Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

při nižších teplotách dlouho točí


Neeson

Recommended Posts

Zdravím všechny,
Prosím o radu. Teď při nižších teplotách mi nestartuje auto (strašně dlouho točí, někdy staruju i na 5x).Po zahřátí motoru startuje uplně normálně. Dávám vinu žhavičkám(doufám tedy).
dá se to zjistit podle VIN jaké mám koupit?
předem Vám mockrát děkuji za odpověď,
Michal
 

Upraveno uživatelem Neeson
Peugeot 307 sw 1.6 HDi r.v. 2006 66Kw
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,  nejde poradit, když tady nikdo neví, co máš za auto, jaký motor, nebo máš traktor, lokomotivu?

na druhý dotaz se dá odpovědět opravdu jen slůvkem ,,dá'', nevím ovšem, zda ti to pomůže..., bylo by vhodně doplnit dotaz i kodem VIN--pak by se dalo reagovat...

žhavením to pravděpodobně nebude, startuje špatně jen při prvním startu ráno?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte borci,

omlouvám se ale vůbec jsem se zde nedostal na forum. Mechanik mi zkoušel žhavičky a říkal že jsou ok. sice prý na jednu se nedostal že jsou kdesi dole(vůbec netuším,měl jsem za to že jsou pod plastovým krytem:D)

nemůže to být baterka? když jsem ji nabíjel na autě a byla na sto procentech,pak jsem jen přišel a odemkl a ukazatel nabíječky mi spadl na 75 procent, tak jsem otevřel dveře a normálně se rozsvítili interiérové světla, ale ukazatel nabíječky ukazal asi 50 procent. tak jsem zavřel dveře a během pěti minut byla zase na 100 procentech. Je to normální jev?:D protože já nemám vůbec zdání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 11. 2016 at 19:58, ozzy56 napsal:

vidím, že jsi sdělný jak indián u výslechu :), tak ráno zvedni kapotu a zapumpuj pumpičkou (balonkem) na filtru paliva a zkus nastartovat, když chytne hned, padá ti nafta

Ahoj,promiň nedostal jsem se tady. není ten balonek pod tim plastovým vrchním krytem? tam jsem něco našel takový gumoví jakože váleček. nebo je opravdu u toho filtru někde? jinak pokud ti teda pomůže ten vin:D :

VF33H9HXC84485229

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 11. 2016 at 19:58, ozzy56 napsal:

vidím, že jsi sdělný jak indián u výslechu :), tak ráno zvedni kapotu a zapumpuj pumpičkou (balonkem) na filtru paliva a zkus nastartovat, když chytne hned, padá ti nafta

před 8 minutami, ozzy56 napsal:

jo, pomačkej ten váleček, co je pod tím horním deklem na motoru, mačkej tak dlouho, až půjde těžko zmáčknout (cca 30 vteřin), pak zkus nastartovat

jinak kdybys potřeboval někdy koupit žhavící svíčky, tak OEM číslo je 5960E9

Myslíš že na to může mít i vliv baterka? viz nahoře jsem napsal co jsem zaregistroval při nabíjení,díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím, všechny 4 žhaviče K.O.

špatný přístup, dva žhaviče šli povolit dvěma prsty!!!!(a byly jakoby očištěné) u jedné ulomená špička. Prý se v tom už někdo rýpal. Mám podezdření na mechanika co se mi na to díval předtím(viz víše)...tvrdil že žhaviče jsou ok. A vymlouval se že to dělat nebude...bla bla  je to těžké apod. Ani peníze nechtěl:D

Hlava šla dolů.... těsnění pod hlavou ,,vydrolené,, ...při té příležitosti tedy rozvody, těsnění pod hlavu.A plno dalších drobných věcí.Už předtím jsem dával nový palivový filtr, baterka nová,

Tak už se těším až se zase povozím v pažoutkovy :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...