Charlie 607 Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 (upraveno) Tak si tu také založím vlákno k našemu lvíčku. Je to Peugeot 607 2,2HDi - důvěrně zvaný Pepé :-) Info o autě: rok výroby: 2004 motor: 2,2HDi 98kW (DW12TED4) převodovka: ML6 CL 6ti st. manuál barva: KDA Dolomites - šedá metalíza (v TP píší bronzová) výbava: Lux Dynamique (černé kožené čalounění, xenonová světla, navigace s barevným displejem, bílé budíky, 10airbagů, JBL sound system, kazetové rádio Clarion s měničem na 6CD, alarm, ABS, ESP, ASR, vyhřívané sedačky, el. okna, el. zrcátka samostmívací, roleta zadního okna, odnímatelné tažné, zámek zpátečky Construct a spoutu dalších blbin) kola: 17" Feline na léto - pneu 225/50/17 Nokian zLine 16" na zimu - pneu 225/55/16 Falken HS 449 EuroWinter Auto bylo prodáno jako nové v ČR u Agrega Bludov Já ho koupil 9/2010 se 76.500km na tachometru (podle servisní knížky ty kilometry odpovídaly) od 1. majitele v perfektním stavu, tehdy za 229tis. Musím říct, že za těch zatím 6 let a 80tis km jsem s autem maximálně spokojený, nikdy nás nikde nenechalo, i když pár závad bylo, některé ještě jsou, ale povětšinou běžné opotřebení. Úpravy na autě: LED denní svícení v nárazníku Folie na oknech od B-sloupu dozadu, propustnost 15% - jediná nevýhoda - vyřadí to z funkce samostmívání zrcátek USB zásuvka pro nabíjení vlevo pod volantem HF Sada Auto se snažím udržovat v originálním stavu, takže pokud to situace dovolí, tak kupuju originální díly. Na autě se měnilo: 95.522km - 02.02.2012 - přední brzdové kotouče a destičky ATE 104.345km - 05.09.2012 - tyčky předního stabilizátoru, rozvodová sada a řemen příslušenství, naftový vzduchový olejový filtr + olej Total Quarty Ineo ECS 5W-30 117.653km - patice předních blinkrů 119.668km - 22.01.2014 - výbojky Xenonů D2R 6000K 120.000km - 01.02.2014 - olejový filtr + olej Total Quartz Ineo ECS 5W-30 120.760km - 17.03.2014 - čepy řízení Lemförder 127.585km - 03.10.2014 - zadní brzdové destičky ATE 135.869km - 06.06.2015 - vzduchový a naftový filtr Purflux, převodový olej Total BV 75W-80, olejový filtr + olej Total Quartz Ineo ECS 5W-30 - 11.09.2015 - baterie Varta Silver 63Ah 148.622km - 23.04.2016 - olejový filtr + olej Total Quartz Ineo ECS 5W-30 155.906km - 12.12.2016 - oprava vysokotlakého čerpadla Bosch CP1 - přetěsnění a výměna ventilků 156.405km - 26.01.2017 - ramínka předních stěračů 157.023km - 23.02.2017 - výměna cd mechaniky navigace 157.614km - 17.03.2017 - výměna ložiska PP kola, předních brzdových destiček, brzdové kapaliny 165.142km - 29.11.2017 - výměna oleje Total Ineo ECS 5W-30 + originál filtr. 168.712km - 17.04.2018 - výměna rozvodů s vodní pumpou (SKF), výměna řemene příslušenství s kladkama a řemenicí klikovky (SKF), výměna volnoběžky alternátoru (Valeo), výměna zadních brzdových kotoučů (ATE), zadních brzdových destiček (PSA), paken ruční brzdy (Bosch) a lanovodů ruční brzdy (ATE), výměna chladící kapaliny G33 (PSA), doplnění Eolys 176, nové 4ks letní pneu Falken Azenis FK510 169.665km - 6.6.2018 - výměna spojkové sady Sachs včetně dvouhmotnostního setrvačníku, výměna oleje v převodovce Total 75W-80 Všechny výměny olejů nemám přesně zaznamenané, ale měním po 15tis km pravidelně, jen né vždy si to zapíšu i s datumem. Navíc se ještě měníl kroužek ABS pravěho předního kola. FAP podle diagnostiky regeneruje po 700km, množství aditiva usazeného ve filtru 104g (edit 25.4.2018 109g) Přes léto ještě budu řešit nějaké kosmetické věci - musím vyměnit hlavici řadící páky, nově obšít volant a hlavně vyřešit škrábanec na kufru, co mi na zaparkovaném autě způsobil opilý cyklista - vezl 2kg propan-butanovou lahev, tak mám celkem štěstí, že to zkončilo jen škrábnutím a že tou lahvý auto úplně minul, mohlo to být horší, ale i tak mi to štve. Foto sem dodám později. Tady je pár fotek auta, ale jelikož jsem teď zjistil, že auto moc nefotím, tak aspoň něco, polepším se a časem doplním víc. S autem jezdíme denně, nejdelší zatím absolvovaná trasa byla v roce 2012, kdy jsme jeli ve dvou na otočku do Holandska - 900km tam a po 2hodinách 900km zpět - celkem 1800km za celkem 23hodin, odřídil jsem si to komplet sám, průměrná spotřeba tehdy byla dle pal. PC 5,9l/100km Upraveno 13. září 2018 uživatelem Charlie 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Pěkná 607 a i napsané + popsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 28. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Díky. V pátek mi dorazily originál sněhové řetězy, povedlo se mi je sehnat z německa přes ebay.de , jedny mi tam před rokem utekly, jsem zapoměl když končila aukce, tak tentokrát se to povedlo. Tak už jim jen najít místo v autě. Jsou nové, sníh ještě nepoznaly, tak snad jim to dlouho vydrží. Ale příští rok se chystáme na hory, kvůli dětem, aby se kluk v nějaké školičce naučil trochu na lyžích, nebo snowboardu, tak lepší být připraven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Pěkná zachovalá 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Krásné auto v dobrých rukou majitele, který o ní pečuje. Jen tak dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 23. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2017 Tak včera na tachometru naskočilo 157tis km Minulý týden proběhla očista auta z venku, aby nebylo zasolené, tak zas vypadá k světu. Ale na vnitřek se nějak nemůžu pořád dostat. Včera jsem si přivezl čistič kůže Peugeot Technature tak o víkendu se k tomu snad dokopu. Dnes jsem vyměnil cd-mechaniku navigace, tak už zas navigace jede. Původní mechanika nechtěla.načítat cd, zkoušel jsem nechat vyměnit i laser, ale nic. Tahle zatím šlape, tak snad to vydrží. Odesláno z mého D6503 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 19. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2017 V pátek výměna orig. ložiska pravého předního kola (tak je v autě zas parádní ticho), orig. předních brzdových destiček, brzdové kapaliny Peugeot DOT4+, ztržení hran na kotoučích a zjištění dalších pár závad, takže se ještě budou měnit zadní kotouče, pakny ruční brzdy, lanovody ruční brzdy. Včera jsem se s autem projel lehonce přes 500km přes Prahu, Hradec Králové, Litomyšl do Svitav a zpět s vlekem. Po dálnici 110, zbytek dle limitů, spotřeba 9litrů/100km, ten vlek je za autem v dálničním tempu celkem znát, i když byl prázdnej a pak nebyl moc naloženej, cestou zpět nám foukal pěknej protivítr rovnou do čumáku což spotřebě taky nepřidalo. Jel jsem si pro přibližovadlo Peugeot 103, až bude kapku lepší počasí tak ho vyčistím, udělám lepší fota a založím mu tu také vlákno v příslušné sekci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 20. listopad 2017 Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 ja tu 103 znam , to je od Klusaka ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 20. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 Nevím, byl jsem pro ní ve Svitavách u kluka co je fanda do Citroenů, měl tam krásný zrenovovaný náklaďáček a předtím měl 2CV. Jen tu na fóru vlákno i přímo k téhle 103jce v sekci moto. Přes zimu ji chci dát trochu dokupy a přes léto už snad bude v každodenním provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 20. listopad 2017 Sdílet Odesláno 20. listopad 2017 jj klusak , ted dela traction avant proste veteranista a citroenak , ta HY v Dieslu je neskutecna vec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 29. listopad 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2017 Dneska výměna oleje, Total Ineo ECS 5W-30 a originál filtr.A zjistil jsem, že mi někde uniká kapalina do ostřikovačů, naplnil jsem nádobku a u pravého předního kola louže, tak to budu muset rozhodit a mrknout kde to teče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. listopad 2017 Sdílet Odesláno 29. listopad 2017 Nejčastěji je to těsnění jak se do toho strká motorek ostřikovačů. Už jsem ho také měnil. Těsnění stojí 124,- OEM 643445 A taky se mi jednou povedlo vytáhnout ten husí krk, ten je taky jen nasazenej do nádobky přes těsnící gumu. OEM 643472 - 44,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 29. leden 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2018 Budu kupovat rozvodovou sadu s vodní pumpou a nevím co vzít. Komplet INA, SKF, Bosch, nebo nějakou jinou? Co by jste doporučili?A druhej dotázek, je třeba měnit rozvodovou sadu vaček - řetízek mezi vačkama? Je na to nějaký doporučený interval? A co vše je třeba demontovat aby se k tomu dalo dostat?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 19. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2018 Tak dneska objednáno od Badisaka komplet rozvody s vodní pumpou, řemenice klikovky, drážkovaný řemen a kladky vše SKF, ještě objednám origo chladící kapalinu a v březnu do servisu. Ještě se bude měnit EGR a žhavky, ale to už mám doma - origo. A ve druhé vlně půjdou komplet zadní brzdy - kotouče, destičky, pakny, lanovody ale to nechám na duben. radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 21. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2018 Dnes dorazil balík od Badisaka, vše vzorně zabaleno, perfektní. Díky. Rozvodová sada s vodní pumpou SKF - vše je od SKF - pumpa made in Spain, řemen Italy, kladky France Napínací kladka řemene příslušenství SKF je od Dayco - made in Italy Vodící kladka řemene příslušenství SKF je taky od Dayco s ložiskem Koyo - made in Japan Řemen příslušenství SKF je SKF made in France Odpružená řemenice klikovky SKF na sobě žádný popis nemá, ale na krabici je taky made in France. To jen tak pro zajímavost co SKF do svých krabic dává. A ještě bych měl jeden dotaz, když už tohle všechno budu měnit, mám pro jistotu vyměnit i volnoběžku alternátoru? K rozvodovýmu řetízku vaček s napínákem se zatím nikdo nevyjádřil, tak nevím, vyměnit spolu s rozvodama, nebo nechat být? Najeto 168tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 8. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2018 V úterý nám tu kapku napadl sníh a domu to mám celkem do kopce, klouzalo to dost. No na křižovatce pod kopcem jsem musel zastavit a už jsem se nezmákl rozjet natolik abych kopec v klidu vyjel. Protiprokluz mě zastavil v půlce kopce. Naštěstí jde u 607 ASR vypnout, sice kola hrabali, ale rozjel jsem se a i dojel až domu. Dneska ráno při příjezdu do práce se zas ozvala regenerace FAP - spustila se sahara, tak odpoledne jsem udělal cestou domu trošku zajížďku po dálnici a zregenerováno.Ještě jsem doobjednal volnoběžku alternátoru, když už se to bude vše měnit tak ať je to komplet. Příští týden by měl proběhnout servis.No a pomalu se porozhlížím po letních gumách, dosud jsem měl Nokian zLine, cena teď 2400/ks, ale přemýšlím jestli nezkusím Barum Bravuris 3 - necelých 1700/ks, no ještě uvidím. Ale nejdříve dám ještě zkontrolovat geometrii, zadek se zdá být v pohodě, ale předek se hodně sjíždí venky pneumatik. Zajímavé ale je, že jen u letních, zimáky se sjíždí zdá se rovnoměrně. No a aby toho nebylo málo, tak po zahřátí auta je cítit chladící kapalina, tak snad to při servisu odhalí odkud to jde. Doufám že jen z vodní pumpy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 8. březen 2018 Sdílet Odesláno 8. březen 2018 Bravuris3 ....98Y mám jednu sezonu a OK. Předtím Brav2 a GOODYEAR řadu už si nepamatuju, nepozoruju rozdíl. Charlie 607 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 24. březen 2018 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2018 Dneska jsme si udělali výlet a potkal nás defekt - píchlé kolo. Přišlo mi že auto nejede tak lehce, tak zastavím a prázdné levé zadní kolo, ale nijak extra znatelné to na jízdě nebylo. A senzory v zimní sadě nemám. Jsem ale rád, že u 607 je vše ještě v pořádku a má plnohodnotnou rezervu. Tak výměna a jelo se dál. Zimáky už měli stejně poslední sezonu, tak to aspoň tolik nemrzí. Někde na cestě kterou projíždím několikrát denně jsme chytli hřebík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 3. duben 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. duben 2018 (upraveno) Zítra jde auto konečně do servisu. Dneska mi ale kapku nemile překvapilo i když jsem to trochu čekal. Ráno požadavek na regeneraci, po 200km od poslední regenerace, tak jsem auto napíchl na dia a v ŘJ motoru jsou závady aditivace nafty - málo aditiva. Na displeji auto ale nic nehlásí. Je to už druhý požadavek na regeneraci po 200km, předtím regenerovalo po 650km. Tak jsem auto odstavil a domluvil si servis.. Doufám že FAP bude jinak v pořádku a že chybí jen to aditivum, jestli ne, tak holt výměna FAP. Najeto 168500km. Jaké aditivum mám objednat? Walker Eolys 176, nebo Peugeot Infineum F7995 ?? Eolys je skoro o polovinu levnější než Infineum, má smysl jít do originálu, nebo úplně stačí aditivum walker? A budou stačit 3litry? Upraveno 3. duben 2018 uživatelem Charlie 607 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 3. duben 2018 Sdílet Odesláno 3. duben 2018 (upraveno) Ani jedno. Zivotnost FAP u tveho auta je 80 000 km takze FAP asi po smrti. Ale to si urcis pres diag sam. A aditivum je DXP42 a potrebujes 5 litru. Upraveno 3. duben 2018 uživatelem straki007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.