zingali Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Zjistil jsem prolínání kapaliny kolem čidla. Zítra koupím těsnění a pokusím se o výměnu - servis má moc dlouhé termíny. Má-li někdo zkušenost, sem s ní. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zingali Posted December 13, 2016 Author Share Posted December 13, 2016 Dnes proběhla výměna těsnění. Protože servis dodal jiný těsnící kroužek, měla jinou podobu než jsem čekal. Pro člověka zkušeného je to práce na 15 minut. Jako obvykle, je nedostatek místa. Sundal jsem hadici sání a kryt baterie. Plusovou svorku jsem pro jistotu přikryl hadrem. Největší problém bylo odpojení sousedního konektoru zašroubovaného přímo do hlavy. Rukou se mi nepodařilo odjistit pojistku. Vytvaroval jsem si háček z plochého drátu silničního kola - MAVIC a konektor odjistil. Spona čidla jde ven po zapáčení okamžitě. Je dobré prostor pod ní vyplnit hadrem aby nevystřelila neznámo kam. Po vyndání čidla (se zapojeným konektorem) vyteklo trochu kapaliny a bylo překvapení, co jsem to vyfasoval za kroužek. Použil jsem teflonovou pásku a staré těsnění omotal. zatím to neteče, mám objednáno jiné těsnění. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zingali Posted December 16, 2016 Author Share Posted December 16, 2016 Dorazilo nové čidlo se sponou a těsněním. Nový kroužek je měkký, kulatý a má větší vnější průměr než starý zapečený pěkně do hranata. Je to už druhý případ - před časem stejně dopadlo těsnění olejového filtru - kdy mě takhle doslova "vypekl" originál o kroužek. PSA nějak těsnění nejde. Po výměně už není tak cítit ,chladící kapalina v motorovém prostoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.