vilda Odesláno 23. duben 2002 Sdílet Odesláno 23. duben 2002 ZDRAVÍM VŠECHNY BOURÁKY CHCI SE ZEPTAT KDO Z VÁS MÁ ZKUŠENOST S CHIPOVÁNÍM BENZINÁKU 1.4 i ZE 106 RALLY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 10. červenec 2002 Sdílet Odesláno 10. červenec 2002 Na chipování se vykasli. Nejlepsi je dat sportovni filtr, vložku, ne celej kit, ten saje teplo. Pak vyndej kat a dej nejakej sportovni vyfuk. To jsou ty levnejsi veci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilda Odesláno 28. červenec 2002 Autor Sdílet Odesláno 28. červenec 2002 DÍK MARTINE ALE TO U® MÁM ALE CHCI SE JEŠTE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEVÍTE KDE BYCH ZA ROZUMNÝ PRACHY SEHNAL MLHOVKY DO PŘ NÁRAZNÍKU NA 106 RALLYE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 30. červenec 2002 Sdílet Odesláno 30. červenec 2002 No vidiš to, to už to asi bude pěkně uhánět. Tak co zkusit ostřejší vačky a snížit kompresy a načipovat to až pak. Teď jsem se vrátil z vrakáče v Suchdole, jsou tam docela příjemný, na rozdíl od Nových Butovic. Zkus to tam, jsou na začážku Kamické ul. po pravé straně. Tel 0602/250121 Jakou barvu má tvoje kára? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilda Odesláno 31. červenec 2002 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2002 ČERNOU S MODRÝM INTERIEREM.MÁM TO SNÍ®ENÝ VZADU MÁM KONI TLUMIČE A VE PŘ PRU®INY HR.VOBUTÝ TO MÁM NA 195-45-15 AZEV MUSKETEIR. JAKÝ MAŠ AUTO TY? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin106S16 Odesláno 5. srpen 2002 Sdílet Odesláno 5. srpen 2002 Tak to máš vymazlený. Já mám černou 106 S16 s modrýma plastama a modrou šachovnicí na kufru. Mám tam komplet výfuky od Supersprinta bez katíku, kit sání KN. Dal jsem tam drážkovaný Brembo kotouče, Momo volant. Kola jsme nechal originál, ale pneu jsem dal 195/45/14. Už pokukuju po podvozku, asi to bude Spax -50mm, má nastavitelnou tuhost. Nekdy vyrazim na závody nebo jezdíme na okruhu tak to přitáhnu natvrdo a pak po Praze to chci mit trochu "komfortnejsi" jestli se to da rict o -50 podvozku. Odkud jsi že jsem tě nikdy neviděl? Na jarnim tuningu v Brně jsem viděl něco podobného tvojemu na 15kach kolech, ale ještě to mělo standartní podvozek. Nebyl jsi to ty? O kolik sníží ty HR pružiny? Fotka mojí 106 je v sekci členové. [Editováno 8/5/02 martin106S16] [Editováno 8/5/02 martin106S16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilda Odesláno 13. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2002 NE JÁ JSEM TO NEBYL MĚL JSEM V TU DOBU JEŠTĚ 3 GOLFA. ALE TA 106 BYLA MÍHO KÁMOŠE. JA JSEM S PŘEROVA NA MORAVĚ JE TO ASI 20 KM OD OLOMOUCE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilda Odesláno 13. srpen 2002 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2002 JO A JEŠTĚ NĚCO TO TVOJE AUTO TO JE DOST DOBREJ MAZEC.A TA KÁRA ŠLA DOLU ASI 45-50mm NEVÍM TO PŘESNĚ PROTO®E TAM TY HR BYLY U® KDY® JSEM TO DOTAHL Z NĚMECKA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidPinkas Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Zdravíčko pánové, chci se zeptat, jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s šestistupňovou převodovkou do 106. 1,6i 74kw Rallye. Má to smysl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Původně zaslal: DavidPinkas Zdravíčko pánové, chci se zeptat, jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s šestistupňovou převodovkou do 106. 1,6i 74kw Rallye. Má to smysl? Na co? Kdybys tam měl třeba přeplňovanou S16, tak neřeknu, ale na 1.6 8V? Nenapadá mě jediný důvod pro... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 14. červenec 2010 Sdílet Odesláno 14. červenec 2010 Co třeba celkově kratší převody a lepší akcelerace + spotřeba oproti pětistupňové mršce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fakir Odesláno 17. červenec 2010 Sdílet Odesláno 17. červenec 2010 Původně zaslal: peugeot09 Co třeba celkově kratší převody a lepší akcelerace + spotřeba oproti pětistupňové mršce? Promiň, špatně jsem se vyjádřil - v tomhle máš samozřejmě pravdu. Nicméně, šestikvalt se dá k tomuhle motoru dostat jen jedním způsobem - vyrobit redukci na přírubu a vstupní hřídel a namontovat převodovku z Gti6. S kamarádem strojařem jsme to před časem řešili a výsledek byl, že to jde, ale je to tak pracné (poloosy, táhla řazení, výroba úchytu na kastli), že pokud to nemá být ostrý závodní speciál, tak se o tom vůbec nevyplatí ani přemýšlet. U civilního auta na běžné ježdění je to holý nesmysl. Lepší akceleraci a kratší převody můžeš získat ještě dalším způsobem - buď přeskládáš skříň s použitím kol z různých verzí převodovek (existuje asi 40 verzí MA5 s různými poměry), nebo koupíš komplet krátkej vnitřek od Quaife, kde synchronizovaná verze stojí kolem 50 000 Kč, dogbox dokonce 120 000 Kč. K tomu si můžeš dohodit dlouhou pětku, když se ti bude chtít šetřit palivo. Relativně jednoduché řešení je vyměnit stálý převod za kratší, čímž se sice kvalty nepřiblíží k sobě, ale zlepší se akcelerace, za cenu snížení maximálky. Ještě jednodušší varianta tohoto řešení je dát menší kola, to taky funguje. Shrnuto a podtrženo - šestikvalt nemá smysl pro obrovskou pracnost. Standardní pětikvalt MA5 se dá upravit pro rychlejší akceleraci několika způsoby a minimálně výměnu stálého převodu zvládne každý druhý automechanik. Nicméně, nemyslím si, že by ta převodovka byla z výroby nastavená špatně (pro auto na běžné ježdění, samozřejmě). Pokud se od tazatele nedozvíme, z jakého důvodu uvažoval o šestikvaltu, tak to nemá cenu dál řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.