Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Dobrý den, jen pro doplnění info o motorizaci jedná se o coupé rok 1998 2.0 16V typ RFV. Ted k problému, když jedu vyšší rychlostí tj. třeba 60 na 5ku tak po puštění plynu auto deceleruje i palubní pc neukazuje žádnou okamžitou spotřebu. Ale pokud jedu třeba už 50 i na 4ku a mám nepatrně sešláplý plyn. Tak po jeho puštění auto zpomaluje ale palubní pc ukazuje okamžitou spotřebu cca 3L a po přidání plynu auto chvíli škube než se rozjede tj. je očividně nakrmené i když by být nemělo. Vyměnil jsem potenciometr škrtící klapky, krokový motor i senzor tlaku v sání a přetěsnil potrubí , veškeré hadičky tak to případně nikde nepřisává. Prosím ještě o nějakou radu děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 (upraveno) je to sice mimo, ale jednu radu mám--nejezdi na 5ku 60,možná to nebude škubat Upraveno 11. leden 2017 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 (upraveno) je to hodně mimo, protože to škube z toho důvody, že je motor přechlastaný když tam jde benzín při deceleraci Upraveno 11. leden 2017 uživatelem karelmacik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 No to je ale blbost, jednak ten PP má velkou setrvačnost než zjistí že už je prutok 00 a pak, při deceleraci tam jde po nějakou dobu normalně palivo a až po nějaké době a hlavně nad určitou rychlost se přívod paliva uzavře. Mě to třeba škubalo právě po přidání z decelerace taky, a dělali to svíčky Bosch, i když měli najeto sotva 5000km, po vyměně sviček OK, zkus to Tady jsem to tak nějak řešil - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Tak co já vím (a není toho tedy moc, ale tohle se tu určitě řešilo) tak je údajně nějaká hranice otáček (tuším že to bylo 1650 ot/min - ale to bych kecal) kdy to řídící jednotka už vyhodnotí tak, že tam ten benzín zase pustí. Už nevím proč, ale je to prostě jinak, než např u nafťáku, který má 0,0l až pomalu do volnoběhhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 ano cca pod 1500 otaciek a zase tam ide palivo pri decelacii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Hlavně se přivod neuzavře ihned po sundaní nohy z plynu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 jj to tiez Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Motor nemuže být uchlastaný pokud svičky fungují, palivo se spálí. Hledej příčinu škubání jinde, svíčky, rampa atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Děkuji za duchapřítomné odpovědi. zaškube to jen po přidání plynu po deceleraci z malé rychlosti. Mohly by to dělat ty svíčky, protože tam mám nějaké od bosche Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Podľa mňa to sklbne v nízkych otackach. Jazdi na vyššie otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 karelmacik: Tak ještě jednou tedy. Ano mohli by to dělat ty svíčky před 1 hodinou, Radek Hurvajz napsal: Mě to třeba škubalo právě po přidání z decelerace taky, a dělali to svíčky Bosch, i když měli najeto sotva 5000km, po vyměně sviček OK, zkus to Tady jsem to tak nějak řešil - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 (upraveno) s boskami som mal tiez problem na 1.8 16v na svojom aute aj na inych napr uvolnil sa porcelan elektrody ,ta sa nasledne spoila s kostrou(sviecky) a odpalilo mu to cievku na prislusnom valci ,ak by jazdil este dalej tak ta elektroda pravdepodobne padne do valca a to by bol asi koniec NGK -boli uplne bez problemov ,ale cena je radovo vyssia ale oplati sa Upraveno 11. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 takže pánové, jel jsem z kopce na 3ku 2000 otáček mírně sešláplý plyn. pustil jsem ho a auto lehce decelerovalo PPC ukazoval 3,1 L spotřebu. Tak sem přidal a pustil prudce plyn a pak to začalo teprve pořádně brzdit motorem a ukazovat 0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Kdyby jsi to nechal tak začlo brzdit po chvilce samo, prostě to není okamžitě po tom co pustíš plyn, tak to je. Mně přijde že to co popisuješ je normální chování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 (upraveno) Promin, ale čekal jsem dlouho. To mě napadlo a zkoušel jsem to. Normální to není protože potom je to auto uchlastané a motoru trvá než to pobere Upraveno 11. leden 2017 uživatelem karelmacik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Tak pak jedině krokový motorek, případně zkus reset řidicí jednotky, pokud jsi ho už neudělal. Prostě odpoj baterku přes noc, a po zapojení zapni klíček a cca 1 minutu počkej než budeš startovat, krokáč si nastaví výchozí polohu, nasledně si bude jednotka zapamatovávat znovu styl jízdy, někdy to podobný problemy vyřeší. Uchlastaný to bejt nemuže, leda by to nepálilo. Kdyby tam šlo více paliva tak jde motor do otáček, vzduch uplně nezavřeš, to je divný. Ještě mužeš zkusit jinou ŘJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 krokový motorek je nový a reset jsem dělal taky. Ale pro klid to udělám znovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 Ještě mě mně napadá, lambda nebo ucpaný KAT, výfuk prostě Diagnostika by ti řekla asi víc, ale bude to chtít za jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest karelmacik Odesláno 11. leden 2017 Sdílet Odesláno 11. leden 2017 (upraveno) Ještě jedna věc pokud to nechám takhle decelerovat tak po chvíli vyskočí kontrolka motoru- regulace bohatosti směsi dolní hodnota nedosažena. Kat je vykuchaný od předešlého majitele a výfuk nikde bokem nefouká, lambda je v pořádku přeměřeno voltmetrem i podle diagnostiky. Upraveno 11. leden 2017 uživatelem karelmacik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.