vilda Posted April 23, 2002 Share Posted April 23, 2002 ZDRAVÍM VŠECHNY BOURÁKY CHCI SE ZEPTAT KDO Z VÁS MÁ ZKUŠENOST S CHIPOVÁNÍM BENZINÁKU 1.4 i ZE 106 RALLY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted July 10, 2002 Share Posted July 10, 2002 Na chipování se vykasli. Nejlepsi je dat sportovni filtr, vložku, ne celej kit, ten saje teplo. Pak vyndej kat a dej nejakej sportovni vyfuk. To jsou ty levnejsi veci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilda Posted July 28, 2002 Author Share Posted July 28, 2002 DÍK MARTINE ALE TO U® MÁM ALE CHCI SE JEŠTE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEVÍTE KDE BYCH ZA ROZUMNÝ PRACHY SEHNAL MLHOVKY DO PŘ NÁRAZNÍKU NA 106 RALLYE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted July 30, 2002 Share Posted July 30, 2002 No vidiš to, to už to asi bude pěkně uhánět. Tak co zkusit ostřejší vačky a snížit kompresy a načipovat to až pak. Teď jsem se vrátil z vrakáče v Suchdole, jsou tam docela příjemný, na rozdíl od Nových Butovic. Zkus to tam, jsou na začážku Kamické ul. po pravé straně. Tel 0602/250121 Jakou barvu má tvoje kára? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilda Posted July 31, 2002 Author Share Posted July 31, 2002 ČERNOU S MODRÝM INTERIEREM.MÁM TO SNÍ®ENÝ VZADU MÁM KONI TLUMIČE A VE PŘ PRU®INY HR.VOBUTÝ TO MÁM NA 195-45-15 AZEV MUSKETEIR. JAKÝ MAŠ AUTO TY? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin106S16 Posted August 5, 2002 Share Posted August 5, 2002 Tak to máš vymazlený. Já mám černou 106 S16 s modrýma plastama a modrou šachovnicí na kufru. Mám tam komplet výfuky od Supersprinta bez katíku, kit sání KN. Dal jsem tam drážkovaný Brembo kotouče, Momo volant. Kola jsme nechal originál, ale pneu jsem dal 195/45/14. Už pokukuju po podvozku, asi to bude Spax -50mm, má nastavitelnou tuhost. Nekdy vyrazim na závody nebo jezdíme na okruhu tak to přitáhnu natvrdo a pak po Praze to chci mit trochu "komfortnejsi" jestli se to da rict o -50 podvozku. Odkud jsi že jsem tě nikdy neviděl? Na jarnim tuningu v Brně jsem viděl něco podobného tvojemu na 15kach kolech, ale ještě to mělo standartní podvozek. Nebyl jsi to ty? O kolik sníží ty HR pružiny? Fotka mojí 106 je v sekci členové. [Editováno 8/5/02 martin106S16] [Editováno 8/5/02 martin106S16] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilda Posted August 13, 2002 Author Share Posted August 13, 2002 NE JÁ JSEM TO NEBYL MĚL JSEM V TU DOBU JEŠTĚ 3 GOLFA. ALE TA 106 BYLA MÍHO KÁMOŠE. JA JSEM S PŘEROVA NA MORAVĚ JE TO ASI 20 KM OD OLOMOUCE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilda Posted August 13, 2002 Author Share Posted August 13, 2002 JO A JEŠTĚ NĚCO TO TVOJE AUTO TO JE DOST DOBREJ MAZEC.A TA KÁRA ŠLA DOLU ASI 45-50mm NEVÍM TO PŘESNĚ PROTO®E TAM TY HR BYLY U® KDY® JSEM TO DOTAHL Z NĚMECKA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DavidPinkas Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Zdravíčko pánové, chci se zeptat, jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s šestistupňovou převodovkou do 106. 1,6i 74kw Rallye. Má to smysl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakir Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Původně zaslal: DavidPinkas Zdravíčko pánové, chci se zeptat, jestli nemáte náhodou někdo zkušenosti s šestistupňovou převodovkou do 106. 1,6i 74kw Rallye. Má to smysl? Na co? Kdybys tam měl třeba přeplňovanou S16, tak neřeknu, ale na 1.6 8V? Nenapadá mě jediný důvod pro... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peugeot09 Posted July 14, 2010 Share Posted July 14, 2010 Co třeba celkově kratší převody a lepší akcelerace + spotřeba oproti pětistupňové mršce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakir Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Původně zaslal: peugeot09 Co třeba celkově kratší převody a lepší akcelerace + spotřeba oproti pětistupňové mršce? Promiň, špatně jsem se vyjádřil - v tomhle máš samozřejmě pravdu. Nicméně, šestikvalt se dá k tomuhle motoru dostat jen jedním způsobem - vyrobit redukci na přírubu a vstupní hřídel a namontovat převodovku z Gti6. S kamarádem strojařem jsme to před časem řešili a výsledek byl, že to jde, ale je to tak pracné (poloosy, táhla řazení, výroba úchytu na kastli), že pokud to nemá být ostrý závodní speciál, tak se o tom vůbec nevyplatí ani přemýšlet. U civilního auta na běžné ježdění je to holý nesmysl. Lepší akceleraci a kratší převody můžeš získat ještě dalším způsobem - buď přeskládáš skříň s použitím kol z různých verzí převodovek (existuje asi 40 verzí MA5 s různými poměry), nebo koupíš komplet krátkej vnitřek od Quaife, kde synchronizovaná verze stojí kolem 50 000 Kč, dogbox dokonce 120 000 Kč. K tomu si můžeš dohodit dlouhou pětku, když se ti bude chtít šetřit palivo. Relativně jednoduché řešení je vyměnit stálý převod za kratší, čímž se sice kvalty nepřiblíží k sobě, ale zlepší se akcelerace, za cenu snížení maximálky. Ještě jednodušší varianta tohoto řešení je dát menší kola, to taky funguje. Shrnuto a podtrženo - šestikvalt nemá smysl pro obrovskou pracnost. Standardní pětikvalt MA5 se dá upravit pro rychlejší akceleraci několika způsoby a minimálně výměnu stálého převodu zvládne každý druhý automechanik. Nicméně, nemyslím si, že by ta převodovka byla z výroby nastavená špatně (pro auto na běžné ježdění, samozřejmě). Pokud se od tazatele nedozvíme, z jakého důvodu uvažoval o šestikvaltu, tak to nemá cenu dál řešit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.