Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Hodilo ma do nudzového režimu vypísalo engine fault repair needed a ESP/ASR system faulty


Guest Brendik

Recommended Posts

1000 km od domova je to ľahký orgazmus na psychike. Potom stiahnutý žalúdok a každých 10 km na dialnici ďakujes Bohu, že sa ešte vezies. Ak máš ženu, ktorá ťa podporuje - je to ľahšie, ak máš hysterku, je to peklo :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

ja už som opravený, materiál + práca 300 €.

Nemôžete sem napísať každý koho sa to týka?:

- vstrek na ktorom valci ste mali?

- pri koľkých km?

- typ motora atď. ...kto nemáte uvedené.

 

Je tu niekto z Vás priamo mechanik/technik z Peugeotu? Ak áno, tak viete niečo o tom zmieňovanom probléme s elektrikou okolo 3.valca pri motoroch 1,6 Hdi???

Upraveno uživatelem Maroš 1975
oprava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Takže dnes jsem normálně nastartoval a nějak omylem jsem nechal nohou na brzdě při čekání na rodinu než nastoupí. Po cca 3 minutách vyskočila hláška ESP/ASR závada, po té závada motoru opravte vozidlo. Vypnul jsem klíček a znovu nastartoval, (musel jsem vyrazit), svítila jen závada ESP/ASR. Po asi 4 km závada motoru a hup do nouzového režimu. Super cesta z5 16km/h, nepomohlo ani 5x zastavit a vypnout motor. 

Neřekl bych, že to bude mít něco společného se vstřikováním viz výše  :myslim

Pomůže odpojit baterku nebo něco, aby se zrušil nouzák a mohl jsem to odvézt do Peugeotu na diagnostiku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No díky za reakce :roll

Odpojení baterie nepomohlo, auto stojí v nouzovém režimu 35km od servisu. Stane se mu něco horšího, když s ním pojedu do servisu v nouzáku 16 km/h dvě hodiny???

Nebo radši sehnat podval a nechat to odvézt???

Upraveno uživatelem pavelu96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naftu beru pořád stejnou. Na tuto nádrž jsem ujel 800 km. 

Před rokem jsem měnil senzor tlaku paliva a od té doby klid...

Asi zavolám do Peugeotu, ať si pro to přijedou a bude vyřešeno :myslim

Upraveno uživatelem pavelu96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Mne sa stalo to iste v Nemecku 3x po znovu naštartovaní OK a potom koniec išlo to len na tri valce. Cesta do servisu 25 km cca20km/h "horor" chlapec teplota 38 a v servise povedali že vstrekovač a bude to hotove za 2 dni možno. Vymenili vstrek bolo OK a včera po cca 2500 km znova 🤪 bez druhej šance cca 200 km od domu. Uvidíme čo inžinieri v Peugeote poriešia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Mě to po vypnutí motoru na pár sekund jede zase normálně. V nouzáku se dá jet na šestku maximálně tak 95 km/h, takže to je opravdu tak na nejbližší sjezd.

Diagnostika v servisu nic neukázala, prý můžou akorát zkontrolovat ukostření baterie a motoru, to prý často zlobí u Boxerů.

Problém se vstřiky nepozoruju, občas trochu rachtá, ale prý si toho nemám všímat, počítač se stará o předvstřik sám.

Jediné, co mě ještě napadlo, že by docházelo aditivum. Že by si to auto neumělo říct samo, že dochází?

Takže mám taky nechat vrtat do vstřiků, nebo to může být i něco jiného? S tím ABS souvisí i to, že se to samo odmítá zabrzdit a odbrzdit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 3 měsíce později...
V 26. 9. 2018 at 17:16, Maroš 1975 napsal:

Ahojte,

ja už som opravený, materiál + práca 300 €.

Nemôžete sem napísať každý koho sa to týka?:

- vstrek na ktorom valci ste mali?

- pri koľkých km?

- typ motora atď. ...kto nemáte uvedené.

 

Je tu niekto z Vás priamo mechanik/technik z Peugeotu? Ak áno, tak viete niečo o tom zmieňovanom probléme s elektrikou okolo 3.valca pri motoroch 1,6 Hdi???

Zdravím, 1,6 HDI, r. v 2012, prvý krát závada na prvom válci po 65000 km, výmena, druhý krát závada na treťom válci po 68000 km.

Myslím, že by stálo za to podať hromadnú žalobu na súdruhov  inžinierov z Peugeotu, lebo očividne soudruzi někde udělali chybu.

Viem, že advokát by niečo stál, ale za nový motor by som do toho išiel. Keby sa mi to stalo niekde v Srbsku na ceste do Grécka tak sa nedoplatím...

Peter, BA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Dobrý večer,dnes se mi objevila po nastartování hláška ESP/asr system faulty. Objeví se po každém nastartování,ale když zapnu jen  klíček, kontrolka zhasne. Hláška vyskočí až po nastartování. Vypínač vedle volantu svítí pořád, když ho zmáčknu,hláška se objeví na displeji,pak zmizí. Auto jede jinak normálně, žádný nouzový režim. 1.6hdi,2010. Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel, Peugeot je v tomto tak trochu blbec. Těmito hláškami oznamuje jakýkoliv zmatek. U někoho jde o vstřikování, u mě to byl snímač tlaku paliva. Auto bylo v servisu 3x, než na to přišli.

Takže i přes tu hlášku, o nic s ABS opravdu nešlo a auto padalo do nouzáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...