Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Aditiva do nafty


kire55

Recommended Posts

Tankujem najlacnejšiu naftu v Tescu - majú tam velký kolobeh paliva - vždy čerstvé, pridám VIF, ale ked sa mi minie tak kludne jazdím aj mesiac bez neho. Nemám problém ani s 406tkou, ani s 508čkou. Iné pumpy moje autá nepoznajú :D iba pri dlhých cestách. Ja osobne neverím na žiadne prémiové palivá, cenový rozdiel oproti tomu čo natankujem ja je kludne aj 20c a to by som už radšej k tej tesco nafte prilial plechovku vifu na nádrž a aj tak by som ušetril :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ja myslim, ze ta Verva je dobra, ale je to taky jen nafta + aditiva. Takze je to to same, jako kdyz to tam prilejes sam.

Takze jsem reagoval na to, proc kdyz tam ty aditiva prilejes sam, jsou to vyhozene penize a kdyz ti je tam nalijou v Benzine, je to cool.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftové motory jsou plně kompatibilní
s biopalivy splňujícími současné a připravované
evropské standardy (nafta podle normy EN 590
ve směsi s biopalivem podle normy EN 14214),
které je možno načerpat u čerpacích stanic
(možné přidání 0 až 7 % methylesteru
mastných kyselin).


Já bych se spíš bál těch aditiv, které jsou přímo v aditivované naftě. Raději dám obyč naftu a k tomu VIF, u kterého vím, že ničemu nevadí - ani FAPu :myslim 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kompatibilní určitě jsou,  ale určitě ten bio lepenec ničemu neprospívá EGR, FAP, Vif přidávám a tankuji Eurooil bez bio, a nebo Maxxmotion kde je bio podíl nahrazen HVO které nemá vlastnosti klasického meřa (skladovatelnot,  vázání vzdušné vlhkosti a td.) 

viz . starší článek http://www.autorevue.cz/obsah-bioslozky-v-nafte-aco-z-nej-vyplyva-test-naft-2013/ch-49476#as

 

Upraveno uživatelem Multiplex406
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, muj nazor je, ze je to jedno. Zalezi, co jsi ochoten zaplatit, ale v podstate to vyjde nastejno. At to tam nalijes ty, nebo v benzine. Jen za ten komfort trochu priplatis.

Co se tyce bioslozky, kompatibilni to asi bude, ale nejlepsi asi taky ne. Na druhou stranu si myslim, ze v te Verve toho zase tak moc nebude - myslim, ze tam nebude 7%. Nejvetsi problem te bioslozky je, kdyz v te nadrzi dlouho lezi - tj. kdyz se s autem nejezdi, nebo pokud nekde natankujes "archivni kus" :D nafty.

Jinak bych se toho nebal a prave ty aditiva maji mimojine i prisadu, ktera ma pomahat potlacit negativni dusledky bislozky v motoru.

 

Takze abych to shrnul: "Kluci, s rozumem." Netankujme nikde v JZD, kazdy at si tankuje co uzna za vhodne (ja teda kupuju tu lepsi v Makru a liju VIF do obou aut) a ja myslim, ze budem vsichni vysmati. Nehodlam si delat vrasky s tim, ze v tom je bioslozka a na druhou stranu, ze netankuju SUPER ULTRA TOP a ja nevim co vsechno DIESEL ;) 

Pro svuj vnitrni klid jsem udelal maximum a kdyz se neco podela, tak to proste spravim :) a budu si rikat, ze lip to proste neslo.

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja vím že aditiva jsou už v naftě.

Jen mi připadne zbytečné vozit a kupovat aditiva zvlášť, když už si to můžeš vzít rovnou v pistoli. a co se týče vervy tak jasně že jsou to i reklamní tahyale mám to vyzkoušené auto jezdí bez problémů a filtry vypadaji super takže proč to měnit a otravovat se litím příměsí když to mohu mít rovnou z pistole. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No za mě je lepší jistější se co se týče aditivace obsloužit sám. Když jsem začal provozovat naftový auta tak jsem to neřešil tankoval jsem kde mně to zrovna napadlo. Pak jsem začal naftu trochu řešit a začal jsem přidávat VIF ale tak nějak jsem pořád nebyl spokojený. Tak jsem hledal nějaké články v odbornějším tisku , Svět motorů je si myslím dost odborný a v tomto i nezávislí subjekt. A po přečtení jejich článku o kvalitách různých aditiv jsem se ujistil že VIF je to nej z několika pohledů. V testu jim vyšlo že na cenově při přepočtu na km to vychází v haléřích (tehdy ten test už je staršího data) co se týče poměru kvalita/cena opět to nej na trhu a konečně laboratorní zkoušky vlastností opět nej na trhu. A to že si před tankováním z plechovky šplouchnu dvě nebo tři odměrky do nádrže tak to mě nijak nezdržuje. Tankovat jezdím většinou před odpolední směnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...