Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

špatné starty


Ričmond

Recommended Posts

Jesli je tam startér Mitsubishi , tak má na 99% vydřený futra a kříží se , tím pádem nemá potřebnou sílu na roztočení motoru . Na druhou stranu ale stačí futra vyměnit a frčí jako novej - oprava za pár korun ;)

Upraveno uživatelem jarokare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted se tady stavoval servisak a rikal ze ten starter netoci uplne spatne. Ale podle projevu a tak rekl, ze takhle od "stolu" by to videl na vstriky. Ale ze takhle na ocko mi nemuze rict nic presne, ale ze by to videl na ne. To je to ceho jsem se bal, ale zaroven bych to tak nejak i cekal. Ma vyznam zkusit je naprimo proplachnout TECem? Olej ani zadne kapaliny nemizi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 je pravda, že když starter nebyl roky venku na údržbě a pak se u něho vymění futra a udělá takový ten malý servis na ponku, tak se zákazník pak až lekne, jak starter s motorem točí..., což je taky předpoklad dobrého startu :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Probehlo procisteni TEC2000 a vymena palivoveho filtru. TEC jsem poustel naprimo za palivovym filtrem, to znamena bez filtru. Kdyz jsem pote menil ten filtr, tak se mi podarilo ulomit tu 27matku na tele filtru(vubec s tim neslo hnout), tak jsem to vzal sikovkama BUD a NEBO a podarilo se to sundat. Zpatky po vymene a namazani gumicky dotazeno rukou az na zarazku..  

Stav pred:  startovani uz kolem nuly docela problem, -5 uz vetsi problem.

Stav po: -3 a start uplne v pohode. Uvidime co ukaze trocha casu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 1. 2021 at 17:37, jarokare napsal:

Jesli je tam startér Mitsubishi , tak má na 99% vydřený futra a kříží se , tím pádem nemá potřebnou sílu na roztočení motoru . Na druhou stranu ale stačí futra vyměnit a frčí jako novej - oprava za pár korun ;)

To me zajima. dokazu poznat co mam za starter bez demontaze z auta?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, se startováním jak je výše popsané, co funguje - je při druhém startu přidat plyn pak to chytne, jde o motor 2.0hdi RHK

Starter nový, baterka nová , žhaviče nové + relé,motor po go, čerpadlo vysokotlaké nové  včetně regulátoru, čidla všechna nová  včetně váhy vzduchu.Diagnostika -žádné chyby,po nastartování splynem chod zcela pravidelný , jezdí to skvěle.

spotřeba 6.6,Tankuji plně  aditivovanou naftu. Další starty již v poho. ale další den opět stejný problém,Nevím co dalšího zkusit či opravit.Problém

se t.,č jeví jako neřešitelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak pri druhem startu s plynem? Jako pri druhem pokusu o nastartovani, nebo pri druhem startu za den?

Jeste se zeptam, v profilu mas rv 2004, jsem myslel ze v tom roce se RHK nedavalo, ale treba se pletu. Vsude mi to pise od roku 2006. 

Kdyz jsem to cetl, kolik jsi do toho nasypal? Komplet GO a to vsechno kolem...

Upraveno uživatelem Lukas.407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Problém vyřešen

Bylo to startérem a mojí blbostí, když jsem si nezkontroloval ,že  pod jedním OE čislem je několik  starterů  od 1,4 kw až po 2.5 kw a taktéž se liší počtem zubů.

Samozřejmě jsem měl starter  1,4 kw s 10 zuby , a správná je 1,9 kw s 11 zuby , po namontování  správného strateru  je start na drc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...