Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 807 - startér točí, ale motor nenastartuje


DanaM

Recommended Posts

Podle tacháče něco kolem 170.000, ale musím počítat zhruba jednou tolik. A zahnojený to je proto, že ta půlka řemenu, která se úplně odřízla, zahnojila všechno kolem, mechanik to musel speciální škrabkou seškrabovat z těch ozubených kol, bylo to na ně úplně navařené, a kladky byly plné černého sajrajtu. Ale včera jsem s tím jela cca 30 km a jede dobře, tak snad bude v pohodě. Mechanik říká, že rozvody jsou teď perfektní, hlava neporušená a ještě měřil vstřiky, a ty jsou také OK, auto startuje napoprvé, nečoudí, tak snad... pfuj pfuj :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj jarokare :papa,

díky, ale ještě nejsem úplně rozhodnutá, jestli si ho nechat nebo radši pustit do světa, mám strach z toho typu motoru, jak jsem tady pročítala diskuze, a popravdě na nějaké velké opravy řádově v desetitisících nemám (vstřiky), tak nevím, jestli by nebylo lepší koupit 807 s dvoulitrovým motorem a modlit se, aby se to zase hned nepodělalo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci strašit ale dle foto je ten rozvoďák užší  tedy  přídřenej, výměna neodstraní  příčinu přidírání bude tam špatně  ještě něco jiného, aby  ten novej  rozvoďák neskonči za pár km  stějně, velikost kladek nemá vliv

ale spíše nějaké vyosení ,  kladky nebo čepadla  napínáku a tak

 

V pohledu zeshora na řemena držák motoru jsou  vidět  lomné linie r na držáku čerpadla a příslušenství, tak bych začal.

 

Na  té samé fotce je vidětt  i vyosení čerpadla  proti  kolu vaček  , cele je to  jakoby rozevřené, což by odpovídalo  poloze  kde  ten řemen je . Tedy dře se o blok motoru kam díky vyosení sklouzává.

 

Nepiš tolik příspěvků těsně za sebou, edituj původní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj PSA,

díky za postřehy, až budu mluvit s automechanikem, vytisknu mu Tvůj příspěvek a poprosím ho, ať na to radši ještě jednou mrkne. Ten řemen byl pořádně přidřenej a byl místy přiškvařenej k těm ozubenejm kolečkám, takže ho musel seškrabovat takovým železným kartáčem, aby to z toho vůbec dostal. Podle něj se ten řemen zničil a přidřel jak kvůli špatnému napnutí řemene (menší kladky), tak zřejmě i proto, že oba ty plastové chrániče rozvoďáku byly ulámané a na tom spodním díle dokonce kus chyběl, takže pod něj mohlo něco vlítnout, co ten řemen zničilo, nebo se mohl zničit o ten ulomený plast, protože ty hrany byly ostré.

Ten automechanik, kterého jsem oslovila, dělal přímo v Peugeotu ve Strašnicích, pak si otevřel vlastní dílnu a je takový pečlivý a poctivý, takže věřím, že to bude OK.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdravím kluci,

ta moje 807 2.2.Hdi je opět v háji a vypadá to, že už definitivně. Nabrala jsem na Benzině Vervu, bez problémů jsem s tím ještě den jezdila a po víkendu konečná. Motor točil jako zběsilý, ale nenaskočil, po rozebrání palivového filtru vytekl sajrajt, který smrděl jako lejno a následná diagnóza - řetízek na vačkách, takže potkaný motor (prý do vstřiků jde tlak, ale nejde ven, a jedou snad jen 2 válce). Jsem z toho totálně vyřízená, minulý rok jsem tam nacpala skoro 70tisíc a teď tohle. Nevíte někdo, je ještě vůbec nějaká šance s tím něco udělat, aniž bych vyhodila dalších 60.000,-? Můj automechanik se pokusil vyndat vstřiky, ale ty jsou totálně zarostlé, pokud by to dělal někdo tím hydr. lisem, tak jen vyndání by vyšlo min. na 12.000, pak nové vstřiky atd. atd. Z jednoho vrakáče mi nabídli jiný motor (s prací cca 30.000), ale je to bez záruky. Nemáte náááhodou někdo schéma motoru? Chtěla bych vědět, když spadne ten řetízek z vačky, co všechno se tím podělá, a pak se rozhodnu, jestli prodat silně pod cenou (mám nabídku 35.000, ale pořád se nedokážu smířit s tím, že jsem to auto měla něco málo přes rok), nebo to ještě zkusit nějak opravit. Koupila jsem teď P307sw, ale je to proti mému busu strašně malé a až začneme jezdit na chatu, nic tam nenaložím.

Předem vám všem děkuji a přeji krásné Velikonoce :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz se utrhne retez tak se to proste potka.

Vyhodu mas v tom ze se to potka "pouze" na vacce sani ktera je pohanena tim retizkem prave.

Vyndani vstriku je 8 000,- vetsinou jdou zachranit pokud se netahaji vic nez 4 tunama.

Vymena vahadel.........zabrouseni ventilu...........(pripadna vymena vacky + 2000,- cca) .............tesneni pod hlavu..........cca 10 000,-

Pripadna vymena rozvodu cca 3500,-

Prace cca 5 000,-

Zkus si to probrat, za tohle to jde udelat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Straki,

děkuji za odpověď, ale myslím, že po vyčíslení už do toho nejdu a radši se toho silně pod cenou zbavím, než tam zase nacpat takové prachy, ono to půl roku pojede a vysype se zase něco jiného. Za auto jsem dala přes 70, dalších 70 mě stály opravy minulý rok a to už sakra přesáhlo zbytkovou hodnotu vozu, i když je interiér v kůži a má to tu možnou nejvyšší výbavu. A to máte možná trošku přijatelnější ceny v Chomutově, v Praze stojí vyndání 1 vstřiku 2-3.000 +DPH a protože jsou tam zapečené a nešlo s nimi hnout ani po nastříkání nějakého "uvolňovače", musela bych pořídit jiné, protože tyhle by byly zničené. Pár kluků mi už potvrdilo, že by cena opravy byla min. 50.000, a do toho už nejdu. Moc mě to mrzí, auto bylo komfortní a úžasně pohodlné, ale jedna 807 je na 1 život až až....

Měj se a ať s tou svou najedeš tisíce kiláků bez nehod :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám 2.2Hdi 2004, chce se mi brečet, protože napřed s tím autem byly samé problémy a pořád jsem do něj cpala prachy, a když už to vypadalo, že je všechno vychytané, půl roku žádná porucha, startovalo bez problémů i při -15°C a dobře jezdilo, tak kvůli zas... naftě je to zase v hajzlu. Prostě nechápu, jak byly tyhle debilní motory dělané, když jednou natankuješ u Benziny svinstvo a zničí ti to vačky a kdoví co ještě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, asi jsem měla obzvlášť smůlu na pořádný  , přitom jsou to tak hezká auta a ta spotřeba je také dobrá (po Praze jsem v zimě jezdila do 9 litrů),  pořád se mi nechce věřit, že je to zrovna ten pos... řetěz, ale jak to zjistit bez toho, že by musely vstřiky ven? Ach jo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Charlie, ahoj kluci, logicky by na ten řetízek mělo být někudy vidět, snad nejsou Frantíci takoví volové, aby kvůli kontrole vaček museli vytahovat vstřiky, i když....  Než ho prodám, ještě to moji chlapi zkusí zkouknout a nějak tam sáhnout, a když to nepůjde, holt ho dám s těžkým srdcem pryč. S tou cenou je to zatím perhuba, inzeruji za 40 a pán mi po mailu nabídnul 35, ale ještě to neviděl a ani jsme spolu nemluvili o závadě, takže to třeba ani neklapne. I když - já mít možnost takové auto za ty prachy koupit a mít chlapa, který tomu rozumí a má vybavenou dílnu a čas se tomu věnovat, asi bych do toho šla.

Mějte se, všem hezký večer a kdyby vás ještě něco napadlo, tonoucí se stébla chytá  :myslim:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...