Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

rocada

Citroen c 8 bihdi exclusive PRODÁNO

Recommended Posts

Z důvodu podnikání prodávám,potřebuji větší.

Rok 2008

V roce 12 se 178 tis km. dovoz belgie-lease plan

Auto s plnou výbavou,navi,xenon,alcantara,všude elektro a asistenty,7 sedaček,spousta airbagů.

Najeto k dnešnïmu dni 260 xxx km.

180 tis rozvody,žhavičky,vodní pumpa,chip cca 200 koni-vše od Strakiho.Nový HDD v radiu.

Co 10 tis to olej a filtry.

200 závěs na 1800 kg,brzdy

220 tis FAP of i se softwarovým řešenïm.

250 tis tlumiče Sach,ramena Lomfeder,kosti,tyčky,výparník klima-originál

259 tis nové zadní třmeny a komplet lanovod.

Problėm s odklonem vyřešen povolením phersonu na heveru a utaženïm na zemi-ok.

Emise a Tk proběhne v lednu-oficielně.

Momentálně občas vyskočí hláška FAP a skočí do nouzáku-bude vyrešeno.vyměněn palivový filtr a vše ok.

Auto je kompletní,bez poškození,vše funkční.

Olej nebere,nemlaátí,netahne do stran.

Foto zatím v sekci naše káry Rocadova C 8

Auto mělo zůstat otci,ale he to na něj velké.

Auto má zimní origo alu a letní alu.

Auto je na Praha 9.

Cena 150 tis.

Roman 725711416

https://www.sbazar.cz/rocada/detail/20839458-citroen-c-8-22-hdi-biturbo-exclusive-7-mist

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měřeno brzdou 415 NM od 2100 ot/min,193 koni při 4380 ot/min

to auto umí prohnat rs octavky a na maximálku budík nestačí.

občas jsem za tím popotáhl kárku - cca 2 tuny a rozhodně jsem se neloudal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,mel bych zajem,pro me dodavka uz zbytecne velka a todle auto pro ws jako delane.

Nechci diskutovat o Stk,zajedeme na mnou zvolenou Stk kontrolu v Praze a pak nebude co resit.Pripadne zjisti co by obnaselo vratit auto do original stavu nutneho pro cestovani na jih eu,klidne sz. Diky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protoze v tyhle dobe je fap off jen na problem. To ze s tim jde cestovat neznamena ze kdyz te nekde chytnou auto ti neodstavi. A navic bez fap je auto nezpusobile k provozu. To ze se to toleruje je vec druha. V DE ti sou schopny auto na dalsi jizdu stopnout....

Share this post


Link to post
Share on other sites

navrácení do původního stavu je vratit soft,myslím že 3 tis a na vrakovišti koupit Fap,to je nějakejch 7 a hodina práce.

Jinak,bez Fapu jezdím 3 tim rokem,za tu dobu bylo 8 x Maďarsko a 5x Croatia.V rakousku mě stavěj snad pokaždý,nikdy žádnej problém.

Na Stk jezdím na černý most do TUV Nord a tam nejsou žádný andílci.A auto hlavně nekouří,mám Alfu Euro 4 s DPF a ten je funkční a ta hulí jak sviň,při dovozové TK bez problému a technik koukal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...