EronixHD Odesláno 17. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2016 (upraveno) Ahoj, tak sem si pořídil nový autíčko Auto prozatím bude stát v garáží. Auto je zatím bez výkonu. Pravděpodobně zapečení KAT. ( vyřešeno ) Jinak něco o autu: Najeto: 240 xxx km Rok výroby: 1998 Stupeň výbavy III Autorádio s CD měničem, Posilovač řízení, ABS, Nastavitelný volant, střední opěrky, Centrální zamykání na DO, Dělená sedadla, Otáčkoměr, Automatická klima, Přední/zadní mlhovky, senzor deště, apod... Auto má pár kosmetických vád. Koroze na předních blatníku, zadní lem, a trochu po kroupách. Hotové: + Zatím vymlácen KAT + 239100km - Nový Chladič vody + Palubní počítač + 239960km - Stabilizační tyčky + 239960km - Servo olej TOTAL Fluide ATX + 240315km - Motorový olej TOTAL 10w40 + 243321km - Převodový olej TOTAL GEAR 8 75W80 + 245196km - Přední a zadní brzdy ( kotouče + destičky ) + 247524km - Krokový motorek ( volnoběžní ventil ) + 248144km - Spodní čepy předních ramen Plány: - Zadní vodorovné tyčky + Excentrický šrouby - Výměna hlavy válců ( špatný ventily ) + klepaní motoru ( ojnice, klika ) Musí se zjistit - Rozvody (Pří výměně hlavy válců ) - Magnaflow rezonátor, koncový tlumíč HKS - Přímé saní SIMOTA - Podvozek ( Horní uložení, Tlumiče, Snížené pružiny ) - Nějaká ta hudba do kufru Tím to děkují za shlédnutí mého nového kamaráda. Upraveno 13. květen 2018 uživatelem EronixHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 17. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2016 Jak "bez výkonu" ?? Nepojízdné ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 18. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2016 Bývalí majitel mi říkal že auto normálně jede ale nemá takový výkon jaký má mít. Že je slyšet jak to někde u motoru dost fouká. Že asi špatný svody. Tak jsem si to prolez a zjistil jsem že to fouka okolo těsnění před KATem ( takový ten kroužek ). Těsnění se vyměnilo, složilo zpět a že to projedu. A jak jsem to chtěl vytočit tak se to vytočilo jen do 3000/ot a začalo se dusit. Tak jsem znova sundal celý výfuk a napadlo mě to nakopnout bez něj a hele ono to normálně točilo otáčky okolo 5000/ot dal jsem to netočil rachot jak hovado. Podle vyzvídání kluk zde v P-C nejspíše zapečení KAT, takže se podíváme na KAT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 18. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2016 Vyřeší to nějaký unikat a bude se jezdit dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 18. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2016 No zrovna ke finanční situaci teď o vánocích asi necham vyrobit trubku s otvorem a závitem pro lambda sondu. A ještě mě čeká chladič který teče. Takže zase doma další skládačka Ale už se těšíme až se spolu pořádně projedeme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 18. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2016 Žádné inprovizace ohledně KAT. Koupit uni katalyzátor např. u badisaka i s výfukem MTS. Není to tak velká finanční zátěž. A budeš mít klid na jak dlouho. Já mám katalyzátor navaření k výfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 20. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2016 Tak už jezdíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 26. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. prosinec 2016 (upraveno) Byl dodělaný palubní počítač. Zapojení bylo jednoduché. Kabel od ŘJ jsem měl už v kabině, takže nebylo žádné tahání kabelu. Zapojení provedl Servisman , páčku jsem si dodělal sám. Tím to mu moc děkují Upraveno 27. prosinec 2016 uživatelem EronixHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 2. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2017 Projeli jsme se Servismanem auto pomocí diagnostiky, ta vypsala větší hodnoty na lambda sondě díky KATu který tam zatím není. Včera jsme se zastavily u mě v garáží na pokec a nějakou tu práci, servisman se pokoušel povolit zarezlý šroub u levého světlometu. Bohužel díky špatnému přístupu neúspěšně. U mně se zkontrolovali relátka na sahary, a vyměnily se žárovičky na podsvícení SPZ. Dál se zjistil špatný servo olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 7. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2017 (upraveno) Včera členem sEri0 [P406 V6] se uskutečnila menší údržba 40šestek. Já si vyměnil stabilizační tyčky a servo olej TOTAL Fluide ATX. Chtěl jsem vyměnit i spodní čepy ramen ale zatím bez úspěšně ( nešly povolit )Dále v plánu: - Motorový olej 10w40 TOTAL - Filtry CHAMPION - Přední Brzdy ATE,TRW,Brembo ?? Ještě jsem se nerozhodl Fotka při výjezdu Upraveno 7. leden 2017 uživatelem EronixHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 7. leden 2017 Sdílet Odesláno 7. leden 2017 (upraveno) Na spodní čepy to chce flexku nebo autogen. Přední brzdy (kotouče + brzdové destičky) mám TWR a zadní Meyle. Jelikož jezdím na pohodu a ,,klídek", tak je to dostačující. Motorový olej+filtr mám taky stejný (badisak). Nechybí přední krytka otvoru pro tažné oko? Upraveno 7. leden 2017 uživatelem OK406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 7. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2017 Ano chybí. ty čepy dám asi do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 3. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2017 Zapomněl jsem napsat o výměně oleje 10w40 TOTAL Dále minulý týden mi definitivně odešly brzdový destičky které jsem vzal na lehkou váhu. Nebýt toho že jsem jel pomalu tak se nic nestalo... Každopádně nemusím psát co se asi tak dělo, když se vám sekne brzdová destička mezi kotoučem a třmenem. Servisman mi pomohl a poskytl brzdový destičky a jen se vyměnily do doby než se koupí nový komplet brzdy. Při této výměně se zjistilo že na levým třmenu je zatuhlý jeden vodicí čep který se teď promazává červenou brzdovkou. Včera se vyřešilo bouchaní pravé strany kde jsem si myslel že je špatný spodní čep ramene. Honza406 ( Servisman ) zkontroloval nápravu a čep ramene vyloučil, že je možný že je povolen uložení motoru. Tak se povolila matka uložení motoru přizvedl se a uložení se utáhlo o víc jak pul otáčky, matka se utáhla. Při projíždění jsem si už užíval jel tichou jízdu bez bouchání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 12. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2017 Jedná se 306tkou když bylo krásné počasí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 26. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2017 (upraveno) Zdravíme vás. Během neaktivity se vyměnilo pár věci. První řáde po cestě z Příbrami mému modrému kamarádovi práskla brzdová trubka. Výměna 5m brzdových trubek. + nějaký ty spojky atd. Dále proběhla výměna předních brzd. A nové autorádio Pioneer + redukční rámeček Upraveno 26. březen 2017 uživatelem EronixHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 6. květen 2017 Autor Sdílet Odesláno 6. květen 2017 Dobrý ráno/večer pánové. Do této doby se zvládlo udělat pár věcí na mojí 406tce. Dále se provedla výměna svíček, převodového oleje, kontrola rozvodového řemenu a automatické rozsvícení světel Tuhle dobu se řeší nadměrná spotřeba motorového oleje ( Gufero klikové hřídele ). Úprava páčky na ovládaní neoriginal radio. Jiné budíky a řadicí páka Tímto chci poděkovat hodně trpělivostí ze strany Servismana. Servisman: Náhlé musel řešit svůj výfuk na své 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 18. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2017 (upraveno) Tento víkend jsme se ponořily trochu do brzd a jeho slabý nastup, vzhledem že byly měnění 2 trubky před několik měsíců. Tak jsem si řekl že bude nejspíše vzduch v systému... Tak jsme se dali do komplet rozhýbání zadních brzd. (Vodící pouzdra, a samotné pístky.) Pravá strana šla dobře během 20min bylo hotovo, levá strana na tom byla hůře ale povedlo se. Šlo se tedy odvzdušnit brzdovou soustavu právy šel krásně povolit, ale levý na tom byl hůře tak se hned oba vyměnily. Brzdy brzdí o něco líp ale není to ono jak jsem zvyklý třeba u 306 Vím že u 406tek nejsem sám co má tenhle problém. Hotovo servisman který mi s tím pomáhal nasadil kolo a všiml si že levý kolo má několik mm vůli nejdřív se myslelo že mám vůli na náboji tak se trošku dotáhl.... Ve finále se zjistilo že je vůle na vodorovné tyčce stabilizátoru, Takže příště výměna stab. tyček s execentry. ( fotky bohužel nemám ) Upraveno 18. červen 2017 uživatelem EronixHD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. červen 2017 Sdílet Odesláno 18. červen 2017 Číst to po sobě !!! 5x !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EronixHD Odesláno 18. červen 2017 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2017 Myslím si že na můj pravopis tu jste zvyklý, Nejsem tu krátce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. červen 2017 Sdílet Odesláno 18. červen 2017 Na to se nedá zvyknout I když... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.