Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Charlie 607 2.2HDi - náhlá smrt


Charlie 607

Recommended Posts

před 11 hodinami, Charlie 607 napsal:

No já budu vědět víc až to rozebere. Ale zatím co mi na autě dělal, tak vždy bez problému. Uvidíme co a jak. Obavy mám ale aby šlo vše povolit po těch 14ti letech. Na kolik tě to vyšlo?

Povolit šlo v pohodě vše, dala se sada Valeo, nový olej do převodovky, hlavní spolkový válec, a spodní silenblok motoru co je za vanou. Vše včetně práce 21 500. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkal mi že na 2.2HDi je 240mm, 242mm a 245mm. Podle VINka mi to nabízí 240mm, ale bude se objednávat až podle toho co tam bude po demontáži. 

 

To je pěkná cena, doufám že se tak nějak taky vejdu. Letos si autí žádá investice, už jsem v něm skoro za 50tis, teď k tomu ta spojka. Ale zas na druhou stranu už skoro 8let a 90tis km co ho mám jezdí bez větších problémů a zatím jen servis co by mi čekal u jakýhokoliv jinýho auta. (rozvody, brzdy, spojka, pneu, oleje, filtry, atd)

Upraveno uživatelem Charlie 607
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už zas jezdím. Vyměněna komplet spojka, setrvák, váleček, nějaké simerinky. Jak jsem se obával aby šli povolit šrouby na rámu, tak se jim moc nechtělo, ale nakonec to zmákl. Mám tam spojku Sachs. Cena celkem 25tis.

A první poznatky, spojka zabírá dole, pedál jde lehčeji, dřív šel víc ztuha. Zmizeli vibrace od motoru a to dost výrazně, na volnoběh se to hodně uklidnilo a v otáčkách není ani znát že motor přede.

Rozjezdy po rovině na volnoběh jsou trošku trhavé, ale jak se trošku roztočí je záběr plynulý. Musím si na tu novou spojku trochu zvyknout. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Všimol som si, že si dopĺňal eolys. Ako často často sa eolys dopĺňa? Mám 407 už dva roky za ktoré som najazdil cca 20tis km. Momentálne mám 171 tis a zatiaľ žiadna hláška. Čaká ma STK a emisná tak sa obávam či nemám odstránený FAP. Dík za odpoveď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Tak další problémy s autem, letos se to teda valí. Začla mi téct chladící kapalina, vždy když s autem přijedu tak je kapalina cítit. Prolézal jsem motorový prostor a našel jsem politý rám pod motorem, na pravé straně kolem převodovky. Je tam ale blbý přístup a nevidím odkud to jde, kape to ale dost.

Další věc je že motor, táhne do 3tis, pak tah umře a i pod plným plynem se nechce dál roztočit, dnes kouknu na dia jestli něco nehlásí a uvidíme. Vzduchový filtr jsem vyměnil, zlepšil se tah motoru odspoda, ale v otáčkách pořád stejné. Dole mi rosí intercooler, je pod ním olej, tak nevím jestli to nebude tím. Kolem 2tis je ale citelně znát zátah jak turbo foukne.

No a pak poslední věc, od pravého předního kola se ozývá divné cinkání, jak řetízek. Zvyšuje se to s otáčkama kola ale s motorem to nemá souvislost, dělá to i při zhaslém motoru. 

Takže mi zas čeká návštěva servisu. 

A i u komplet nové spojky se potýkám s problémem, že se auto při rozjíždění z volnoběhu brutálně klepe, což začlo dělat když odcházela spojka a po výměně pořád stejné. Jinak v otáčkách se rozjíždí plynule.

Upraveno uživatelem Charlie 607
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak verdikt mechanika - potkaný motor. Nemáte někdo tušení co stojí oprava potkané 2,2HDi a na jaký servis se nejlépe obrátit? Nemám problém auto naložit na podval a v rámci ČR ho někam dovézt. Po letos proinvestovaných cca 60tis kč se mi moc nechce to vzdát a auto odepsat a ty prachy jen tak vyhodit z okna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vývoj situace. Auto jsem si dotáhl domů, zaparkoval do garáže kde zatím bude čekat na opravu. Opravu mám už tak nějak zajištěnou, takže určitě bude jezdit dá. Jelikož se mi ale naskytla nabídka která se neodmítá na jiné auto, tak budu muset s opravou chvíli počkat než na ní zas budou peníze, ale nechci to zakřiknou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 9. 2018 at 20:16, Charlie 607 napsal:

Tak verdikt mechanika - potkaný motor. Nemáte někdo tušení co stojí oprava potkané 2,2HDi a na jaký servis se nejlépe obrátit? Nemám problém auto naložit na podval a v rámci ČR ho někam dovézt. Po letos proinvestovaných cca 60tis kč se mi moc nechce to vzdát a auto odepsat a ty prachy jen tak vyhodit z okna.

Asi před rokem a půl se potkala bráchovi C8 s tímhle motorem.
Nešli ven vstřikovače, tak vyndavali motor, hydraulikou vytáhli vstřikovače (už to stálo asi 7 000,-), tři ze čtyř byli natažený, tak repasovaný v Citroenu bratru za 17 000,-. Potom nějaká práce, materiál a když už byla náprava dole, tak ramena + nějaký čep a spadl do toho asi za 60 000,- komplet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...

Včera jsem 607 dočasně vyřadil z provozu, odevzdány RZ a za rok mám přijít znovu nahlásit adresu umístění auta a účel. Jakiby to nemohli udělat hned a vyřadit to na neurčito. Takže i zrušené povinné ručení o co mi hlavně šlo. Jinak auto zaparkované v garáži ale opravy se časem dočká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...