Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nové označenie PHM na pumpach


parizov

Recommended Posts

Četli jste? Už ten dnešní benzín je prý podle servisu špatný především pro dvoudobé motory (nyní hlavně motorové pily a křovinořezy). Má se v té biosložce špatně rozpouštět olej, no nevím... Tak teď: http://www.autorevue.cz/od-roku-2019-bude-v-nabidce-jen-benzin-e10-ktery-nici-stare-motory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím E85 to není tak horký .. U 306 jsem to testoval do poměru 50:50, jelo to ok.. Je fakt, že to je rok 2000/2001. Ale kolik je tu starších aut ? E10 nevím oč jde .. To není to samé asi co ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, radim.1008 napsal:

Německy neumím, kdo mi to přelouská? :D

strc to do uja googla cely dokument on ti to prelouskne

 

 

tohle by si zvladnul i bez prekladu
PEUGEOT
Všechna vozidla vyrobená od 1. ledna 2000
byly
jsou E10
kompatibilní
,
vyjma: všech 406 2,0 HPI motoru TSN (549 a 550)
Pro všechny ostatní vozy
Modely je
Kompatibilita E10 je od tlaku vzduchu v pneumatikách štítku
zřejmé, že na A
Sloupec nebo B
Sloupec (na straně řidiče) je připojen (místo uchycení
viz také návod k obsluze).
Krabicová čísla (
OPR
code)
poskytnout informace o E10
kompatibilita:
Poslední dvě číslice vpravo (to je 2 číslice nebo 2 písmena
be) jsou irelevantní. Je-li číslo před těmito dvěma body je větší než nebo rovna 8454 je E10
přidán kompatibility.
(Příklad: 11939 je větší 8454: vozidlo E10
kompatibilní)
V případě pochybností se obraťte na nejbližší PEUGEOT
Obchodník, nebo PEUGEOT
-Kundenbetreuung pod
Telefon 0800 1111999 w
konec (0,039 € / min. z pevné sítě společnosti Deutsche Telekom AG, mobilní sazby
se mohou lišit a vyšší než 0,42 EUR / min.).

Upraveno uživatelem Havlicek.Lukas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další výhoda elektromobilu - elektřinu těžko někdo zkurví. Ale benzín a naftu odjakživa. Ovšem soucítím s Vámi pánové a dámy, je to další státní svinstvo. I mně se 2 elektromobily Peugeot Ion stojí ještě před domem pod plachtou benzínový Citroen Berlingo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten ethanol má hned několik nevýhod, je dost agresivní a váže na sebe vodu, takře působí korozivně na cokoli kovového s čím přijde do styku a taky slušně rozkládá gumový součástky. Taky snad vodí elektřinu. Z těhle důvodu by měly odcházet ponorný čerpadla v nádrži a ty má většina aut, původní gumový hadice, těsnění, kovový potrubí, nádrže... Taky má mnohem menší výhřevnost než klasický benzín, takže aby fungoval se stejným výkonem a taky startovat, je ho potřeba do motoru dostat znatelně víc na stejné množství vzduchu. Jako bonus na tohle palivo není žádná norma, takže nikdo nezaručí, že na jedné pumpě natankuju e85 a bude to stejné jak e85 z jiné pumpy. Snad jediná výhoda je možnost agresivnějšího předstihu a vyšší komprese oproti N95, ale kvůli tomuhle účelu už mi přijde jednodužší použít n98 a jiná prémiová paliva. Je ale otázka jak moc ty nevýhody budou znát když toho bude v palivu jen 10 procent. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak kdo-osobně jsem v xantii jezdil a občas  jezdím od N95 což je 95% benzín a 5% etanol až po E85 což  je 85% etanolu /lihu,alkoholu.../ a 15% benzínu a NIC se neděje najeto od doby přesednutí na jiná paliva asi 50 000Km? nevím kdy přesně jsem natankoval první desítku etanolu.Jediné co odešlo bala zapalovací rampa a nějak matně tuším,že to asi nebylo palivem ale stářím a najetými kilometry.Jde o Motor stejný jako třeba v P406-1,8i 16V 81kW- LFY v xantii rv 1996.

To F:I.K všeobecně se tvrdí že  s lihem maji problém auta do RV +-1990 která mají údajně hadičky a těsnění pal.soustavy z pryže,kdežto od daného roku již  není jen pryž ale  víc syntetiky?Navíc si pleteš Etanol a Metanol .Etanol není korozivní byť je asi víc korozivní než klasický benál, METANOL ,ten je silně korozivní, jinak metylalkohol!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hádat se s tebou o tom nechci, osobně jsem nezkoušel co jak naleptává a vůči čemu je agresivní, to jsou spíš načtený "fakta". Ale sám jsem ho ve svém autě (rfs 120kW) zkoušel čistý - mimo nějakého malého zbytku benzínu v nádrži a krom problémů se startovánim auto nejelo a cukalo. Začalo se chovat normálně až po tom co jsem výrazně zvedl tlak paliva. U staré 1,6 8V to nebylo tak markantní, ale taky mi to s tím nejelo dobře. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...