Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 Zdravím...vracím se k tomuto tématu...napadla mě jedna věc. Jak velká může být pravděpodobnost že bude špatné relé žhavení, když mi na palubním počítači nesvítí při startování "oranžová spirála žhavení", kterou jsem snad za 2 roky co auto mam, neviděl svítit?? Jinak teď v zimě mam starty v pohodě. Diagnostika ELM 327 (spárovatelná s aplikací v telefonu) mi ukazuje kód chyby P1351. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 dívej se v tomto počasí při prvním ranním startu na displej--spirála spíše jen PROBLIKNE, nesvítí třeba 2-3 sekundy, jako u starých dýzlů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 já ji ještě neviděl ani probliknout natož svítit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 pak už tam nějaký problém v elektrice bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 může to tedy způsobovat to vadné relé?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 nevím, jestli u HDi spíná relé i kontrolku (spirálu), chtělo by to prostě proměřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 Takže to že to nespíná kontrolku může mít na svědomí třeba žhavička?? Kdybys poradil jak či mě odkázal kde je to třeba i fotodokumentací znázorněno, jak se to proměřuje, tak bych ti byl zavázán :o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 zkusil bych proměřit postupně všechny 4 žhavičky, už proto, abych měl jistotu, že jsou všechny funkční a v mrazu mi to chytne..., ale je možné, že když nebude jen jedna funkční, nebude ani svítit spirála , pokud budou všechny žhavky OK a spirála furt svítit nebude, tak další postup nevím, řešil bych to dál s kolegou-elektrikářem žhavky měřím tak, že odpojím od nich propojovací kabel (ten co je tam origo), natáhnu si od kontaktu ,,plus'' na baterce jiný kabel a postupně přikládám ke kontaktu žhavky--když je dobrá, TROCHU to po přiložení kabelu zajiskří, tzn.,že je v pořádku elektrický obvod v ní, pokud vůbec nezajiskří, tak je vadná, s tím kabelem manipuluj opatrně, nesmíš se nikde dotknout kostry!!, ideální je žhavky vymontovat a hned vidíš i rychlost náběhu žhavení atd. někdo zkouší žhavky tak,že měří jejich ohmický odpor, tak ještě počkej, možná tu napíšou jednodušší postup, jak zjistit vadnou žhavku u HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 (upraveno) co si budeme povídat...přístup k těm žhavičkám je jak k penězům pokud se nepletu, myslím že jsou někde vzadu u EGRka...vyndat se je bojím abych je nezalomil...hlavně nemam garáž kde bych tvořil...všechno pěkně venku, takže teď v zimě nevim nevim Upraveno 10. leden 2017 uživatelem Stipe.19 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 no dělat se s tím teď někde venku je nesmysl, taky proč, když ti to jezdí , nechal bych to na jaro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 no to je taky to proč to honim...koncem února mi končí technická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 na STK je nějaká nesvítící spirála nezajímá, to buď v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 jde o to že mi to hází chyby...mam jich tam více a jedna z nich je P1351 (relé žhavení)...svití mi oranžová kontrolka motoru na palubovce...to bych asi neprošel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 nemusis merat priamo na zhavkach...staci ked odpojis rele... 4 sirsie fastony su kable pre zhavky..na krajoch a po bokoch... v strede je privod napajania , overis skusackou , ci je ok poistka no este dva male tenke fastony - je ovladanie rele zbernicou...nic neprikladat... kontrolka v pristrojovke je tiez ovladana datovo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 a to měřím na tom relé a nebo z toho kabelu co je do relé zasunut?? Měřim to při zapnutém či vypnutém motoru?? Asi zapnutém že?? Jaké správné hodnoty to musí ukazovat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 nějaká videoukázka by se hodila :o) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 (upraveno) ked nieco robim , tak fotit akosi zabudam...proste vtedy robim... fotim , len to co potrebujem doma riesti...aby som si vsetko neodpisoval...je to rychlejsie... no video si mozes prist kludne spravit....neviem , ako to mas daleko... k teme...diag napise presne o ktori zhavic ide....no pre teba klucik od auta vo vrecku....rele odistis a vytiahnes z patici.... zistis a overis si rozlozenie pinou....hrube droty zhavice.....este viac hrubsi +12v privod baterka ziarovka ti po prilozeny svieti....dva tenke nepouzivat...nemerat... ohmeter das na kostru auta a druhy hrot na piny - kable zhavicov hodnota 0-2 ohmu , podla hrotov a dotyku.... tym vies ze ma zhavic obvod.... potom z druhej strany , nie kde sa vklada rele , vlozim drot , cez kliestovy ampermeter / alebo merak , ked nemas/ prilozim na baterku na plus....vidis , aky prud tecie 13-15 A...je ok.... ked davam nove , tak ich skusam na baterke , ci zhavi pekne spicka..... Upraveno 10. leden 2017 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 Teď tady koukam na internet a jsem zmatenej...relé je taková ta plastová kostička a nebo taková větší hlíníková věc?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 10. leden 2017 Sdílet Odesláno 10. leden 2017 ano ...fety ,maju hlinikovy chladic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stipe.19 Odesláno 10. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2017 takže to relé najdu u toho chladiče nebo někde v pojistkové skříni pod kapotou??? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.