04tomi045 Odesláno 19. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2016 Zdravím sorry za vytvaranie novej témy ale v starých mi nikto neodpovedal . Mam taký problém z mojou 306 / 1997 1.9 SLD 50 KW Nemôžem odmontovať palubovku / chcem ju dať dole z dôvodou ,že je deraví radiátor . Ohladom výmeny som si už preštudoval no zasekol som sa na palubovke . Rozoberal som podla návodu všetko je preč budíky rádio,volant, a podobne z pulubovkou sa dá hybať zo spodku no nechce ani za B--- sa zvesiť . Odšrtuboval som som asi každu šrubu čo na palubovke bola drží to niekde hore hned pri čelnom skle zvúntra lenže som nevidel žiadne šrubi / matice neviete niekto ako to odmonovať ? Som už stoho na prašky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 20. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2016 No zvenku z prostoru mechanismu stěračů. A nepamatuju si to úplně přesně, ale dost možná bude muset mechanismus stěračů ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 25. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Veď tu mali aj video ako to demontovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
04tomi045 Odesláno 25. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. prosinec 2016 Zdravím tak palubku sa mi podarilo dať von vymenil som radiator starí bol niekde puknutý nasadil som palubovku naspäť no nastal problém auto neštartuje motor točí - nesvieti kontrolka žhavenia ostatok všetko svieti ,, ručna,olej,altík svieti aj STOPKA Ako prvé ma napadlo žiarovky v budíkoch no tie sú vpohode . Takže palubka znova dole skontroloval som všetky konektory všetko je zapojené babrem sa stím už 4 deň . Odpojil som nejaký konektor a zapojil naspäť začal piskať alarm rozblikali sa výstražne . odpojil som baterku zapojil naspäť po 2 sekundách začalo pískať blikať znova . Na budikoch sa rosvietila červená kontrolka teploty . Neviem teraz či je tam originál arlam alebo je dorobený pod volantom v lavo kde je červená kontrolka a ovládač svetiel zanou je nejaka krabička odpojil som konektory alarm sa vypol no auto stale neštartuje a zhavenie taktiež nesvieti . Po rôznom bádani ma napadlo že problém bude v imobilizéri no kde sa nachádza nemam ani šajnu zo spínačky nevedú nijaké tenké kábliky len tie hrube . AK by bola možnosť tak vyhodím celý centrál aj imobilizér,alarm nema niekto skusenosti ako to obísť ? Známi mi tvrdil , že ak nejde imobilizér tak nepôjde najký inpulz a nebude fungovať ani čerpadlo nafty. Peugeot 306 - 1.9 50 KW 1997 Sedan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 2105 Odesláno 28. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Ten alarm by mohl mít zabudovaný imobilizér a odpojením alarmu ti to nepropojí požadované obvody. Tedy pokud je dodělávaný. U originálu to bude asi jiné, když má auto svůj imobilizér zvlášť. Čím auto odemykáš, máš nějakou dálku nebo originál klíč s dálkou ? Mně naštěstí po výměně radiátoru šlo vše hned napoprvé. Perfektní návod tu měl zpracovaný Dolly1010 ale už jsem ho tu nenašel. Tak alespoň odkaz na jeho stránky http://www.mylms.cz/text-vymena-radiatoru-topeni/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
04tomi045 Odesláno 28. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2016 Diky moc problem bol nakoniec v spinačke auto už štartuje bez problemov .. no hned další problem , bol som zajazdiť len tak 3 km prisiel som domov voda v motore takmer žiadna z toho debilneho kolena čo sa pripaja na radiator cely čas tiekla voda takže rozmyšlam že ho vyhodim a hadice napojim priamo na radiator len neviem čo tu bude robiť ked tam nebude odvzdušnovak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 2105 Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 To koleno mi šlo strašně špatně nasadit když jsem to dělal. Máš ho dostatečně nasazené a vevnitř nové o kroužky - těsnění? Bez kolínka si myslím by se nic nestalo, jenom by se soustava hůř odvzdušňovala (pouze na termostatu a chladiči) ale to je pouze moje dedukce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
04tomi045 Odesláno 29. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Tak kamoš to tam poriadne natlačil už nič netečie ani kvapka no bavili sme sa asi hodinu z odvzdušenim kúrenie už kúri ale vraj nekúri tak ako by malo zrejme je to ešte zavzdušenene niekde ale to budem riešiť asi až na jar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 2105 Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 (upraveno) Já se s kolenem pral snad půl dne a nakonec se to povedlo nasadit tátovi. Dělal jsem to v garáži před sedmi lety přes vánoční svátky ☺ . Letos jsem tu 306 vyměnil za jinou 306 kvůli motoru, tak doufám že mně radiátor potká znova. To už bych se smíchy neudržel . Upraveno 31. prosinec 2016 uživatelem Roman 2105 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Ja som po vymene radiatora odvzdusnoval skoro tyzden, nez to bolo OK. a to som auto nahanal aby vrelo. Podobne to bolo pri oprave chladica. koleno sa teplotou deformovalo a zohlo tak, ze tiekla voda cicerkom. to bolo po vsech svatych. zima bola, ale dalo sa robit. vsetko rozhadzane, nakoniec som to zalepil dakou pastou od chlapov z roboty na prevodovky , do 300 st C by to malo zniest tak nejakych 120 to da. a zatial klud. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.