parizov Odesláno 29. červenec 2016 Sdílet Odesláno 29. červenec 2016 Četli jste? Už ten dnešní benzín je prý podle servisu špatný především pro dvoudobé motory (nyní hlavně motorové pily a křovinořezy). Má se v té biosložce špatně rozpouštět olej, no nevím... Tak teď: http://www.autorevue.cz/od-roku-2019-bude-v-nabidce-jen-benzin-e10-ktery-nici-stare-motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 29. červenec 2016 Sdílet Odesláno 29. červenec 2016 No, koukal jsem, že od roku výroby 2000 by měl být Peugeout v pohodě a u těch starších to taky není taková hrůza. Třeba u 406 je nevhodný snad jenom motor 2.0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 Nevím jak E10 Ale na E85 mi 2,0i jezdí obstojně jen ty starty a "díra" v plynu při 3tis otáčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 S tím E85 to není tak horký .. U 306 jsem to testoval do poměru 50:50, jelo to ok.. Je fakt, že to je rok 2000/2001. Ale kolik je tu starších aut ? E10 nevím oč jde .. To není to samé asi co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 (upraveno) E10 snad v americe existuje jedna se jen o jiny pomer Ethanolu / benzinu takze pri pomeru 50:50 mas odhadem E40 tekhle nejak to muze vypadat v zahranici (ta uplne v vlevo je natural 87 nebo jakej pouzivaj) Upraveno 30. červenec 2016 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
urdemala Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 E10 – 10 % lihu, 90 % naturalu 95. V Německu ho už pár let prodávají, skoro nikdo to nechce. E85 – 85 % lihu, je potřeba přestavba + zápis do TP, cenová úspora za tohle palivo je bohužel směšná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 30. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 Jj, jen i v tom Naturalu 95 je snad už teď až 5% toho etanolu. http://www.petrol.cz/aktuality/archiv/2013/27/automobilove-benziny-2736.aspx No hlavě asi pozor s tou zahradní technikou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 No tak to je v poho, ne ? 10% lihu snad starý auta nezničí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parizov Odesláno 30. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 No, nevím, snad ne. Ale i dnes někdo kupuje prémiové benzíny, tak to třeba potom bude i větší důvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 Tady je seznam aut, které nevyhovujou http://www.dat.de/e10liste/e10vertraeglichkeit.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 30. červenec 2016 Sdílet Odesláno 30. červenec 2016 Německy neumím, kdo mi to přelouská? To se zase v Bruselu nudili... Místo toho, aby se pěstovalo jídlo, tak se bude ještě víc huntovat půda pro biopaliva. Už teď stačí biosložky a slavný bioplynky. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 31. červenec 2016 Sdílet Odesláno 31. červenec 2016 (upraveno) Můžu já, až budu v noci/zítra u kompu Upraveno 31. červenec 2016 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. červenec 2016 Sdílet Odesláno 31. červenec 2016 ono z toho ve zpravach a vsude delaj vedu vzdyt to bude furt benzin z ropnych produktu jen bude mit o neco vic te ekologicke slozky byly doby kdy fichtl jezdil na petrolej proc by to neodjelo na tohle ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. červenec 2016 Sdílet Odesláno 31. červenec 2016 (upraveno) před 11 hodinami, radim.1008 napsal: Německy neumím, kdo mi to přelouská? strc to do uja googla cely dokument on ti to prelouskne tohle by si zvladnul i bez prekladu PEUGEOT Všechna vozidla vyrobená od 1. ledna 2000 byly jsou E10 kompatibilní , vyjma: všech 406 2,0 HPI motoru TSN (549 a 550) Pro všechny ostatní vozy Modely je Kompatibilita E10 je od tlaku vzduchu v pneumatikách štítku zřejmé, že na A Sloupec nebo B Sloupec (na straně řidiče) je připojen (místo uchycení viz také návod k obsluze). Krabicová čísla ( OPR code) poskytnout informace o E10 kompatibilita: Poslední dvě číslice vpravo (to je 2 číslice nebo 2 písmena be) jsou irelevantní. Je-li číslo před těmito dvěma body je větší než nebo rovna 8454 je E10 přidán kompatibility. (Příklad: 11939 je větší 8454: vozidlo E10 kompatibilní) V případě pochybností se obraťte na nejbližší PEUGEOT Obchodník, nebo PEUGEOT -Kundenbetreuung pod Telefon 0800 1111999 w konec (0,039 € / min. z pevné sítě společnosti Deutsche Telekom AG, mobilní sazby se mohou lišit a vyšší než 0,42 EUR / min.). Upraveno 31. červenec 2016 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 31. červenec 2016 Sdílet Odesláno 31. červenec 2016 Ach ten češtin/němčin Ke kompu jsem se ještě nedostal, ale zjevně už to není třeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radovanek Odesláno 2. srpen 2016 Sdílet Odesláno 2. srpen 2016 Další výhoda elektromobilu - elektřinu těžko někdo zkurví. Ale benzín a naftu odjakživa. Ovšem soucítím s Vámi pánové a dámy, je to další státní svinstvo. I mně se 2 elektromobily Peugeot Ion stojí ještě před domem pod plachtou benzínový Citroen Berlingo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 6. srpen 2016 Sdílet Odesláno 6. srpen 2016 Ten ethanol má hned několik nevýhod, je dost agresivní a váže na sebe vodu, takře působí korozivně na cokoli kovového s čím přijde do styku a taky slušně rozkládá gumový součástky. Taky snad vodí elektřinu. Z těhle důvodu by měly odcházet ponorný čerpadla v nádrži a ty má většina aut, původní gumový hadice, těsnění, kovový potrubí, nádrže... Taky má mnohem menší výhřevnost než klasický benzín, takže aby fungoval se stejným výkonem a taky startovat, je ho potřeba do motoru dostat znatelně víc na stejné množství vzduchu. Jako bonus na tohle palivo není žádná norma, takže nikdo nezaručí, že na jedné pumpě natankuju e85 a bude to stejné jak e85 z jiné pumpy. Snad jediná výhoda je možnost agresivnějšího předstihu a vyšší komprese oproti N95, ale kvůli tomuhle účelu už mi přijde jednodužší použít n98 a jiná prémiová paliva. Je ale otázka jak moc ty nevýhody budou znát když toho bude v palivu jen 10 procent. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 11. srpen 2016 Sdílet Odesláno 11. srpen 2016 Nevím jak kdo-osobně jsem v xantii jezdil a občas jezdím od N95 což je 95% benzín a 5% etanol až po E85 což je 85% etanolu /lihu,alkoholu.../ a 15% benzínu a NIC se neděje najeto od doby přesednutí na jiná paliva asi 50 000Km? nevím kdy přesně jsem natankoval první desítku etanolu.Jediné co odešlo bala zapalovací rampa a nějak matně tuším,že to asi nebylo palivem ale stářím a najetými kilometry.Jde o Motor stejný jako třeba v P406-1,8i 16V 81kW- LFY v xantii rv 1996. To F:I.K všeobecně se tvrdí že s lihem maji problém auta do RV +-1990 která mají údajně hadičky a těsnění pal.soustavy z pryže,kdežto od daného roku již není jen pryž ale víc syntetiky?Navíc si pleteš Etanol a Metanol .Etanol není korozivní byť je asi víc korozivní než klasický benál, METANOL ,ten je silně korozivní, jinak metylalkohol!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.I.K Odesláno 11. srpen 2016 Sdílet Odesláno 11. srpen 2016 Tak hádat se s tebou o tom nechci, osobně jsem nezkoušel co jak naleptává a vůči čemu je agresivní, to jsou spíš načtený "fakta". Ale sám jsem ho ve svém autě (rfs 120kW) zkoušel čistý - mimo nějakého malého zbytku benzínu v nádrži a krom problémů se startovánim auto nejelo a cukalo. Začalo se chovat normálně až po tom co jsem výrazně zvedl tlak paliva. U staré 1,6 8V to nebylo tak markantní, ale taky mi to s tím nejelo dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 13. srpen 2016 Sdílet Odesláno 13. srpen 2016 Opravdu nevím, co tím EU sleduje. Jen si opět ,,poštve" proti sobě lidi. Osobně mám obavy z E10. Začíná se s E10 strašit. Že by lobby automobilek o větší prodeje? Je to jen politika. Nevím, jak se bude 406 i 106 chovat na E10. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.