dzavel Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 Pema? Kdyby ji poslali do nejbližšího servisního centra, tak si taky nepomůžeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 Já nejsem elektrikář, ale klasický olověný akumulátor má několik jasně definovaných závad. Ve Tvém případě podle popisu se ale nějak divně prolínají. První popisovaná závada - ztráta napětí akumulátoru přes noc. Večer ji nabiješ na 100%, po nabití měříš přes 13V a ráno má něco přes 8V bez jakéhokoliv jiného odběru - ztráta napětí je zcela jasně důkazem o vnitřním zkratu jednoho nebo více článků baterky. Prostě neudrží napětí. Dokonce jsi to zkoušel na dvou kouscích (stará /nová) a v obou případech stejný výsledek, přesto že jindy baterka vydrží i dva dny (teda ta stará). Na reklamaci akumulátor naládovali naplno, nechali ho v mrazu deset dní a pak k němu přišli a změřili 12.9V? Tak se ale nechová akumulátor který zkratuje! Druhá závada - ztráta kapacity. Někde jsem četl že vzníká sulfatací desek a ta probíhá hlavně za tepla. V Saudské Arábii prý nevydrží akumulátor v autě ani dva roky. Mám takový jeden doma. Stejný jako Tvůj, Varta Silver Dynamic 61Ah, ale ten můj jsem v roce 2006 koupil s autem. Nabiju ho a drží pořád přes 12.7V a to i několik týdnů, jedu na něm starou akuvrtačku, které odešla baterie a v pohodě. Občas ho dobiju a pořád drží. Ale jak ji dám do auta, tak se startérem neotočí. Nemá kapacitu. Pokud má akumulátor před startem dostatek napětí a neotočí starterem, tak buď je vadný stratér nebo akumulátor nemá kapacitu. Třetí závada - nestartuje za mrazu. Na dobře nabitý akumulátor nemá mráz vliv. V mrazu výrazně neztrácí kapacitu ani napětí. Starterem otočit musí. Pokud neotočí, nebyl nabitý, nebo nemá kapacitu. Další závady které mě napadají - praskl obal nebo v některém článku chybí elektrolyt. Ale nevím jestli to poznáš na obale. Dají se otevřít jednotlivé články ale to má vliv na záruku. No a pak jsou závady, které jsou kombinací a závislostí předešlých. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 1. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2017 Ano. No já zase moc laborovat se značkou nemůžu jelikož jediná Varta dělá kapacitně nejbližší alternativu k baterce co tam má být od výroby. S Bannerkou zkušenosti nemám, za to Bosch=Varta takže prašť jako uhoď a Exide jsou moc vysoké, tu tam nedám. Teďka jsem autem moc nejezdil a tak jsem půjčil můj altík kolegovi se stejným motorem a dobíjí a jezdí jako drak. Každopádně já už tolik laboroval, že jediná možnost je vadná baterie. Holt se s něma budu hádat zuby nehty a když to nepůjde po dobrém tak to hodím známemu na ČOIku ať tu baterku otestují tak jak já jim řeknu a uvidí se. Ono by stačilo tu baterku dát na noc do mrazáku a viděli by. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 1. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2017 (upraveno) Ta baterka nenastartuje ani v jiném autě, když stojí přes noc v mrazu. Dával jsem ji kolegovi do fábie 1.generace 1.4 .16V 74kW , přes noc a den se nabíjela, kolem 18:00 se dala do auta, ráno když bylo venku -9°C se baterka při otočení klíčkem ihned odpojila, rozsvítili se na ní pouze kontrolky a TA STEJNÁ SITUACE SE DĚJE I MĚ. Nabíječku mám dobrou a nabíjel jsem ji už x baterií a vždy v pohodě, letos už asi 10 baterek a všem auta startují a jezdí. A to že pán tester píše že ji testoval v teplotách -1°C až - 10°C, tomu vůbec nevěřte, paní vedoucí provozovny mi do očí řekla, že to testoval vzadu ve skladu, čili ta baterka nestála venku přes noc v mrazu a že teď nebyly takové mrazy aby to mohl zkusit. Upraveno 1. únor 2017 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. únor 2017 Sdílet Odesláno 1. únor 2017 Mně aktuálně přichcípla Starline, koukal jsem, že ji nemám ani rok a půl, akorát od ní nemůžu najít doklad, dohledal jsem milión faktur, ale zrovna od té baterky ne. Tak holt asi půjde do sběru... Objednal jsem tester kapacity, tak jsem zvědavej, co naměřím, až přijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 1. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2017 No další věc je, že být tebou zanesu na reklamačku klidně jinou ač kapacitně a výrobcem totožnou baterku, u mě nebylo ani v dokladu o koupi zaevidováno výrobní/sériové číslo, prostě si vzali na reklamaci baterku s jistými hodnotami a víc je nezajímalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Tony mas nervy z oceli...:-) Co si tedy koupit original baterku se specifikaci co ti vyplivl service box? http://www.citroeny.eu/autobaterie/autobaterie-original-citroen-l1-300-50ah-480a-5600tn.html Bych se na nejaky laborovani vyprdnul a hodil jim to do vylohy šizuňkům Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 2. únor 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Vzal jsem to co je nejblíž a mám to koupeno v místě bydliště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fruktis Odesláno 2. únor 2017 Sdílet Odesláno 2. únor 2017 Tak at funguje a neni to zase zmetek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shad Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 Zdravím, mohu poprosit o typ alternátoru podle mého VIN? Baterie se nedobéjí a čeká mě asi výměna. Děkuju VF33HRHYB83256841 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 Nestačilo by vyměnit uhlíky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shad Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 No kéžby,jen se připravuju na nejhorší :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 (upraveno) alternátor trieda 15 zoznam alternátorov podľa vin: ALTERNÁTOR A UPEVNENIA DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) TG 15 C 028 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) SG 10 B 023 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) A 14 VI 41 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) A 13 VI 277 DETAILY ALTERNÁTORA BOSCH 0 124 615 027 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) SG 10 B 022 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) A 13 VI 236 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) A 13 VI 276 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) TG 15 C 020 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) SG 9 B 067 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) A 14 VI 35 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) SG 8 B 021 DETAILY ALTERNÁTORA BOSCH 0 124 525 035 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) SG 15 S 018 DETAILY ALTERNÁTORA VALEO(ALTERNAT) TG 15 C 053 Väčšinou stačí vymeniť uhlíky, respektíve regulátor, najlepšie spolu s ložiskami, v prípade potreby ešte aj voľnobežku, prípadne diody (to skôr výnimočne), nevidím dôvod na výmenu za nový. V peugeote si pýtajú za nový cca 800€ a za repasovaný cca 400€ a to im ešte musíš doniesť ten starý, takže asi tak. Upraveno 2. červenec 2017 uživatelem 307rg doplnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shad Odesláno 2. červenec 2017 Sdílet Odesláno 2. červenec 2017 Moc děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
štír62 Odesláno 19. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2017 Zdravím. Na displeji mi občas a nepravidelně vyskakuje něco jako Bateri Charget Fault (asi tak nějak, neumím anglicky a nepodařilo se mi nápis vyfotit). Ale když mi v elektroservise proměří dobíjení vše je ok. Bylo mi doporučeno zajet na nějakou lepší diagnostiku... Jiná rada? A nebo někdo s "lepší" diagnostikou poblíž Havířova? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 19. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2017 Slabá baterie v klíči ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pety Odesláno 19. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2017 Battery charge fault je chyba dobíjení. Dálkáč píše Remote control battery flat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2017 (upraveno) Mohou být už opotřebované uhlíky, občas nedosahují, občas si sednou líp. Záleží, kolik má nalítáno - tedy spíše hodin, protože po městě se uhlíky opotřebují taky, i když kilometry nenaskáčou. "Blbá" rada - repas alternátoru. Teoreticky to může být taky vydný spoj některého kabelu. Upraveno 19. prosinec 2017 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanGogola Odesláno 21. leden 2021 Sdílet Odesláno 21. leden 2021 Dobry den, podobny problem mam s hlaskou Battery charge or power supply faulty. Po nastartovani motora na baterii nameriam 14,3V, po urcitom case sa mi vyhodi spominana hlaska a ked vtedy premeriam napatie na baterii, tak nieco 11,8V. Vyriesil sa Vam tento problem niekedy, co ste s tym mali problemy? Kde bol problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanGogola Odesláno 21. leden 2021 Sdílet Odesláno 21. leden 2021 V 19. 12. 2017 at 15:18, štír62 napsal: Zdravím. Na displeji mi občas a nepravidelně vyskakuje něco jako Bateri Charget Fault (asi tak nějak, neumím anglicky a nepodařilo se mi nápis vyfotit). Ale když mi v elektroservise proměří dobíjení vše je ok. Bylo mi doporučeno zajet na nějakou lepší diagnostiku... Jiná rada? A nebo někdo s "lepší" diagnostikou poblíž Havířova? Ako sa vyriesil tento problem? Akurat s tym bojujem. Sice som na zajtra uz objednany do servisu, ale pripadne ak to bol len nejaky kablovy problem, mozem si to skontrolovat aj ja doma. Dakujem za pripadnu odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.