Přejít na obsah
EronixHD

Peugeot 406 2.0i 97kw ( R.I.P )

Recommended Posts

Ahoj, tak sem si pořídil nový autíčko  

Auto prozatím bude stát v garáží. Auto je zatím bez výkonu.
Pravděpodobně zapečení KAT. ( vyřešeno )

Jinak něco o autu:
Najeto: 240 xxx km
Rok výroby: 1998 
Stupeň výbavy III

Autorádio s CD měničem, Posilovač řízení, ABS, Nastavitelný volant, střední opěrky, Centrální zamykání na DO, Dělená sedadla, Otáčkoměr, Automatická klima, Přední/zadní mlhovky, senzor deště, apod...

Auto má pár kosmetických vád. Koroze na předních blatníku, zadní lem, a trochu po kroupách.

IMG_20161215_180724_2CS.jpg

Hotové:

+ Zatím vymlácen KAT 
+ 239100km - Nový Chladič vody 
+ Palubní počítač
+ 239960km - Stabilizační tyčky 
+ 239960km - Servo olej  TOTAL Fluide ATX
+ 240315km - Motorový olej TOTAL 10w40
+ 243321km - Převodový olej TOTAL GEAR 8 75W80
+ 245196km - Přední a zadní brzdy ( kotouče + destičky )
+ 247524km - Krokový motorek ( volnoběžní ventil )
+ 248144km - Spodní čepy předních ramen

Plány: 

- Zadní vodorovné tyčky + Excentrický šrouby 
- Výměna hlavy válců ( špatný ventily ) + klepaní motoru ( ojnice, klika ) Musí se zjistit
- Rozvody (Pří výměně hlavy válců ) 

- Magnaflow rezonátor,  koncový tlumíč HKS 
- Přímé saní SIMOTA 
- Podvozek  ( Horní uložení, Tlumiče, Snížené pružiny ) 
- Nějaká ta hudba do kufru 
:super

Tím to děkují za shlédnutí mého nového kamaráda.

Upraveno uživatelem EronixHD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Bývalí majitel mi říkal že auto normálně jede ale nemá takový výkon jaký má mít. Že je slyšet jak to někde u motoru dost fouká. Že asi špatný svody.
Tak jsem si to prolez a zjistil jsem že to fouka okolo těsnění před KATem ( takový ten kroužek ). Těsnění se vyměnilo, složilo zpět a že to projedu. 
A jak jsem to chtěl vytočit tak se to vytočilo jen do 3000/ot a začalo se dusit. Tak jsem znova sundal celý výfuk a napadlo mě to nakopnout bez něj a hele ono to normálně točilo  otáčky okolo 5000/ot dal jsem to netočil rachot jak hovado.
Podle vyzvídání kluk zde v P-C nejspíše zapečení KAT, takže se podíváme na KAT. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No zrovna ke finanční situaci teď o vánocích asi necham vyrobit trubku s otvorem a závitem pro lambda sondu.  A ještě mě čeká chladič který teče. 
Takže zase doma další skládačka :D

Ale už se těšíme až se spolu pořádně projedeme :o

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Žádné inprovizace ohledně KAT. Koupit uni katalyzátor např. u badisaka i s výfukem MTS. Není to tak velká finanční zátěž. A budeš mít klid na jak dlouho. Já mám katalyzátor navaření k výfuku.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Byl dodělaný palubní počítač.

IMG_20161226_125539.jpg
15725864_1196453630435627_1126447020_o.j

Zapojení bylo jednoduché. Kabel od ŘJ jsem měl už v kabině, takže nebylo žádné tahání kabelu. 
Zapojení provedl Servisman , páčku jsem si dodělal sám. Tím to mu moc děkují 

Upraveno uživatelem EronixHD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Projeli jsme se Servismanem auto pomocí diagnostiky, ta vypsala větší hodnoty na lambda sondě díky KATu který tam zatím není.

Včera jsme se zastavily u mě v garáží na pokec a nějakou tu práci, servisman se pokoušel povolit zarezlý šroub u levého světlometu. Bohužel díky špatnému přístupu neúspěšně. 
U mně se zkontrolovali relátka na sahary, a vyměnily se žárovičky na podsvícení SPZ.
Dál se zjistil špatný servo olej

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Včera členem sEri0 [P406 V6] se uskutečnila menší údržba 40šestek. 

Já si vyměnil stabilizační tyčky a servo olej TOTAL Fluide ATX. 
Chtěl jsem vyměnit i spodní čepy ramen ale zatím bez úspěšně ( nešly povolit )

Dále v plánu:
- Motorový olej 10w40 TOTAL - Filtry CHAMPION
- Přední Brzdy ATE,TRW,Brembo ?? Ještě jsem se nerozhodl 

Fotka při výjezdu 
15935547_1740767135949612_1831089987_o.j

Upraveno uživatelem EronixHD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na spodní čepy to chce flexku nebo autogen. Přední brzdy (kotouče + brzdové destičky) mám TWR a zadní Meyle. Jelikož jezdím na pohodu a ,,klídek", tak je to dostačující. Motorový olej+filtr mám taky stejný (badisak).

Nechybí přední krytka otvoru pro tažné oko?

Upraveno uživatelem OK406

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zapomněl jsem napsat o výměně oleje 10w40 TOTAL 

Dále minulý týden mi definitivně odešly brzdový destičky které jsem vzal na lehkou váhu. 
Nebýt toho že jsem jel pomalu tak se nic nestalo... Každopádně nemusím psát co se asi tak dělo, když se vám sekne brzdová destička mezi kotoučem a třmenem. 

Servisman mi pomohl a poskytl brzdový destičky a jen se vyměnily do doby než se koupí nový komplet brzdy.  
Při této výměně se zjistilo že na levým třmenu je zatuhlý jeden vodicí čep který se teď promazává červenou brzdovkou. 

Včera se vyřešilo bouchaní pravé strany kde jsem si myslel že je špatný spodní čep ramene.
Honza406 ( Servisman ) zkontroloval nápravu a čep ramene vyloučil, že je možný že je povolen uložení motoru. Tak se povolila matka uložení motoru přizvedl se a uložení se utáhlo o víc jak pul otáčky, matka se utáhla. 

Při projíždění jsem si už užíval jel tichou jízdu bez bouchání. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Zdravíme vás. Během neaktivity se vyměnilo pár věci. 

První řáde po cestě z Příbrami mému modrému kamarádovi práskla brzdová trubka.
Výměna 5m brzdových trubek. + nějaký ty spojky atd. 

17352661_1455088577865856_1339483926_n.j

Dále proběhla výměna předních brzd. 
17554656_1466782556696458_1841918859_n.j

A nové autorádio Pioneer + redukční rámeček 

Upraveno uživatelem EronixHD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý ráno/večer pánové.
Do této doby se zvládlo udělat pár věcí na mojí 406tce. 

Dále se provedla výměna svíček, převodového oleje, kontrola rozvodového řemenu a automatické rozsvícení světel 
Tuhle dobu se řeší nadměrná spotřeba motorového oleje ( Gufero klikové hřídele ).

Úprava páčky na ovládaní neoriginal radio.

IMG_20170424_172756.jpg

Jiné budíky a řadicí páka 
IMG_20170424_180131.jpg

Tímto chci poděkovat hodně trpělivostí ze strany Servismana.

Servisman: 
Náhlé musel řešit svůj výfuk na své 406 
18143052_1316251425122513_597147967_n.jp

18160069_1316252728455716_994637526_o.jp

18176217_1316251585122497_901139558_o.jp

18175830_1316251848455804_1015450323_o.j

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tento víkend jsme se ponořily trochu do brzd a jeho slabý nastup, vzhledem že byly měnění 2 trubky před několik měsíců. Tak jsem si řekl že bude nejspíše vzduch v systému... Tak jsme se dali do komplet rozhýbání zadních brzd. (Vodící pouzdra, a samotné pístky.) Pravá strana šla dobře během 20min bylo hotovo, levá strana na tom byla hůře ale povedlo se. Šlo se tedy odvzdušnit brzdovou soustavu právy šel krásně povolit, ale levý na tom byl hůře tak se hned oba vyměnily. Brzdy brzdí o něco líp ale není to ono jak jsem zvyklý třeba u 306 Vím že u 406tek nejsem sám co má tenhle problém. Hotovo servisman který mi s tím pomáhal nasadil kolo a všiml si že levý kolo má několik mm vůli nejdřív se myslelo že mám vůli na náboji tak se trošku dotáhl.... Ve finále se zjistilo že je vůle na vodorovné tyčce stabilizátoru, Takže příště výměna stab. tyček s execentry. ( fotky bohužel nemám )

 

 

Upraveno uživatelem EronixHD

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×