Ričmond Odesláno 23. listopad 2016 Sdílet Odesláno 23. listopad 2016 Ahoj prosím radu mám 2.0 benzin 2003r.v. motor RFN (EW10Jj4) a mám špatné starty napřed to dělalo jen ráno za studena a teď bych řekl že vždy když auto chvíli stojí výměna snad všeho rampa,svíčky,lambda,map senzor,čidlo teploty,klapka čištěna,čerpadlo v nádrži(hrozná práce nádrž dolů ukroucené šrouby atd.)jinak auto tak na potřetí chytí a jede krásně díky za rady. anton308 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 23. listopad 2016 Sdílet Odesláno 23. listopad 2016 Co např. starter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ričmond Odesláno 23. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2016 starter točí jak divej ťuk ťuk na dřevo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 23. listopad 2016 Sdílet Odesláno 23. listopad 2016 Nemas nejaky unik, resp vzduch sa asi dostava do potrubia. Akurat dnes kamarat mi vravel, ze tiez mal problem ale na naftakovi, chytal vzduch, nikde viditelne netieklo. Nakoniec zistili netesnost na palivovom filtri, pre predohreve nafty. Ma priesvitne hadicky paliva, a pekne videl bublinky. Nudzovo tam napojil iny filter, a islo ako vino. Vymenil tesnenia a OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ričmond Odesláno 24. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2016 Někde jsem čet že to může dělat odvětrávání z nádrže hadička totiž vede z nějakého ventilu do sání zkusim se na to mrknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 24. listopad 2016 Sdílet Odesláno 24. listopad 2016 Na odvětrání bych to neviděl,ta trubička je dost tenká aby to ovlivnila.Jestli je odvětrání stejné jako u EW12 tak je na té trubičce elmag. ventil,to je jediné co může na odvětrání zlobit.Když se koukáš do motoru tak je jako vlevo nad rozvodama.Zkusil bych parohy sání jestli nepřisávají,já když povoloval sání tak jsem 3 matky povolil jen ořechem rukou, bez použití ráčny,asi se po letech vymáčkne těsnění.Jinak jak často doléváš chladicí kapalinu?Nechci strašit,ale může to být i těsnění pod hlavou,znám z vlastní zkušenosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 24. listopad 2016 Sdílet Odesláno 24. listopad 2016 neviem ako to ma 2,0 benzin ale kable popripade cievka, to odvetravanie mozes skusit ale pochybujem ze tam bude chyba aj keby si to uplne odpojil musis nastartovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ričmond Odesláno 24. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. listopad 2016 jo jo ventil je nad rozvodama těsnění pod klapkou+pod parohama měněno,to se dělalo jako první,kapalinu nedolévám motor se nehřeje! když chytne cca na potřetí šepot květin. Lubo§ káble nemám je tam rampa měněno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlkklx Odesláno 25. listopad 2016 Sdílet Odesláno 25. listopad 2016 Co diagnostika?Jaký to ukazuje hodnoty?Teplota a tlak v sání před startem,nechat přes noc,napíchnout a podívat jestli to hází nějakou logickou hodnotu?Tlak v sání zkontrolovat podle nějakýho jinýho auta,jestli to neukazuje nesmysly.Když to začne točit a nechytne,jak zapalování?Neni tam nějaká nesmyslná hodnota předstihu nebo pálení?Jinak mě zlobil senzor tlaku v sání,kupoval jsem novej a ten byl v pytli už funglovka,takže někdy nová věc nemusí bejt nutně lepší...To jenom jak píšeš co už jsi všechno vyměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ričmond Odesláno 26. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 Tak večer jsem zaslepil hadičku u klapky sání od odvětrávání z nádrže a ráno chytil na drc! děkuji všem za rady a podporu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patas86 Odesláno 10. listopad 2020 Sdílet Odesláno 10. listopad 2020 Zdravím. Mám podobný problém. Taky motorizace RFN. Od podzimu po instalaci plynu mi občas špatně startuje za studena (nevím jestli to má souvislost neboť jsem auto koupil v létě). Jak by vždy mělo snahu chytnout, ale chlípne. či chytne a chcipné jak by motor neměl sílu či nejel na všechny válce. Někdy chytne normálně a někdy na po čtvrté. pak už za tepla chytá normálně. Zatím jsem měnil svíčky za iridiové, ale nepomohlo. Na co se mám prosít zaměřit? Pomohlo zaslepit to odvětrávaní nádrže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 10. listopad 2020 Sdílet Odesláno 10. listopad 2020 Patas86: rovnou napíšu, že s tímto motorem zkušenost nemám. Ale podle příznaků to vypadá, že bude chyba na čidle teploty vody v motoru. Čidlo asi dává chybnou informaci, že je voda teplá a ve skutečnosti je studená. To má vlv na bohatost směsi. Studený motor potřebuje bohatší směs, aby nastartoval a udržel se v chodu, ale ŘJ neví, že je studený a dávkuje benzín, jako u teplého motoru. Sám píšeš, že u teplého motoru už to při startování nezlobí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 (upraveno) Zdarec panove, taky mi to v minusu startuje jak stara avie. Meril jsem proud klestakem primo na baterce a pri zhaveni mi ukazuje 5A celkovy odber z baterky, ale to neni zhaveni, protoze 5A to bere i za tepleho startu. Takze to vypada, ze to nezhavi. Jak to zjistit doma na zahrade na jistotu, ze je to zhavenim? Diky Upraveno 9. leden 2021 uživatelem Lukas.407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 Prosim jeste o schema rele zhaveni, co kterej pin dela, abych zmeril zhavicky. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 pošli mi VIN do zprávy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 Mas to tam diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 Rele jsem vymontoval a chci zmerit zhavicky. Kolik maj mit ohmu na kostru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 I když jsem je nedávno měřil, tak si nevzpomenu, něco kolem 1? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 No , nemyslím si , že jsou až takový mrazy , že by žhavičky ovlivnily start , HDI , pokud je v cajku musí chytit bez žhavení . Spíš bych se zaměřil na stav aku , startéru , čerpadla a vstřikovačů - když pominu takový věci jako pootevřenej EGR a tlaky ve válcích , tak to jsou přesně ty věci , který ovlivní start . Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 9. leden 2021 Sdílet Odesláno 9. leden 2021 (upraveno) Mam podezreni prave na starter, baterku mam od lonska vartu silver, egr cca 4 roky novej. Na zhaveni sem se sel podivat, protoze jsem mel malej odber pri mereni( koukam zatim na veci co si jsem schopnej udelat sam). Tak jsem promeril zhavicky vsechny 4 1,5ohmu, pri mereni odberu jinym merakem jsem nameril na kazde 16A... Pote jsem zjistil chybu prvniho meraku. Takze zhaveni je OK. Pri pouziti druheho klestaku odber pri zhaveni cca 60A. Ale prijde mi ze starter toci motorem, tak nejak "mekce". Rodice maj 2.0Hdi 110kw v 5008 a tam pri startu starter motor roztoci o mnoho agresivneji. A chytne jim to na cvrnknuti. Prijede se kouknout servisak, jak to toci. A jinak bude muset dia... Upraveno 9. leden 2021 uživatelem Lukas.407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.