Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Něco s řízením...


Marcel505

Recommended Posts

Měl bych takový dotaz. U mé červené 505ky se vyskytl takový problém. Při vyšší rychlosti (80 a výš) se jakoby trhá řízení. Já třeba zatáčím - nic - nic a najednou to škubne v tom směru, kam zatáčím. V menších rychlostech jsem to až tak nepocítil. Je mi jasné, že s 505kama zkušenosti nemáte, ale prosím vás, co by to mohlo být. Lépe řečeno, zda se přikláníte k možnosti kulových čepů (což by bylo lepší) nebo k nějaké poruše posilovače řízení... :myslim

Čekám jen váš názor, protože věřím, že se s tím už někdo setkal ale u jiného vozu.

Díky moc. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

setkal jsem se s tím u citroena BX a bylo to servo.

dá se to popsat i takto?

zatáčíš a tudíž určitou silou točíš volantem, v jistém momentu jakoby servo začalo pomáhat větší silou, tudíš ty musíš točit volantem menší silou, ale protože je to skokově, tak nestihneš zmenšit sílu a tím volantem cukneš.

snad jsem to popsal trochu srozumitelně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zoby

setkal jsem se s tím u citroena BX a bylo to servo.

dá se to popsat i takto?

zatáčíš a tudíž určitou silou točíš volantem, v jistém momentu jakoby servo začalo pomáhat větší silou, tudíš ty musíš točit volantem menší silou, ale protože je to skokově, tak nestihneš zmenšit sílu a tím volantem cukneš.

snad jsem to popsal trochu srozumitelně

Teda, jestli je to servo, tak to mám fakt radost.

Jasně, zatáčím, točím volantem, pak jak píšeš, servo začne brát ale z prudka. Jakoby \"najednou\". Většinou jsem volantem necuknul, nebylo to tak hrozné. Ale vyděsil jsem se při představě, že jsem mohl ve 140ti letět do svodidel. Snad tak nedopadnu. Divné je, že u menších rychlostí mi to tak nepřipadlo.

No a jak pak BX dopadl? Opravilo se to nebo jak se postupovalo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zoby: A to stačí vyměnit tu pumpu? Nemůže to bejt v tom pístu co je u převodky? A nevíš, jak je to pak s kapalinou? Ovzdušní se to samo nebo je tam někde nějaký ovzdušňovací šroubek?

Já totiž předpokládám, že tohle je skoro stejný u toho BX...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze to bude spis v tom samotnym posilovaci.. ted nevim presne jak se to jmenuje, ale je to ta vec, do ktere vedou hadice od pumpy a prochazi tim tyc od volantu. Neni to zas tak hrozna oprava, ale mista tam asi taky bude malo.

Jinak odvzusneni je trivka, nalejes ATF a pak jen parkrat pri pustenym motoru zatocis nadoraz doleva - doprava a tot vsjo...

Mozna je to ale u 500 páté vsecko uplne jinak nez u 205/405...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...