Jump to content
Davep

Výměna orig. rádia za 1DIN Pioneer 307 F/L

Recommended Posts

Zdravím,po necelém půl roce co mám 307 jsem se rozhodl  vyměnit orig. rádio za 1DIN Pioneer. Tak se chci podělit o zkušenosti s výměnou a třeba se info bude někomu hodit.

Na autě mám origo parkovací asistent a samozřejmě se přes rádio nastavují parametry auta jako datum,čas, jas displeje atd. Při výměně za nové rádio bych o tohle vše přišel a to jsem nechtěl. Tak jsem hledal řešení, kde bych mohl mít nové rádio a zároveň mi zůstala možnost nastavovat parametry auta.

Po pár konzultacích se známým z oboru a dalším ze servisu Peugeotu jsem našel vhodné řešení. A výsledek je,že mám v autě nové rádio a zároveň plně funkční možnost nastavení parametrů auta (kromě nastavení rádia, což je logické). Všechny možnosti nastavení odzkoušeny.

Použité komponenty: 1DIN rádio Pioneer, Adaptér Connetcts2 pro ovládání na volantu a připojení autorádia s ISO konektorem, propojovací kabel pro rádia Pioneer

Adaptér pro ovládání na volantu Peugeot / Citroen

Po zapojení adaptéru je ihned plně funkční možnost nastavení parametrů auta a to před orig. ovládání pod volantem.A zároveň je již funkční akustická signalizace parkovacího asistentu. 

Všechny funkce a popis ovládání jsou srozumitelně popsány v přiloženém montážním návodu včetně obrázků.

Při zapojování rádia je potřeba dát pozor na jednu věc a to aby byl před připojením ISO konektoru (resp. proudu) zapojen propojovací káblík z jednotky Connetcs2 do rádia. Kdyby to proběhlo naopak, nemuselo by správně fungovat ovládání rádia pod volantem (hlasitost a ostatní funkce spojené s autorádiem).

PIONEER propojovací konektor pro adaptéry na volant

Samotná výměna, zapojení a montáž zabere tak do 10ti minut.

Ještě mi zbývá dokoupit redukci na anténu a bude to kompletní. Dále už jen vytlumit dveře a spokojenost. Nové rádio hraje mnohem lépe, navíc mám přibylo USB a Bluetooth. No a časem dám asi i parkovací kameru..

Vše by mělo být funkční i na jiné rádia a to jak 1DIN, tak i 2DIN.. Já jsem zvolil 1DIN z důvodu, že mám CC.

 

 

 

IMG_20161227_103536.jpg

IMG_20161227_103712.jpg

IMG_20161227_103732.jpg

IMG_20161227_103756.jpg

IMG_20161227_103814.jpg

3936-b2-240027_HCT01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám od pioneeru 2DIN F900BT. Řešil si nějak napájení rádia? Chtěl bych vyřešit to, aby mi rádio hrálo už při zasunutí klíčku, spustí se mi jen při otočení do další polohy, pak, při otočení klíčku do polohy start, tak se vypne a zapne znova. To samé i při vypnutí motoru, jakmile zhasnu motor, rádio se vypne, musím zase otočit do předposlední polohy aby se rádio zapnulo. Je to celkem dost otravné, zvlášť, když se rádio po každé několik vteřin spouští. Rád bych, aby rádio šlo zapnou jen po zasunutí klíče a bylo zapnuté bez přerušování až do vyndání klíče.4

 

Kdyby měl někdo tip, tak sem s ním :-)

 

Díky.

Edited by Mobilista

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tak to jsem neresil. Ale asi by to melo jit. Musel bys natahnout napaji od spinacky, resp. asi uplne natvrdo. Pak bys akorat musel davat pozor aby radio nezustalo zaple.
Taky me to nekdy rozciluje, hlavne pak ten naslaplej Economy mode
Chtel jsem ho deaktivovat a v Peugeotu mi rekli ze to pry nejde. Meli to napichli a nic.

Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...