Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205Gti brzdy na 205 1.1?


Guest Bahno

Recommended Posts

Caues lidicky, pred rokem jsem delal generalku brzd a dneska jsou totalne v pytli, asi jsou papirovy.... takze chci na svuj splasenej vysavac dat brzdy z 205Gti a nevim na co muzu narazit.

Nejdulezitejsi otazzky:

* Ma 205Gti stejnej brzdovej valec?

* Vepredu budu davat novy kotouce, brzdice, desticky, staci to? Nebude potreba treba jeste naboj? nebo dokonce cely napravy?

* Vzadu to bude jeste horsi, zase budu davat nabu, kotouce, brzdice, desticky. Ale vzadu vubec nevim jestli na napravu 1.1 nejak dostanu gti veci, ma vubec Gti vzadu tu samou napravu (torzni)?

Kdo znate obe tyhle auta, poradte plz :( ...

Dik moc, uvidime se na zrasu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

neznam ani jedno, tak ti poradim ;)

Jestli budes nechavat ten stejnej motor, tak bych na predku nechal original kotouce a celou zadni napravu vymenil za napravu z p309, ktera je sirsi a dost se ti to projevi na jizdnich vlastnostech :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos tu generálku asi neudělal moc dobře, když je to po roce v pytli. Cos na tom všechno dělal, a jak? Brzdy u těhle pažoutů jsou sice trochu pro zlost, ale když se dobře udělaj, zas tak problémový nejsou.

Přehazovat na to komplet brzdy z GTI je podle mě blbost. A mám takový dojem, že tam pak ani nepůjdou 13\" kola, jen 14!

Jinak, na to, abys zjistil, co všechno je stejné, si pořiď CD s katalogem dílů pro Peugeoty (např. od Makovice). Tam nejlépe zjistíš vše, co potřebuješ, a co je s čím shodné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravda, zapomnel jsem rict ze ty novy brzdy jsem sice daval pred rokem, ale najel jsem na nich 55.000km ;) a \"tak trosku\" s tim zavodim, takze dostaly poradne zabrat. ... Kola tam mam z Gticka takze se nebojim, ze se pak nevejdou

Zadni napravu jsem nedavno daval repasovat, tak by mi bylo lito ji zahodit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, po 55tis km maj nárok minimálně na destičky, a když jezdíš ostřeji, i na kotouče...

Člověče, když \"trošku závodíš\", nechápu, že máš jen 1,1, a když najedeš za rok 55tis km, nechápu, že nemáš diesela... ale proti gustu :)

Zadní nápravu zahazovat nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ozejvaj se od LZ kola pekne rany rikali ze to je nejake lozisko nebo ulozeni torzky a je to za mooc penez .......

to auto na fotce je ono akorat ze takh;le pekne vypada jen z dalky z blizka je videt ze to nekdo prestriknul a blbe odmastil takze se loupe barva a kazdej plech ma nejakej hrbol (jezdila s tim zenska po praze ....)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On taky Oddie zapomněl dodat, že na své 205-ce už má nápravu taky nic moc, a že kdyby nebyl tak línej, tak si tu nápravu nechá :) Takže se ozvi rychle, nebo si to rozmyslím, a budu rychlejší ;) (no, asi nebudu, teď řeším 405-ku, ale trochu postrašit tě musím...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kucka, situace se vyresila sama, nemuzu sehnat nektery komponenty ted hned, dal bych ty dily dohromady az za tri tydny, takze tam necham zatim ty 1.1 brzdy (zase cely novy) a uvidime co vydrzej tentokrat :P

kazdopadne diky za nazory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je to \"celý nový\", smím-li se ptát? Já když opravdu dělám brzdy, vyšlapu váleček, příp. přeleštím vnitřek, dám nové gumičky, nakonzervuju Breoxem, rozeberu a vyčistím vodicí tyčky, dám do nich novou náplň (grafitku), dám nové kotouče a destičky. Takhle udělané brzdy mi nezlobí ani po 50tis. km (nepřidírají se, samozřejmě se ojedou destičky).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cely novy brzdy odle Bahna, tohle vsechno koupim...

Vepredu:

Desticky - jsou sjety

Brzdice - jeden mam totalne zadrenej, u druhyho je zniceny odvzdusnovani

Kotouce - jsou vydlabany a krivy diky vysokejm teplotam, ktery s nima dosahuju :P

Vzadu:

Bubny - jsou vydlabany a krivy, opet vysoka teplota

Pakny - jsou sjety a kdyz tam pujdou novy bubny, tak si je zaslouzej

Prasatka - jsou takovy naky divny, tecou, zadrhavaj, pouhymu prelesteni nejak moc neverim

Lanovody od rucni brzdy - zadrhavaj, v zime to bylo strasny, nemohl jsem rucku pouzivat vubec

Pak tam prijde samozrejmne nova brzdovka, nejaka s vysokym bodem varu.

...no a pak se uvidi jak dlouho to zase vydrzi :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejvic na tom stojej ty predni brzdice, jenze ty opravdu zachranit nejdou - pravej ma zadrenej valecek takovym stylem, ze nepomuze ani TAAAAAAAAKHLE velky kladivo a levej ma zniceny odvzdusnovani a taky nechodi nejlip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bahno: starší brzdiče tu nějaký mám, můžeš si přijet vybrat. Zadní bubny bych asi taky našel.

Prasátka bych možná taky měl - ale většinou je stačí přegumičkovat - používají manžety ATE, průměr je 19 mm - stejné jsou na Š120, cena pár Kč/kus :).

Kotouče, destičky, pakny a lanovody je samozřejmě třeba koupit nové.

Zazaa: Ta kapalina se jmenuje Breox - konzervační kapalina na brzdy. Koupil jsem to v prodejně Škoda (2R na Bělohorské). Nikam se to nestříká, konzistenci to má asi tak jako olej. Při sestavování brzd s tím máznu válečky - ono sice stačí je potřít brzdovkou, ale tohle je trochu lepší, líp to konzervuje tu část válečku, co zůstane koukat ven, a nežere to manžetu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...