olda Odesláno 27. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 Ahojte lidi,po dlouhé době sem jdu pro radu.Mám problém,když se motor ohřeje na provozní teplotu,začne občas škubat,vynechávat ,prskat,občas střelí do výfuku.Svíčky jsou černý,z čehož usuzuji,že jde moc benzínu.Po pročtení místních rad jsem vyměnil toto:Krokový motorek,lambda sondu,benzínový filtr,benzínové čerpadlo,včera čidlo teploty zelené,vzduchový filtr je čistý. Ale dělá to pořád,ze zoufalství motor vytáčím a držím v červených otáčkách,aby se trochu uvolnil karbon,to ale sakra bolí Řekl bych,že to začlo po natankování 100 oktanového benzinu,ale je to spíš souhra náhod.Má někdo nápad,co s tím? Nové se mi kupovat nechce,fakt to auto mám rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 Map sensor alebo zapalovacia rampa ,sviecky su ok predpokladam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 27. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 Svíčky jsou nové,rampa bude asi v pohodě,to by dělalo i při studeném motoru si myslím,map senzor nevím,kde to najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 27. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 (upraveno) na spode sacieho potrubia ak ide o motor RFV musis demontovat predny drziak sacieho potrubia potom je tam pristup lepsi Upraveno 27. prosinec 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 Čidlo teploty? si myslí, že motor je pořád studený. Chce to diagnostiku a přečíst jeho údaj (jiný než budík na palubovce), anebo na zkoušku vyměnit - půjčit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 27. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2016 Čidlo teploty jsem dával včera nové, to zelené pro počítač, po výměně všech těchto věcí se to o dost zlepšilo, ale problém nezmizel, už fakt nevím, co vyměnit, ještě teda zkusím ten map senzor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 5. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2017 Takže jsem vyndal MAP senzor,to bylo dílo tam dostat ruku a povolit ten šroub,ale po sundání krytu sání se povedlo.Ten senzor byl plný bordelu,tak jsem ho vykoupal v lihu a odsál vysavačem.Při té příležitosti jsem sundal i hadičky,co tam všude byly,ty byly plné bílého šlemu,holt jezdím 7 km do práce a odpo zpátky a to jen při špatném počasí,když je hezky,tak na fichtlovi,ten studený provoz je asi pěkná vražda pro motor.Pak jsem ze zvědavosti otevřel klapku do sání,trochu jsem se zhrozil,vevnitř plné toho sajrajtu,tak jsem to odsál,vyčistil hadrem s lihem,znovu odsál a krásně čisto.Jinak ta díra k MAP senzoru potopená v tom svinstvu.Tak jsem to zkompletoval,dal jsem asi 30 km projížďku,auto jede parádně,ani necukne,není cítit benzín po startu,tak to snad bude dobrý.Tímto chci poděkovat za přínosnou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 (upraveno) tu to zle spravili mali dat snimac z vrchu sacieho potrubia a kope problemom sa dalo predist ale dali ho tam kam dali Upraveno 5. leden 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.