Namessis Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Čaute. mám P308 1,6 VTI a vyskytla se závada, že topení netopí. I po hodině jízdy vychází z průduchů sotva vlažný vzduch. Zkoušel jsem dnes sundat bočný kryty pod palubovkou u noh řidiče i spolujezdce a vše vypadá v pořádku. Po nastartování jde potrubím u noh řidiče okamžitě do systému ohřátá voda. Nevíte někdo co může být tedy problémem a jak jej řešit? Díky za každou odpověď. Erly83 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Klapka ovladania teploty vzduchu. mas stale na chladny vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 u pežotů není kohout na přívodu vody k topení, takže voda cirkuluje topením pořád--i v létě, tvůj problém je v nastavení klapek topení, pokud máš manual klimatizaci, tak nefunguje ovládání lankama od ovladačů na přístrojové desce, pokud máš digi klimu, tak servomotorky nenastavují klapky tak, jak by měly, jestli ti nejde teplý vzduch nikde (na kolena, čel. sklo, na nohy atd., tak bude nefunkční klapka, co uzavírá vstup vzduchu do kabiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Jo, je to manuální ovládání. Fouká to všude stejně studený vzduch, takže asi ta klapka. Každopádně mechanismus na první pohled funguje - u noh spolujezdce jsem sundal plastový kryt a lanko reaguje na pohyb ovladače a pohybuje mechanismem klapky. Takže problém bude asi někde více uvnitř. Mechanik mi ještě také říkal, že je možná zacpaný nebo zanešený radiátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 K radiatoru idu 2 trubky. Jedna tam, druha spat, ak su obe teple, resp horuce, obeh je. A ventilator funguje??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 na ucpání-zanešení radiátoru je to poměrně nové auto, osobně si myslím, že je to těma klapkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 před 3 hodinami, mmartinkovic napsal: K radiatoru idu 2 trubky. Jedna tam, druha spat, ak su obe teple, resp horuce, obeh je. A ventilator funguje??? Jedna byla teplá po chvilce a druhá byla právě chladná. Ale zkoušel jsem to jen na chvilku zatím. Ventilátory funguji všechny i přepínání jestli foukat na okno, na nohy atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Len pre istotu, ked nejde ventilator nebudes mat ani teplo. ale ten radiator by mal byt teply na oboch rurkach, ked sa zahreje voda v okruhu. Tz, ze ak prejdes cca 10 az 20 km, a chytis trubky do ruky, mali by byt skoro rovnako teple. Ak to tak nie je moze byt ten radiator upchaty. Ak su obe teple, tak ovladacom na paneli pohybujes smerom dolava na studeny, resp doprava na teply vzduch. ak sa ti da, pozri zo spodu kam vedie lanko ku klapke, ci sa ta klapka aj skutocne hybe. Moze byt odlomena vo vnutri, a lanko s tiahlom sa hybe ale vo vnutri to stoji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 (upraveno) Zvenku se klapka hýbe, psal jsem to tady už. Ventilátory taky jedou, jediné co chybí je to teplo a jak jsem říkal, tak po chvilce se jedna trubka ohřívala a druhá ne, ale to bylo možná krátkou zkouškou, to ještě vyzkouším pro jistotu znova Upraveno 8. prosinec 2016 uživatelem elton Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Nemusis citovat predchadzajuce prispevky, admin to nema rad. Pisem to ako rady, v 407 sa rady klapky zlomili vo vnutri. Oprava 12000 Kc. takze za zistenie to stoji. Over najskor ten radiator. Potom dalsie veci. Tiez som menil radiator, lebo tiekol, stale som mal pod nohami spolujazdca mokro. aj ked trubky bolu suche. Po vybrati radiatora som zistil ze mu nic nebolo. ale ked uz to bolo vonku tak som ho preplachol ci to niekde nie je prehrdzavene. nic, ale vymenil som druhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 (upraveno) Dík za radu ohledně citování Ok, dík za radu. Takže když jedna trubka bude teplá a druhá studená, tak by to mohl být jen radiátor. Když obě teplé, tak klapky zlomené uvnitř. Upraveno 8. prosinec 2016 uživatelem Namessis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 8. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 a než to rozebereš tak tady poštuduj http://www.peugeot-club.com/topic/98455-nefunkcne-kurenie/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 8. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2016 Paráda, díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kukajz Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Mám presne ten istý problém. Keď sa vonku trošku ukludní počasie, pojdem vyskúšat radiatorové trubky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Takže mám pár poznatků rozdělal jsem to u noh řidiče a vytáhl radiátor. Vypustil jsem kapalinu z okruhu, rozpojil trubky u radiatoru, odmontoval tři šroubky a šel v pohodě ven. Zkontroloval jsem ještě jestli se uvnitř pohybuje klapka podle otáčení spínače pro teplotu (a hýbala se ), takže problém byl v radiátoru...zkoušel jsem ho prolít a sotva něco proteklo, zkusil jsem tomu pomoct profouknutím a prostě je zacpanej takže jsem do něj nalil nějakou chemii a ráno bude zkouška funkčnosti Pořídil jsem i pár fotek z "operace" ... v kyblíku je svinstvo co z toho na poprvé proteklo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Pekne. Tak to nie je take zlozite. Ja som v 605 musel koli radiatoru vyberat palubnu dosku. Ale ze dalo sa to rezat, ale to som nechcel. Tu ovladaciu klapku vidno tam dolu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Já odšrouboval jeden šroubek, který byl trošku schovaný pod tím bočním krytem středového panelu, ale když se to trošku přiohne, tak se tam člověk dostane, pak už to drží u pedálů jen na nějaké zarážce - takže brnkačka Ano, to je ta klapka...krásně reagovala na každé pootočení ovladače - max. teplota=uplně uzavřená, min. teplota=uplně otevřená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 nedával jsi do chladícího systém nějaký utěsňovač? dal bych radši nový radiátor, ale předtím propláchnul pořádně celou soustavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Namessis Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Mám auto cca půl roku, osobně jsem utěsňovač nepoužil a předchozí majitel nic neříkal, takže nevím. Postupně radiátor čistím a pokaždé vyteče bordel. Soustavu pročistím a když to bude nadále zlobit, tak pořídím nový radiátor. Říkal jsem si, že to zkusím pročistit, abych nekupoval nový díl, když starému bráno v provozu jen "banalita" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.