peug406 Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Ahoj všem, rád bych Vás požádal o radu, mam peugeota 406 2,1TD r.v.98 80kW... mohu poprosit o radu jaký termostat mám pořídit, jediný co jsem našel je pod palivovým filtrem v průměru cca 55mm 83°C .. zatím sem se tady dočetl , že je termostat někde z boku.. tak jen jestli tam mám dva nebo jen tento hned pod paliv.filtrem Děkuji za pomoc P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Termostat je přímo na čerpadle chladící kapaliny, tedy u rozvodu. Objednací číslo 1338 71 a těsnění 1339 66. Na výstupní komoře chladící kapaliny, na levé straně motoru, je pouze teplotní čidlo chladící kapaliny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 (edited) Já mám termostat co je horní hadice z chladiče která vede pod palivový filtr(co je napojení hadice do motoru tak tam jsem našel tento temrostat) ... termostat viz foto níže... tak tedy by to měl být asi jiný? je to z čela motoru horní části.. Edited December 5, 2016 by peug406 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Když napíšeš VIN, tak ti zjistím jestli souhlasí obj. čísla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 Oki dekuji. VF38EP8CE80539051 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Tak ano, čísla souhlasí, jen u toho termostatu je ještě jedna možnost 1338 72. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 A tak tedy to neni tento u toho naft.filtru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 Ja sem objednal termostat dle nabidky v eshopu, dle typu auta a mají tady jen termostaty o prumeru cca 68mm .. ja mám průměr cca 55mm tak se ho pokoušim najit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Je to on, jiný tam není a ještě k tomu, u toho čísla 1338 71 je otevírací tepota 85°C a u čísla 1338 72 je otevírací teplota 80°C. Takže pokud nevíš jistě který tam patří, napiš mail. na autorozvody.cz i s tím VIN číslem a určitě ti pošlou správný, majitel je členem klubu. Stojí to asi 330 Kč. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 (edited) na původním termostatu je 83°C ... a tedy mám tedy termostat u toho naft.filtru ..je to tak? Nebo jak tady píšou u té vodní pumpy u rozvodů tam ho tedy hledat nemusím..?.. jinak sem nasel termostat s cislem 1338 71 ale ten ma prumer 68mm a ja mám malý cca 55mm...? Edited December 5, 2016 by peug406 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 5, 2016 Author Share Posted December 5, 2016 před 25 minutami, peug406 napsal: A tak tedy to neni tento u toho naft.filtru? u naft.filtru mám termostat malý o průměru asi 55mm, objednací čísla 1338 71-72 mají oba průměr 68mm což se mi tam nevejde.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 5, 2016 Share Posted December 5, 2016 Tak jsem se na to díval znovu a tento rozměr tj. 55 horní průměr 29 spodní a rozteč 36 mm s otvírací teplotou 83°C odpovídá termostatu pro motor 2,2 Hdi obj. č. 1338 23. Já nevím jak je to možné ale tento rozměr pro 2,1 td nikde není uveden, takže pokud ti tam pasují rozměry pro výše uvedený motor tak je to oem 1338 23. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 6, 2016 Author Share Posted December 6, 2016 Jj dekuji moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sale Posted December 6, 2016 Share Posted December 6, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 Ahoj, tak jsem tu opět pro radu , výměna termostatu proběhla ok, teplota se drží kolem 80°C malinko nad, ale nejel sem dál než 30 km. Jinak opravdu to byl termostat o průměru 55mm a je umístěn pod paliv.filtrem.Jen ještě bych rád vyměnil komplet chladící kapalinu, koukal jsem , že ji mám takovou špinavě černou a neni měněná nejméně 6 let... Tak jsem pořídil 3L modré K11 (myslím) mohu poprosit o radu jak vypustit kompletně kapalinu z P406 2,1 TD 1998.Případné foto kde najdu nějakou výpust. Děkuji za pomoc P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 (edited) kohut je vecsinou na spde chladica ,ak nemas vytiahnes spodnu hadicu na chadici Edited December 12, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 Před hodinou, krtek 2 napsal: kohut je vecsinou na spde chladica ,ak nemas vytiahnes spodnu hadicu na chadici na chladiči ve spodní části je jakoby hrdlo, je vněm šroub jako špunt (plastový) ale vypadá , že na tom byli jakoby křidelka na povolení ale asi je to ulomene..jen takový zbytek nalisku...a když tedy vypustím a chci vyměnit komplet kapalinu, mám to nějak propláchnout? A co z topení? Odvzdušňuje se to a kde? Bylo by možné nějaké foto - video , nějaký postup dle kterého mám postupovat.. děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 (edited) na motoru (vrch komory termostatu )a hadici topeni by mali byt odvzdusnovaky vseobcne navodov mas tu kopa vseobecne navody je jedno viacmenej co za motor odvzdusnujes rovnakym postupom Edited December 12, 2016 by krtek 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peug406 Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 ok dekuji, zitra to nejak zkusím... musim se priznat, ze se mi ty navody tady moc nedari najít nebo hledam spatne.. a jeste k tomu ta 2,1 TD mi pripada ze je drobet jina nez tu pisou.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krtek 2 Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 vseobecne vypustis vodu, preplachnes system ak chces, povolis odvzdusnovaky nalievas vodu ,ked zacnu pretekat odvzdusnovaky zavries ich natocis motor ,pockas kym otvori termostat (chladic sa zacne ohrievat) a pri zvysenych otackach staci trochu zvysit a sledujes nadrzku bubliny hladina bude klesat ty dolievat ,robis to dovtedy dokym vidis bubliny a klesajucu hladinu hotovo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.