. muze se stacit odparit ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...