peugeotpartner Odesláno 22. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2016 všem hezký předvánoční čas, dnes jsem dělal běznou kontrolu olej voda atd... a zjistil ze je na víčku emulze viz foto - to značí že asi vniká do oleje voda? Voda, olej za 1000 km bez změny tj neubývá... akorát pozor... jak jsem to zjistil tak jsem otevřel víčko chladiče a chladící kapalina se vychrlila z chladiče ven-potopa v garáži....motor byl po jízdě asi 10-15 min, chladič by skoro studený...takže asi výfukové plyny v chladícím okruhu? Mám něco ještě zkusit? ještě se mi zdá že motor když je pod nulou venku tak celkem dost hlučný, zvuk(takové jakoby klepání) ustane postupně jak se motor prohřeje - muže to byt i z převodovky? Motor KFX 1.4 1997. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2016 když jezdíš krátké trasy po městě, tak je ta pěna na víčku normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeotpartner Odesláno 22. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2016 jezdím ted asi 10-25 km trasy jak pojedu delsí trasu tak by to mělo zmiznout? nebo mohu neco vyzkoušet zda náhodou nevnikanjí plyny do chladícího okruhu, voda totiž v cladiči je humus - byla měněna pred rokem - na vnitřku chladiče jsou nánosy něčeho mastného--olej.... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2016 ta pěna na víčku jsou olejové páry, které se na nejvyšším (studeném) místě motoru srazí a vytvoří tu pěnu, pokud pojedeš delší trasu, tak pěna zmizne, jak skončí tyto mrazy, skončí i pěna... když olej neubývá, tak nemůže jít do vody--jezdil bych dál a až se oteplí, vypláchl chladící soustavu s nějakým odmaštovačem (třeba sodou) a dal novou náplň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 23. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2016 (upraveno) Já měl kdysi u feldy na víčku z emulze úplnej sopel, když jsem víčko otevřel, tak pěkně skápnul do nádržky - prostě fuj. Taky už jsem myslel, že těsnění pod hlavou, ale jen krátké trasy... Zas je divné, jestli to 15 minut po jízdě vychrlilo obsah, už jsem historicky snad u všech svých aut někdy povoloval víčko chladiče i hned po jízdě (opatrně!), nevyteklo mně to nikdy... Můžeš zkusit, jestli máš tvrdé hadice chladicího okruhu, jestli jsou při běhu motoru jak šutr, tak to tlakuje. Nebo nastartovat a zkusit sundat víčko, co to bude dělat. Upraveno 23. prosinec 2016 uživatelem Ajap Pravopis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2016 tlak je tam do doby, než motor vychladne--samozřejmě s klesáním teploty, klesá i tlak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kotlos.16 Odesláno 24. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2016 U mého byvaleho citroena BX byla v nalevacim hrdle oleje takova jakasi dratěnka a v ni se udělal takovy emulzni špunt. Tak šla dratěnka do popelnice. Jak tady radi chlapi,ted v chladnem počasi se to stava. Pri delši jizdě to zmizi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.