hell_Nikis_ Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Zdravím lidi Měla bych dotaz ohledně Peugeota 306 break 2.0 HDI, 66kW, r.v. 2000Už tak půl roku se mi stává, že mi chce auto za jízdy chcípnout - spadnou otáčky, rozsvítí se kontrolka dg.motoru, někdy se stane, že úplně chcípne. Za jízdy tedy otočím klíčkem, někdy chytí hned, někdy na xkráté a kontrolka zmizí. Stává se to i když jen stojím, auto běží na volnoběhu... Chvíli běží a pak zdechne.Dále se mi stává, že má nálady typu, že dojedu, zamknu... Následně chci někam jet, ale auto už nechytne. Až po nějaké době, kdy se auto umoudří mi konečně chytí. Chtěla bych se zeptat, zda by někdo nevěděl, čím to doopravdy je. Rady typu diagnostika? Už byl na diagnostice 3x a nic!!! Už si vážně nevím rady. Ráda bych měla jasno na co se zaměřit, než vyměním půlku motoru. Děkuji za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 toto asi nechces pocut ale inak to nejde v momente ked to nebude chciet chytit tak to treba napojit na dia a pozerat live data ako tlak v railu ,otacky motoru (snimac kluky) a podobne inak je to proste len tipovacka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 (upraveno) mas cerpadlo v nadrzi? pokial mas mohla by to byt jedna z pricin tvojho popisovaneho problemu (cerpadlo na odchode) ale bez live data je to len tip Upraveno 16. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 16. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2017 před 7 minutami, krtek 2 napsal: Ne, to já ti děkuji za radu... Přece jen automechanik nejsem a ani mechanik se mi nezmínil, že by to chtělo takto napojit a že to vůbec takto napojit jde. Nejhorší na tom je, že se to stává jenom mě. Když měl auto mechanik na celkový opravě cca 14 dní. Tak po celou dobu co ho měl, tak se mu nic nestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 sak prave taketo poruchy sa tazko odhaluju a ako na potvoru ked to niekomu odvezies tak sa chyba neprejavi ak mas to cerpadlo v nadrzi tak si vsimaj ci ti bzuci po otoceni klucika pred startom ak by ti nezabzucalo a ty nenatocis ,zuzilo by to okruh patrania tvojho problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Mam podozrenie na necistotu bud v nadrzi alebo uz v cerpadle. Na mojom mi to tiez tak raz spravilo, prestalo ist do otacok, zasvietila kontrolka diagnostiky a zacalo trhat, ale neskapalo. vytocil som to a kontrolka zhasla a viac sa to uz neprejavilo. Predtym som mal take trhanie, ci kolisanie otacok okolo 1500 ot/min, a obcas na volnobehu. Odvtedy uz som nic take nepostrehol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 16. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2017 před 8 minutami, krtek 2 napsal: Čerpadlo právě hučí. To i nechávám po otočení klíčku, aby vše totálně ztichlo, sedlo a pak až startuji. Když nestartuje, tak to zkouším i vícekrát za sebou. Pokud ani to ne, vystoupím, zamknu, odemknu a chytí na poprvé. Ale zda je to jen shoda náhod, to nevím, proto se radši optávám,zda se zaměřit tedy na palivovou soustavu nebo imobilizér, různá čidla. Je to zoufalé :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 pozrel by som konektor citacej cievky immo na spinacke napruzil v konektore a tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 16. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Dobře, děkuji mnohokrát zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 před 4 hodinami, krtek 2 napsal: pozrel by som konektor citacej cievky immo na spinacke napruzil v konektore a tak Immo nechcípne motor za jízdy , vždy jenom nepovolí start , pokud motor naskočí , pak už nezasahuje až do dalšího startu . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 tak nejako som si to aj myslel ,ale pre istotu som to napisal tak dik za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 16. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Takže jaká je rada??? :-( ach jo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 16. leden 2017 Sdílet Odesláno 16. leden 2017 (upraveno) ta diagnostika(live data) v momente ked to nebude chciet naskocit Upraveno 16. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 16. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 16. leden 2017 Dobře, mockrát děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 17. leden 2017 Sdílet Odesláno 17. leden 2017 Tahat to zase na diag mi přijde zbytečný. Pokud tam dia 3x nic nenašla tak se asi mnoho nezmění. Kdy byly měněné/čištěné vzduchový a palivový filtr? Máš představu Nikis? Jestli motor relativně normálně jede a postupně se začne dusit až do zdechnutí, mohlo by to poukazovat právě na přicpané filtry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 18. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2017 Filtry byli měněny před půl rokem, kolem srpna. Jinak ten motor se nezačne postupně dusit. Ten motor úplně přestane komunikovat. Spadnou otáčky a i při přidání plynu, podřazení je auto zcela mrtvé. Po chvíli se buď vzpamatuje, že to úplně škubne a normálně jede. A nebo úplně vypne, rozsvítí se kontrolky a konec... To mi nezbejvá nic jiného, než se modlit a buď chytne na poprvé nebo až někdy na po xté... Jak kdy, jak se mu zrovna chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 18. leden 2017 Sdílet Odesláno 18. leden 2017 Může to dělat napájení počítače motoru - kabely nebo dvojité relé pro počítač . Když vypadne napájení , tak se nemůže do paměti zapsat žádná závada . Zkusil bych proměřit kabely a vyměnit to relé , ty relátka svého času docela odcházely . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namor74 Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 Tak jestli dochází k "náhlé smrti", pak by se to mohlo teoreticky týkat snímače polohy vačkové hřídele - buď samotný snímač, nebo kabeláž = nedává signál, auto se zastaví. Ale... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hell_Nikis_ Odesláno 20. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. leden 2017 Je zvláštní, že ten samý problém má i kolegyně, která jezdí s peugeotem 206, ale benzín 1.4. Též jí chcípe za jízdy a nechce startovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 (upraveno) před 3 hodinami, Namor74 napsal: Tak jestli dochází k "náhlé smrti", pak by se to mohlo teoreticky týkat snímače polohy vačkové hřídele - buď samotný snímač, nebo kabeláž = nedává signál, auto se zastaví. Ale... Ten by zaregistrovala jednotka - byl by v závadách To hell_Nikis : zkoušeli jste vyměnit to relé ? Upraveno 20. leden 2017 uživatelem jarokare Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.