Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

špatné starty


Ričmond

Recommended Posts

Ahoj prosím radu mám 2.0 benzin 2003r.v. motor RFN (EW10Jj4) a mám špatné starty napřed to dělalo jen ráno za studena a teď bych řekl že vždy když auto chvíli stojí výměna snad všeho rampa,svíčky,lambda,map senzor,čidlo teploty,klapka čištěna,čerpadlo v nádrži(hrozná práce nádrž dolů ukroucené šrouby atd.)jinak auto tak na potřetí chytí a jede krásně díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemas nejaky unik, resp vzduch sa asi dostava do potrubia.

Akurat dnes kamarat mi vravel, ze tiez mal problem ale na naftakovi, chytal vzduch, nikde viditelne netieklo.

Nakoniec zistili netesnost na palivovom filtri, pre predohreve nafty. Ma priesvitne hadicky paliva, a pekne videl bublinky. Nudzovo tam napojil iny filter, a islo ako vino.

Vymenil tesnenia a OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na odvětrání bych to neviděl,ta trubička je dost tenká aby to ovlivnila.Jestli  je odvětrání stejné jako u EW12 tak je na té trubičce elmag. ventil,to je jediné co může na odvětrání zlobit.Když se koukáš do motoru tak je jako vlevo nad rozvodama.Zkusil bych parohy sání jestli nepřisávají,já když povoloval sání tak jsem 3 matky povolil jen ořechem rukou, bez použití ráčny,asi se po letech vymáčkne těsnění.Jinak jak často doléváš chladicí kapalinu?Nechci strašit,ale může to být i těsnění pod hlavou,znám z vlastní zkušenosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co diagnostika?Jaký to ukazuje hodnoty?Teplota a tlak v sání před startem,nechat přes noc,napíchnout a podívat jestli to hází nějakou logickou hodnotu?Tlak v sání zkontrolovat podle nějakýho jinýho auta,jestli to neukazuje nesmysly.Když to začne točit a nechytne,jak zapalování?Neni tam nějaká nesmyslná hodnota předstihu nebo pálení?Jinak mě zlobil senzor tlaku v sání,kupoval jsem novej a ten byl v pytli už funglovka,takže někdy nová věc nemusí bejt nutně lepší...To jenom jak píšeš co už jsi všechno vyměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

Zdravím. Mám podobný problém. Taky motorizace RFN. Od podzimu po instalaci plynu mi občas špatně startuje za studena (nevím jestli to má souvislost neboť jsem auto koupil v létě). Jak by vždy mělo snahu chytnout, ale chlípne. či chytne a chcipné jak by motor neměl sílu či nejel na všechny válce. Někdy chytne normálně a někdy na po čtvrté. pak už za tepla chytá normálně. Zatím jsem měnil svíčky za iridiové, ale nepomohlo. Na co se mám prosít zaměřit? Pomohlo zaslepit to odvětrávaní nádrže? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patas86:

rovnou napíšu, že s tímto motorem zkušenost nemám. Ale podle příznaků to vypadá, že bude chyba  na čidle teploty vody v motoru. Čidlo asi dává chybnou informaci, že je voda teplá a ve skutečnosti je studená. To má vlv na bohatost směsi. Studený motor potřebuje bohatší směs, aby nastartoval a udržel se v chodu, ale ŘJ neví, že je studený a dávkuje benzín, jako u teplého motoru. Sám píšeš, že u teplého motoru už to při startování nezlobí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdarec panove, taky mi to v minusu startuje jak stara avie. Meril jsem proud klestakem primo na baterce a pri zhaveni mi ukazuje 5A celkovy odber z baterky, ale to neni zhaveni, protoze 5A to bere i za tepleho startu. Takze to vypada, ze to nezhavi. Jak to zjistit doma na zahrade na jistotu, ze je to zhavenim? Diky

Upraveno uživatelem Lukas.407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No , nemyslím si , že jsou až takový mrazy , že by žhavičky ovlivnily start , HDI , pokud je v cajku musí chytit bez žhavení . Spíš bych se zaměřil na stav aku , startéru , čerpadla a vstřikovačů - když pominu takový věci jako pootevřenej EGR a tlaky ve válcích , tak to jsou přesně ty věci , který ovlivní start .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podezreni prave na starter, baterku mam od lonska vartu silver, egr cca 4 roky novej. Na zhaveni sem se sel podivat, protoze jsem mel malej odber pri mereni( koukam zatim na veci co si jsem schopnej udelat sam). Tak jsem promeril zhavicky vsechny 4 1,5ohmu, pri mereni odberu jinym merakem jsem nameril na kazde 16A... Pote jsem zjistil chybu prvniho meraku. Takze zhaveni je OK. Pri pouziti druheho klestaku odber pri zhaveni cca 60A. Ale prijde mi ze starter toci motorem, tak nejak "mekce". Rodice maj 2.0Hdi 110kw v 5008 a tam pri startu starter motor roztoci o mnoho agresivneji. A chytne jim to na cvrnknuti. Prijede se kouknout servisak, jak to toci. A jinak bude muset dia...

Upraveno uživatelem Lukas.407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...