Neeson Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 (upraveno) Zdravím všechny, Prosím o radu. Teď při nižších teplotách mi nestartuje auto (strašně dlouho točí, někdy staruju i na 5x).Po zahřátí motoru startuje uplně normálně. Dávám vinu žhavičkám(doufám tedy). dá se to zjistit podle VIN jaké mám koupit? předem Vám mockrát děkuji za odpověď, Michal Upraveno 28. listopad 2016 uživatelem Neeson Peugeot 307 sw 1.6 HDi r.v. 2006 66Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 Dá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 ahoj, nejde poradit, když tady nikdo neví, co máš za auto, jaký motor, nebo máš traktor, lokomotivu? na druhý dotaz se dá odpovědět opravdu jen slůvkem ,,dá'', nevím ovšem, zda ti to pomůže..., bylo by vhodně doplnit dotaz i kodem VIN--pak by se dalo reagovat... žhavením to pravděpodobně nebude, startuje špatně jen při prvním startu ráno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. listopad 2016 Sdílet Odesláno 28. listopad 2016 vidím, že jsi sdělný jak indián u výslechu , tak ráno zvedni kapotu a zapumpuj pumpičkou (balonkem) na filtru paliva a zkus nastartovat, když chytne hned, padá ti nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neeson Odesláno 30. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 Ahojte borci, omlouvám se ale vůbec jsem se zde nedostal na forum. Mechanik mi zkoušel žhavičky a říkal že jsou ok. sice prý na jednu se nedostal že jsou kdesi dole(vůbec netuším,měl jsem za to že jsou pod plastovým krytem:D) nemůže to být baterka? když jsem ji nabíjel na autě a byla na sto procentech,pak jsem jen přišel a odemkl a ukazatel nabíječky mi spadl na 75 procent, tak jsem otevřel dveře a normálně se rozsvítili interiérové světla, ale ukazatel nabíječky ukazal asi 50 procent. tak jsem zavřel dveře a během pěti minut byla zase na 100 procentech. Je to normální jev?:D protože já nemám vůbec zdání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neeson Odesláno 30. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 V 28. 11. 2016 at 19:58, ozzy56 napsal: vidím, že jsi sdělný jak indián u výslechu , tak ráno zvedni kapotu a zapumpuj pumpičkou (balonkem) na filtru paliva a zkus nastartovat, když chytne hned, padá ti nafta Ahoj,promiň nedostal jsem se tady. není ten balonek pod tim plastovým vrchním krytem? tam jsem něco našel takový gumoví jakože váleček. nebo je opravdu u toho filtru někde? jinak pokud ti teda pomůže ten vin:D : VF33H9HXC84485229 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 jo, pomačkej ten váleček, co je pod tím horním deklem na motoru, mačkej tak dlouho, až půjde těžko zmáčknout (cca 30 vteřin), pak zkus nastartovat jinak kdybys potřeboval někdy koupit žhavící svíčky, tak OEM číslo je 5960E9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neeson Odesláno 30. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 V 28. 11. 2016 at 19:58, ozzy56 napsal: vidím, že jsi sdělný jak indián u výslechu , tak ráno zvedni kapotu a zapumpuj pumpičkou (balonkem) na filtru paliva a zkus nastartovat, když chytne hned, padá ti nafta před 8 minutami, ozzy56 napsal: jo, pomačkej ten váleček, co je pod tím horním deklem na motoru, mačkej tak dlouho, až půjde těžko zmáčknout (cca 30 vteřin), pak zkus nastartovat jinak kdybys potřeboval někdy koupit žhavící svíčky, tak OEM číslo je 5960E9 Myslíš že na to může mít i vliv baterka? viz nahoře jsem napsal co jsem zaregistroval při nabíjení,díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 zkus nejdříve co píšu, potom třeba půjčit tu baterku... jinak baterku ti změří zátěžovým ampérmetrem (tester baterek) v servise většinou zadarmo a budeš hned vědět, jak na tom baterka je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 Baterka ak by bola KO, na 5 x by uz nepretocil. skor zhavenie, alebo pada nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 (upraveno) podle mě je to tím, že motor nemá naftu, proto musí dlouho točit, než to chytne, ty motory chytnou hned v tomto počasí (kolem nuly), bez žhavení, to mám vyzkoušeno Upraveno 30. listopad 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neeson Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Zdravím, všechny 4 žhaviče K.O. špatný přístup, dva žhaviče šli povolit dvěma prsty!!!!(a byly jakoby očištěné) u jedné ulomená špička. Prý se v tom už někdo rýpal. Mám podezdření na mechanika co se mi na to díval předtím(viz víše)...tvrdil že žhaviče jsou ok. A vymlouval se že to dělat nebude...bla bla je to těžké apod. Ani peníze nechtěl:D Hlava šla dolů.... těsnění pod hlavou ,,vydrolené,, ...při té příležitosti tedy rozvody, těsnění pod hlavu.A plno dalších drobných věcí.Už předtím jsem dával nový palivový filtr, baterka nová, Tak už se těším až se zase povozím v pažoutkovy :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.