Jump to content

Klepání v motoru pleasssss


skorpione
 Share

Recommended Posts

Nazdar chlapi,dnes se mi začalo ozývat z auta podivné klepání z motorové části.Se spojkou to nemá nic společnýho,po sešlápnutí pedálu žádná změna,po odejmutí nalévacího víčka mot.oleje-zvuk nejde zevnitř,myslíte,že turbo nebo vstřiky,trysky stímhle jsem se ještě nesetkal.Klepe to jak starší diesel fakt divný zvuk.Díky všem.

PEUGEOT 406 HDI BREAK 80KW:myslim

Link to comment
Share on other sites

Řemenice na klice,dnes jsem sundal klínový řemen a utichlo to.Po opětovném nasazení to bylo zase stejné,ale když jsem zatlačil tyčí na řemenici z boku,tak to utichlo(samozřejmě za chodu motoru).Takže jsou dvě možnosti řemenice nebo klika,ale za zvýšených otáček se to ztiší.

Link to comment
Share on other sites

caf, na 99,9% je o remenica na kluke, je to gumou odpruzena remenica a ten gumenny spoj ma proste obmedzenu zivotnost... mal som ten samy problem to klepanie nedokazali identifikovat ani v servise (znelo to tak ostro kovovo ako zdvihatka, ventily alebo nieco v motore) nakoniec na moje vyziadanie vymenili naslepo prave tuto remenicu a ok... ono to klepe u kazdeho trosku inak ale poznas to tak ze to ide prave od rozvodov.. pocitaj s tym ze v dohladnej dobe ti nasledne asi odide napinacia klatka (prave mam koli tomu auto v servise, bavil som sa aj so servisakom z peugeotu ktory bol na skoleni a prave tu klatku spolu s remenicou odporuca menit aj peugeot) remenicu by som urcite nezamienal daj tam tu odpruzenu. Co sa tyka ceny tak prednedavnom zacali peugeotaci davat kusok modifikovany typ tejto remenice ktory ma inak robene to gumove odpruzenie (nemalo by byt v strede ale po obvode) a cena by tam mala byt uz nizsia.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Kveton: ne. Velká vůle ventilů by se zvukově projevila spíš zatepla - u studeného motoru je menší, se zahřátím se zvětšuje, předepsaná minimální při 20°C je proto, aby i v mrazech zastudena ventily dovíraly.

a cim to muze byt a jak tohle rachtani odstranit, co jsem slysel, tak to dela dost starejch dieselu. Me to dost stve, kdyz rano nastartuju, atk to musi zbudit vsechny sousedy :D

Link to comment
Share on other sites

Takové to vyloženě kovové klepání, jak když mlátíš kladivem do kovadliny? Inu, to je normální zvukový projev dieselu, to nijak neodstraníš, to je vlastnost :) Dá se to potlačit snížením předvstřiku - jenže ti to pak nebude zastudena startovat...

Pokud ti záleží na tom, abys nebudil sousedy, pořiď si benzín, nebo do tohodle zamontuj nezávislé topení - pak budeš startovat prohřátý motor a tolik to klepat nebude. Studený diesel ale bude těsně po startu rachotit více či méně vždycky.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: oddie

Takové to vyloženě kovové klepání, jak když mlátíš kladivem do kovadliny? Inu, to je normální zvukový projev dieselu, to nijak neodstraníš, to je vlastnost :) Dá se to potlačit snížením předvstřiku - jenže ti to pak nebude zastudena startovat...

Pokud ti záleží na tom, abys nebudil sousedy, pořiď si benzín, nebo do tohodle zamontuj nezávislé topení - pak budeš startovat prohřátý motor a tolik to klepat nebude. Studený diesel ale bude těsně po startu rachotit více či méně vždycky.

tak to jo, benzin nechci, tak se s tim budu muset smirit (hlavne sousedi :D) ale slo mi o to, ze to vsechny TD nedelaj, nebo resp. nektery vic a nektery min

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...