Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Relé žhavení P 206 1,6hdi rv.2006


Stipe.19

Recommended Posts

Zdravím...vracím se k tomuto tématu...napadla mě jedna věc. Jak velká může být pravděpodobnost že bude špatné relé žhavení, když mi na palubním počítači nesvítí při startování "oranžová spirála žhavení", kterou jsem snad za 2 roky co auto mam, neviděl svítit?? Jinak teď v zimě mam starty v pohodě. Diagnostika ELM 327 (spárovatelná s aplikací v telefonu) mi ukazuje kód chyby P1351. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkusil bych proměřit postupně všechny 4 žhavičky, už proto, abych měl jistotu, že jsou všechny funkční a v mrazu mi to chytne..., ale je možné, že když nebude jen jedna funkční, nebude ani svítit spirála :myslim, pokud budou všechny žhavky OK a spirála furt svítit nebude, tak další postup nevím, řešil bych to dál s kolegou-elektrikářem

žhavky měřím tak, že odpojím od nich propojovací kabel (ten co je tam origo), natáhnu si od kontaktu ,,plus'' na baterce jiný kabel a postupně přikládám ke kontaktu žhavky--když je dobrá, TROCHU to po přiložení kabelu zajiskří, tzn.,že je v pořádku elektrický obvod v ní, pokud vůbec nezajiskří, tak je vadná, s tím kabelem manipuluj opatrně, nesmíš se nikde dotknout kostry!!, ideální je žhavky vymontovat a hned vidíš i rychlost náběhu žhavení atd.

někdo zkouší žhavky tak,že měří jejich ohmický odpor, tak ještě počkej,  možná tu napíšou jednodušší postup, jak zjistit vadnou žhavku u HDi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co si budeme povídat...přístup k těm žhavičkám je jak k penězům pokud se nepletu, myslím že jsou někde vzadu u EGRka...vyndat se je bojím abych je nezalomil...hlavně nemam garáž kde bych tvořil...všechno pěkně venku, takže teď v zimě nevim nevim:myslim

Upraveno uživatelem Stipe.19
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemusis merat priamo na zhavkach...staci ked odpojis rele...

4 sirsie fastony su kable pre zhavky..na krajoch a po bokoch...

v strede je privod napajania , overis skusackou , ci je ok poistka

no este dva male tenke fastony - je ovladanie rele zbernicou...nic neprikladat...

kontrolka v pristrojovke je tiez ovladana datovo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked nieco robim , tak fotit akosi zabudam...proste vtedy robim...

fotim , len to co potrebujem doma riesti...aby som si vsetko neodpisoval...je to rychlejsie...

no video si mozes prist kludne spravit....neviem , ako to mas daleko...

k teme...diag napise presne o ktori zhavic ide....no pre teba

klucik od auta vo vrecku....rele odistis a vytiahnes z patici....

zistis a overis si rozlozenie pinou....hrube droty zhavice.....este viac hrubsi +12v privod baterka

ziarovka ti po prilozeny svieti....dva tenke nepouzivat...nemerat...

ohmeter das na kostru auta a druhy hrot na piny - kable zhavicov

hodnota 0-2 ohmu , podla hrotov a dotyku....

tym vies ze ma zhavic obvod....

potom z druhej strany , nie kde sa vklada rele , vlozim drot , cez kliestovy ampermeter / alebo merak , ked nemas/

prilozim na baterku na plus....vidis , aky prud tecie   13-15 A...je ok....

ked davam nove , tak ich skusam na baterke , ci zhavi pekne spicka.....

 

Upraveno uživatelem vladosr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...