skorpione Odesláno 7. leden 2006 Sdílet Odesláno 7. leden 2006 Nazdar chlapi,dnes se mi začalo ozývat z auta podivné klepání z motorové části.Se spojkou to nemá nic společnýho,po sešlápnutí pedálu žádná změna,po odejmutí nalévacího víčka mot.oleje-zvuk nejde zevnitř,myslíte,že turbo nebo vstřiky,trysky stímhle jsem se ještě nesetkal.Klepe to jak starší diesel fakt divný zvuk.Díky všem. PEUGEOT 406 HDI BREAK 80KW:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 7. leden 2006 Sdílet Odesláno 7. leden 2006 no jestli se nepletu tak starší diesly to maj velkou vůlí ventilů. ale ty asi budeš mít hydroštrely takže to bude něco jinýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leggatstreetcars Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 napinaci kladka na rozvodech 80% jestli to zacalo z niceho nic a jde to z te strany.... HDi to delaji casto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leggatstreetcars Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 napinaci kladka na rozvodech 80% jestli to zacalo z niceho nic a jde to z te strany.... HDi to delaji casto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Řemenice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpione Odesláno 8. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Rozvody i s kladkama,klínový řemen a vodní pumpa,to vše jsem měnil před 2 měsíci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Řemenice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Původně zaslal: Milhaus65 Řemenice Prosím Tě, vysvětli pro mně neznalého, která. (A? neumřu hlópé). [upravil dne 8.1.06 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpione Odesláno 8. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Řemenice na klice,dnes jsem sundal klínový řemen a utichlo to.Po opětovném nasazení to bylo zase stejné,ale když jsem zatlačil tyčí na řemenici z boku,tak to utichlo(samozřejmě za chodu motoru).Takže jsou dvě možnosti řemenice nebo klika,ale za zvýšených otáček se to ztiší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Řemenice na klice. Odešel v ní vyvažovací mechanismus. Cena 7400,- kč vč DPH. Silně nedoporučuji tam dávat nic jineho. Na 2,0 90 PS HDi je pevná, dá se zaměnit ale bude to vibrovat jak svi..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpione Odesláno 8. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 8. leden 2006 díky,myslím to samé,ale doufám,že to tak bude.Tobě už se to stalo,jaké máš zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 caf, na 99,9% je o remenica na kluke, je to gumou odpruzena remenica a ten gumenny spoj ma proste obmedzenu zivotnost... mal som ten samy problem to klepanie nedokazali identifikovat ani v servise (znelo to tak ostro kovovo ako zdvihatka, ventily alebo nieco v motore) nakoniec na moje vyziadanie vymenili naslepo prave tuto remenicu a ok... ono to klepe u kazdeho trosku inak ale poznas to tak ze to ide prave od rozvodov.. pocitaj s tym ze v dohladnej dobe ti nasledne asi odide napinacia klatka (prave mam koli tomu auto v servise, bavil som sa aj so servisakom z peugeotu ktory bol na skoleni a prave tu klatku spolu s remenicou odporuca menit aj peugeot) remenicu by som urcite nezamienal daj tam tu odpruzenu. Co sa tyka ceny tak prednedavnom zacali peugeotaci davat kusok modifikovany typ tejto remenice ktory ma inak robene to gumove odpruzenie (nemalo by byt v strede ale po obvode) a cena by tam mala byt uz nizsia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rebik Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Řemenici odpruženou na HDI už prodává i AutoBenex za cca 4000 Kč............. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 jen dotaz, u tech starejch dieselu se ta velka vule ventilu projevuje takovym tim klasickym rachtanim (cvakanim) kdyz nastartuju za studena? (kdyz se ohreje, tak si jen krasne brumla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Kveton: ne. Velká vůle ventilů by se zvukově projevila spíš zatepla - u studeného motoru je menší, se zahřátím se zvětšuje, předepsaná minimální při 20°C je proto, aby i v mrazech zastudena ventily dovíraly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Původně zaslal: oddie Kveton: ne. Velká vůle ventilů by se zvukově projevila spíš zatepla - u studeného motoru je menší, se zahřátím se zvětšuje, předepsaná minimální při 20°C je proto, aby i v mrazech zastudena ventily dovíraly. a cim to muze byt a jak tohle rachtani odstranit, co jsem slysel, tak to dela dost starejch dieselu. Me to dost stve, kdyz rano nastartuju, atk to musi zbudit vsechny sousedy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Takové to vyloženě kovové klepání, jak když mlátíš kladivem do kovadliny? Inu, to je normální zvukový projev dieselu, to nijak neodstraníš, to je vlastnost Dá se to potlačit snížením předvstřiku - jenže ti to pak nebude zastudena startovat... Pokud ti záleží na tom, abys nebudil sousedy, pořiď si benzín, nebo do tohodle zamontuj nezávislé topení - pak budeš startovat prohřátý motor a tolik to klepat nebude. Studený diesel ale bude těsně po startu rachotit více či méně vždycky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Původně zaslal: oddie Takové to vyloženě kovové klepání, jak když mlátíš kladivem do kovadliny? Inu, to je normální zvukový projev dieselu, to nijak neodstraníš, to je vlastnost Dá se to potlačit snížením předvstřiku - jenže ti to pak nebude zastudena startovat... Pokud ti záleží na tom, abys nebudil sousedy, pořiď si benzín, nebo do tohodle zamontuj nezávislé topení - pak budeš startovat prohřátý motor a tolik to klepat nebude. Studený diesel ale bude těsně po startu rachotit více či méně vždycky. tak to jo, benzin nechci, tak se s tim budu muset smirit (hlavne sousedi ) ale slo mi o to, ze to vsechny TD nedelaj, nebo resp. nektery vic a nektery min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Jedině zkontrolovat nastavení v servisu, jestli není předvstřik zbytečně vysoký, ale vždycky je to prostě kompromis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 To Parc: Odpružená řemenice na HDi nemá gumu. To si pleteš z řemenicí z XUD. Průměrná životnost 80 000 km, já jsem ji měnil v 85 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.